דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת מערכת בית חכם - טיפים ועצות לבחירת מערכת בית חכם מתאימה 

מאת    [ 11/02/2018 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2604 פעמים ]

כל מי שבונה בית חדש או משדרג בית קיים, מחפש את החידושים והפתרונות הטובים שיתנו לו מקסימום נוחות ומקסימום בטיחות במקום היקר לו מכל. מערכת בית חכם התחילה לתפוס תאוצה ועניין בשנים האחרונות בדיוק מהסיבה הזו. מנעול חכם, תריסים חכמים, דוד חשמלי חכם, מפסקים חכמים – אלו רק חלק מהאפשרויות הבלתי נגמרות של מערכות בית חכם, והכל תלוי תקציב כמובן!

מערכות בית חכם וכן חשמל חכם מתפתחות במקביל לטכנולוגיה. כיום ניתן לקבל שליטה מלאה על הבית, גם אם אתם לא נמצאים בו או אפילו בקרבתו. יוצאים לחופשה לחו"ל? נמצאים מחוץ לעיר? באמצעות מכשיר טלפון חכם או מחשב בחיבור לאינטרנט, תוכלו להתחבר מרחוק למערכת בית חכם באמצעות אפליקציה מתאימה ולבצע פעולות כמו פתיחת דלת כניסה, הפעלת מזגן מרחוק, פתיחת דוד חשמלי וכן סטטוס מצב מערכות הבית.

לאחר מנינו את היתרונות המרכזיים של מערכת בית חכם, חשוב לציין כי כמו כל פתרון אלקטרוני בתחומים אחרים, גם במערכות בית חכם יש מוצרים טובים ומוצרים פחות טובים, אשר התוצאה בהם תהיה הפוכה – התנתקות של המערכת, תקלות, פעולות לא רצויות ועוד. לכן, כאשר בוחרים מערכת בית חכם ורכיבי חשמל חכם, חשוב מאוד לבצע סקר שוק בקרב חברות וותיקות בתחום כולל לחפש אחר המלצות והתקנות בשטח של המערכת, בכדי לבחון אותה בזמן אמת.

ההבדלי המחירים בין החברות ברוב המקרים מצביע גם על האיכות של המוצרים. באופן הגיוני, מערכות בית חכם המיוצרות בישראל יעלו יותר ממערכות בית חכם אשר נקנו מסין. לכן השוואת המחירים צריכה להיות בהתאם לכלל הפרמטרים – וותק חברה, איכות המוצרים, אחריות ועוד.

בעת תכנון בית חכם, עומדת האפשרות להתקין מערכת בית חכם אלחוטי או מערכת בית חכם קווית. בדרך כלל בשיפוץ בית הלקוחות מעדיפים לבחור במערכת בית חכם אלחוטית בכדי לחסוך את עלות התשתית שהיא יקרה יותר. גם בתכנון בית חכם וגם בתכנון בית קיים, העדיפות היא להתקין מערכת בית חכם אלחוטי. מעבר להיבט הכלכלי, שהוא משמעותי מאחר והתקנת מערכת אלחוטית מקטינה את העלויות, יש יתרונות נוספים למערכת אלחוטית כמו התאמה קלה לבתים קיימים, גמישות לביצוע שינויים עתידיים ועוד.

לסיכום, כמו שאתם בוחרים מטבח, ריהוט ומוצרים אחרים לבית, גם כאשר בוחרים מערכת בית חכם חשוב לבצע סקר שוק, להכיר את המערכות השונות ואת ההבדלים ביניהם, ולהתרשם ממערכות בבתים קיימים. רק אז תוכלו להבין איזו מערכת מתאימה לצרכים שלכם ולתקציב, שמהווה חלק בלתי נפרד מאיכות המערכת ומגוון האפשרויות שתוכלו לבצע דרכה.

URL פרסום דיגיטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב