דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכשיר מציל חיים 

מאת    [ 11/02/2018 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2227 פעמים ]

טלפון לוויני הוא פריט קריטי לכל אדם היוצא לטרק מסוכן. לא קשה ללכת לאיבוד ולהיכנס לאזורים מסוכנים ולכן, החשיבות שבטלפון טוב, באמצעותו אפשר להזעיק עזרה, היא גדולה במיוחד

התקשורת היא אחד הדברים הכי חשובים לאדם הממוצע כיום. כולנו מסתובבים כל הזמן עם טלפונים, עוברים לטאבלטים כאשר אנחנו בבית, עובדים עם מחשבים ניידים ומשחקים או מתכנתים עם מחשבים נייחים. חשוב לנו להיות כל הזמן מחוברים ומעבר לכך, להיות זמינים כדי לקבל שיחות והודעות.

הבעיה של ניתוקים היא די נדירה בארץ, לרוב יש לידנו מכשיר חשמלי כלשהו אשר עוזר לנו להיות זמינים. אך מה קורה בחו"ל? כשאנחנו מטיילים במקומות מרוחקים אנחנו מתנתקים ולעיתים במקומות המנותקים הללו יש הרבה מאוד סכנות. לאור הסכנות הללו, יש אחריות לקחת אל אותם מקומות טלפון לוויני.

הצורך בטלפון לוויני טוב הוא גדול ויכול להציל חיים. לא מעט פעמים אנשים אשר יוצאים לטיולים בדרום אמריקה או באוסטרליה הולכים לאיבוד ומוגדרים כמנותקי קשר. עם טלפון לוויני איכותי, כמו שמוכרים בחברת עולם קטן אשר מתמחה בטלפונים לוויינים ומכשירי איכון מסוגים שונים.

גיבוי לכל עת

האלמנט הכי חשוב בכל טלפון לוויני הוא האמינות והיכולת לתפקד בכל מקום. כאשר אדם נקלע למצוקה הוא רוצה לדעת שיש לו גיבוי. לא מעט שמענו על סיפורים בהם אנשים נקלעו למצוקה ופשוט לא הצליחו לקרוא לעזרה, ובכך הסתבכו עוד יותר. כאשר קונים מכשיר איכון, חשוב שיהיה קל לתפעול וכזה שיוכל למצוא תקשורת בכל מקום ובכל זמן נתון.

בחברת עולם קטן שמים דגש על תקשורת אמינה, ועל חיבור תקשורתי בכל מקום. כאשר יוצאים לטרק מסובך במקום מרוחק, צריך גם להשרות רוגע על כל המעורבים. גם לשקט הנפשי העצמי, גם לשקט של ההורים והמשפחה, וגם לזה של החברים. לא כל כך קשה ללכת לאיבוד בכל מיני טרקים בחו"ל, ולכן תעודת הביטוח הזו, בדמות מכשיר טלפון לוויני, היא חשובה מאוד לשקט הנפשי של כולם.

הצורך בתקשורת תמידית גורמת לאנשים רבים לקנות כרטיסי סים לחו"ל ולהשתמש באופן אובססיבי בחיבורי וויי פיי. לפי המשוואה הזו, בה אנשים צריכים להתעסק בכל מיני פושים זוטרים כשהם בחו"ל, אין כל סיבה שכל מי שיוצא לטרק מסוכן ייצא עם טלפון לוויני, בדיוק באותו אופן שהוא יוצא עם בגדים חמים, אוכל ואוהל. הטלפון הלוויני הופך אט אט לפריט שהוא בגדר חובה לכל מטייל, וכך כל אחד צריך להתייחס אליו. מכשיר טוב ואמין יכול להציל חים, לא פחות ולא יותר.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב