הרשת החברתית הראשונה בעולם המחלקת כסף לגולשיה, קליקות, תיגמלה החודש את חבריה בסכום של 40 אלף שקל עבור פעילותם בחודש מרץ 2008. סכום זה מצטרף לסך של מעל 200 אלף שקל שבהם תוגמלו עד כה גולשי האתר. המתוגמל החזק ביותר במרץ הוא גולש ש'עשה' החודש 1,700 שקל.
תגמול הגולשים באתר מבוסס על רישום גולשים חדשים לאתר, כאשר בעקבות רישום של כל חבר חדש לאתר ניתן לקבל סכום מסוים. בנוסף, ניתן לקבל תגמול עבור יצירת תוכן, כמו העלאת אלבומי תמונות וכתיבת כתבות ותנועה של גולשים - כגון צפיה בכתבות והעלאת תמונות. בשבוע האחרון עמדו ממוצעי התגמול על 5 שקלים ל-1000 צפיות בתוכן, 15 שקלים על כל 1,000 כניסות לקבוצה או קליקה, ו-60 שקלים על כל 1,000 משתמשים שנכנסו לאתר והנמצאים בעץ השיווק של הגולש.
"ההחלטה לתגמל את הגולשים באתר עבור יצירת תוכן נבעה מתוך הראייה שנכון לתגמל אותם כספית עבור יצירת התוכן והתנועה" אומר ברק טרבלסי, נשיא ואחד מיוצרי הרשת. "גם שיטת השיווק מניבה תוצאות יפות כאשר בזמן קצר מאוד ניתן להגיע לסכומים יפים. כל מה שנדרש הוא להביא לרישום חברים לאתר. כיום ישנם חברים באתר המתוגמלים בקצב של מעל אלף שח לחודש, ללא צורך בפעילות נוספת מצידם".
בנתונים שעולים מסקר highgeist, נמצאת כיום קליקות במקום הראשון ברשימת האתרים הישראלים עם קצב ההצטרפות הגבוה ביותר. קליקות הוא אתר הדגל של חברת סיגמא-ווייב בע"מ, שהוקמה בשנת 2006 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה. "קליקות" צומח בקצב של 100% בחודש וחברים בו מעל 200,000 חברים. מנכ"ל החברה: אורדן טרבלסי. נשיא: ברק טרבלסי.
תגמול הגולשים באתר מבוסס על רישום גולשים חדשים לאתר, כאשר בעקבות רישום של כל חבר חדש לאתר ניתן לקבל סכום מסוים. בנוסף, ניתן לקבל תגמול עבור יצירת תוכן, כמו העלאת אלבומי תמונות וכתיבת כתבות ותנועה של גולשים - כגון צפיה בכתבות והעלאת תמונות. בשבוע האחרון עמדו ממוצעי התגמול על 5 שקלים ל-1000 צפיות בתוכן, 15 שקלים על כל 1,000 כניסות לקבוצה או קליקה, ו-60 שקלים על כל 1,000 משתמשים שנכנסו לאתר והנמצאים בעץ השיווק של הגולש.
"ההחלטה לתגמל את הגולשים באתר עבור יצירת תוכן נבעה מתוך הראייה שנכון לתגמל אותם כספית עבור יצירת התוכן והתנועה" אומר ברק טרבלסי, נשיא ואחד מיוצרי הרשת. "גם שיטת השיווק מניבה תוצאות יפות כאשר בזמן קצר מאוד ניתן להגיע לסכומים יפים. כל מה שנדרש הוא להביא לרישום חברים לאתר. כיום ישנם חברים באתר המתוגמלים בקצב של מעל אלף שח לחודש, ללא צורך בפעילות נוספת מצידם".
בנתונים שעולים מסקר highgeist, נמצאת כיום קליקות במקום הראשון ברשימת האתרים הישראלים עם קצב ההצטרפות הגבוה ביותר. קליקות הוא אתר הדגל של חברת סיגמא-ווייב בע"מ, שהוקמה בשנת 2006 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה. "קליקות" צומח בקצב של 100% בחודש וחברים בו מעל 200,000 חברים. מנכ"ל החברה: אורדן טרבלסי. נשיא: ברק טרבלסי.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
www.donitza.co.il
www.donitza.co.il