דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנה נכונה של רשתות צל 

מאת    [ 08/02/2018 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1664 פעמים ]

בעלי בתים פרטיים רבים מתחילים להתכונן לקיץ ולחפש פתרונות הצללה. רשתות צל הן פתרון נהדר, אשר מכסה את האזור הנכון ומוסיף גם יופי ואלגנטיות

עונת החורף הקצרה בישראל כבר מאחורינו, וכעת, זה הזמן להתכונן לקיץ. אנשי עם חצרות פרטיים שסיימו להתגונן מפני הגשם והרוחות צריכים כעת להכין את עצמם להתמודד עם חום קיצוני במרפסת או בחצר. כל אחד בוחן פתרון הצללה ויכול לבחור מגוון אפשרויות. פתרון זול מאוד, נוח וקל לביצוע הוא תליית רשתות צל מעל המרפסת.

יש הרבה מאוד פתרונות הצללה קבועים, כולל פרגולות שונות סוככים העשויים מכל מיני חומרים, אך רשתות צל הם פתרון ארעי שיכול לפנות להרבה מאוד אנשים שלא מחפשים משהו קבוע, אוהבים לשנות ולהשתנות וגם לכאלו שפשוט לא משתמשים במרפסת יותר מדי ולא רוצים להוציא הרבה כסף. כל אחד יכול לבחור מה שטוב לו בהתאם לרצונות שלו, לצרכים שלו וכמובן, בהתאם לצרכים שלו.

יש הרבה מאוד סוגים של רשתות צל – רשתות מחוררות, אטומות, בצבע שחור או בצבעים בהירים. יש רשתות צל שתלויות מקיר קבוע או כאלו שמותקנות על עצים או על מוטות ייעודיים. העבודה משתנה מאוד בהתאם למצב בשטח, ולכן חשיבות הסקר שוק היא גדולה, כי יש צורך בהרבה הצעות מחיר של אנשי מקצוע שיגשו לעניין מכמה כיוונים שונים.

עמידות ואפקטיביות

הדבר הכי חשוב בהתקנה של רשתות צל הוא העמידות. חשוב שהרשתות יותקנו טוב ובצורה מקובעת, ולא יפלו עם קצת רוח. המטרה היא לייצר מתיחה מקסימלית שתכסה כמה שיותר שטח, תהיה יציבה ותתן את המענה הגדול והמקיף ביותר לבעיית ההצללה.

אנשי מקצוע טובים יודעים גם לעשות את האקסטרה, לחשב את כיווני השמש ולראות כיצד אפשר להפוך אותה לאפקטיבית יותר. הרי רשת שמכסה צל מהמזרח, כאשר אתם נוטים לשבת בחצר בשעות אחר הצהריים, תהיה לו אפקטיבית כלל. ומנגד, אנשים שאוהבים לשבת בחצר בבוקר, לא יהנו מרשת המגנה על שמש מהצד המזרחי. יש חשיבות גדולה לחישובים הללו, אותם מבינים רק אחרי שמתקינים את הרשת.

רשתות צל לא חייבות להיות אפקטיביות בלבד, הן יכולות גם להיות כלי עיצובי לכל דבר. כיום יש רשתות איכותיות ויפות מאוד, אשר גם מוסיפות לנראות של החצר. רשתות מעוצבות בכל מיני צבעים נמכרות כיום ואפשר בהחלט להתאים אותן לצבעים השולטים במרפסת או בחצר. כך מורידים שתי ציפורים במכה אחת – גם מוצאים פתרון הצללה טוב וגם מוסיפים ליופי של המרפסת.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב