דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרשת החברתית קליקות תיגמלה את חבריה הגולשים ב 40 אלף שקל עבור פעילותם במהלך חודש מרץ 

מאת    [ 14/04/2008 ]

מילים במאמר: 285   [ נצפה 7031 פעמים ]

הרשת החברתית הראשונה בעולם המחלקת כסף לגולשיה, קליקות, תיגמלה החודש את חבריה בסכום של 40 אלף שקל עבור פעילותם בחודש מרץ 2008. סכום זה מצטרף לסך של מעל 200 אלף שקל שבהם תוגמלו עד כה גולשי האתר. המתוגמל החזק ביותר במרץ הוא גולש ש'עשה' החודש 1,700 שקל.

תגמול הגולשים באתר מבוסס על רישום גולשים חדשים לאתר, כאשר בעקבות רישום של כל חבר חדש לאתר ניתן לקבל סכום מסוים. בנוסף, ניתן לקבל תגמול עבור יצירת תוכן, כמו העלאת אלבומי תמונות וכתיבת כתבות ותנועה של גולשים - כגון צפיה בכתבות והעלאת תמונות. בשבוע האחרון עמדו ממוצעי התגמול על 5 שקלים ל-1000 צפיות בתוכן, 15 שקלים על כל 1,000 כניסות לקבוצה או קליקה, ו-60 שקלים על כל 1,000 משתמשים שנכנסו לאתר והנמצאים בעץ השיווק של הגולש.

"ההחלטה לתגמל את הגולשים באתר עבור יצירת תוכן נבעה מתוך הראייה שנכון לתגמל אותם כספית עבור יצירת התוכן והתנועה" אומר ברק טרבלסי, נשיא ואחד מיוצרי הרשת. "גם שיטת השיווק מניבה תוצאות יפות כאשר בזמן קצר מאוד ניתן להגיע לסכומים יפים. כל מה שנדרש הוא להביא לרישום חברים לאתר. כיום ישנם חברים באתר המתוגמלים בקצב של מעל אלף שח לחודש, ללא צורך בפעילות נוספת מצידם".

בנתונים שעולים מסקר highgeist, נמצאת כיום קליקות במקום הראשון ברשימת האתרים הישראלים עם קצב ההצטרפות הגבוה ביותר. קליקות הוא אתר הדגל של חברת סיגמא-ווייב בע"מ, שהוקמה בשנת 2006 ומתמקדת בפיתוח רשתות חברתיות ברשת האינטרנט והסלולאר. "קליקות", www.klikot.co.il, רשת חברתית ישראלית הראשונה בעולם המתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר, הרשת מחולקת לתתי-רשתות חברתיות  לפי קבוצות גיל עיקריות, ומאפשרת יצירת מעגלים חברתיים לפי נושא משותף, בנוסף, האתר משתמש בטכנולוגיות אינטרנט חדשניות, שפותחו בחברה, ואשר מעניקות חווית גלישה ייחודית, מהירה ובטוחה. "קליקות" צומח בקצב של 100% בחודש וחברים בו מעל 200,000 חברים. מנכ"ל החברה: אורדן טרבלסי. נשיא: ברק טרבלסי.

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב