דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פנג שואי ועליית ערך הנדלן 

מאת    [ 07/02/2018 ]

מילים במאמר: 880   [ נצפה 1876 פעמים ]

בתחום הנדל”ן חיוניות וזרימת האנרגיה בצורה נכונה מהוות ערך משמעותי, בזכותם ניתן לתמחר גבוה יותר את מחיר הנכס המוצע למכירה. נכסים שיש בהם אנרגיה תקועה ודחוסה עשויים לעמוד בשוק תקופה ארוכה. לעומתם, נכסים המקרינים נינוחות וזרימה, עשויים להיחטף בשוק במהירות רבה יותר.

 

ברשתות רבות ובקרב עסקים קטנים וגדולים, משלבים כיום את עקרונות התכנון האדריכלי יחד עם המלצות שיטת הפנג שואי ועל-ידי כך מאפשרים את הגברת זרימת האנרגיה במרחב, מה שמקרין על האווירה במקום, צוות העובדים ומכאן גם על היקף המכירות ואטרקטיביות הנכס או העסק.

 

שיטת הפנג שואי, מקורה בסין העתיקה ועיקרה ארגון חפצים ומבנים במטרה להגיע להרמוניה עם הטבע. מדובר בשיטה רציונלית-לוגית המוכחת זה מאות ואלפי שנים, אשר סחפה את העולם המערבי והפכה לטרנד מוכר.

 

באופן זה ניתן לראות את הקשר בין פנג שואי ובין כסף ושפע במספר רב של חברות בינלאומיות שמיישמות את השיטה, כמו רשת הילטון העולמית, קוקה-קולה, בריטיש אייר-ווייז, קלוגס, רשת סבון, וכן בקרב מפורסמים כמו מדונה, סטיבן שפילברג, ביל קלינטון, ריקי מרטין, טוני בלייר, דיפאק צ‘ופרה, דונלד טראמפ, הנסיך צ‘ארלס, הזמרת שר ועוד.

 

שיטת הפנג שואי אינה קשורה לאמונה, אלא לידע מבוסס המהווה חלק מגיאופיסיקה, ומשלבת את תחומי המתמטיקה, ההרמוניה והאסתטיקה ומבוססת על ההבנה כי איננו חיים במנותק מהעולם. להיפך, כולנו "חוליות" בתוך שרשרת של מערכת מורכבת, בה כל דבר סביבנו משפיע עלינו ויכול לקדם את מטרותינו בחיים.

 

מעצימים את מרחב העבודה

בשיטת הפנג שואי אין פתרון אחד, יש מגוון אפשרויות הניתנות “למשחק”, כל שצריך הוא יועץ פנג שואי מומחה ויצירתי. היועץ מנתח את נתוני השטח על-פי מדידות מקצועיות, ונותן את הדגשים הנדרשים בחלל הנכס בכדי ליצור אנרגיה פעילה שבשלב ראשון תמשוך לקוחות פוטנציאלים ובהמשך תיצור את הקרקע לסגירת עסקה, מכירות, הצלחה ושגשוג.

 

שינויים אלה כשלעצמם הם מזעריים, אך העובדה שאנו מיישמים בפועל את עקרונות השיטה, מפקיעה את הכוח מידיו של הגורל ומשליטתו ומעניקה אותו לנו, כך שאנו יכולים למשוך אלינו את ‘המזל הטוב’. השינוי יכול להיראות כחסר ייחוד, הזזת חפץ ממקום אחד למשנהו, בחירת תמונות, צבעים וחומרים, מיקום פונקציות כמו חדר המנהל או פינת קפה, אך התוצאות יכולות להיות עצומות וכמובן מועילות.

 

אם עדיין לא ייסדתם את העסק שלכם או אם אתם צריכים לעבור למשרדים חדשים, עליכם לוודא תחילה שבחרתם בנכס שיש לו ‘פנג שואי טוב’. הדבר הראשון, שיש לעשותו, זה להביא בחשבון את ההיסטוריה של הנכס –לדוגמה אם העסקים הקודמים שהיו במקום זה נכשלו, זה עלול להוות פוטנציאל דומה עבור העסק שלכם.

 

לשדרוג משרדים יכולה להיות השפעה משמעותית על ההצלחה של העסק. על פי השיטה, מחולקים חללי העסק לאזורים, כשכל אזור אחראי על תחום אחר. התאמת המרחב והאזורים בשיטת הפנג שואי יכולה לתמוך באווירת הארגון ומאפשרת להעצים מוטיבציה והצלחה של העובדים, המבלים בו זמן רב מחייהם.

 

האזורים אותם תוכלו לחזק ולהעצים הם אזורים עם איכויות כמו - שפע, מוניטין, שגשוג, עושר ושיפור מערכות-יחסים לטובת סביבת עבודה אופטימלית, פרודוקטיבית ומאוזנת ולצמיחה יעילה ויציבה, שתתמוך בהגדלת התפוקה והרווחים.

 

באופן זה, בשעה שתנהלו את העסק שלכם, בין אם תעשו זאת בעצמכם או עם אנשים אחרים, תהיה לכם שליטה גדולה על תחומי חיים שונים, וכן תוכלו להיעזר בשיטה בכדי לצפות מראש בעיות הדורשות התייחסות, ואז לגלות אילו שינויים ניתן לעשות כדי ליצור את ההשפעה שרציתם.

 

במידה ומדובר בבניין משרדים, ככל שמחלקה מסוימת תהיה בקומה גבוהה יותר, כך היא תהיה פחות ציבורית ומוחצנת. מכאן, רצוי למקם את מחלקת המכירות והשיווק למטה, בקומות הנמוכות ואת מחלקות המחקר והתכנון האסטרטגי, בקומות הגבוהות יותר בבניין. אין זה יד המקרה, שבארגונים בהם ההנהלה יושבת בקומות הגבוהות היא “מואשמת” על כך שהיא לא מעורה ומחוץ לתחום.

 

את מחלקת הנהלת החשבונות, לדוגמה, ניתן למקם באזור צפון-מערב, הנחשב לאזור בעל איכויות של סדר וארגון. לחלופין, ניתן למקם מחלקה זו בכיוון מערב, אזור המייצג תנועה של כסף.

 

מיליארד סינים לא טועים

אם ברצונכם לחזק את מוניטין החברה, בתוך המשרד ומחוצה לו, שיטת הפנג שואי יכולה לסייע לכם לזכות בתשומת לב ובהערכה מעמיתים לעבודה, מממונים ולקוחות. השתמשו ככל האפשר בצבעוניות ובצבע האדום באזור הדרומי של המשרד לצד שימוש בריהוט וחפצים מחומרי הפלסטיק והבד. באזור זה תוכלו גם לתלות תעודות הוקרה, דיפלומות, כתבות פרסום שלכם מהעיתונות ומדליות.

 

אזור עם איכויות של שפע חומרי וחיזוק קריירה נמצא במשרדכם באזור צפון, הצבע הרצוי באזור זה הינו כחול ושחור. דאגו שחלל זה יהיה מסודר מהרגיל והשתמשו בחפצים ואבזור בצבעים אלו. החפצים המועדפים בצד זה של המשרד הם כלי זכוכית, חפצי אומנות, חומרים שקופים נוספים ואביזרים המסמלים את שאיפותיכם. בנוסף, תוכלו למקם באזור זה את מחלקת הנהלת החשבונות או הקופה, במידה ומדובר במסעדה או חנות.

 

לתשומת לבכם, במידה ויש באזור המזרחי של המשרדים אי-סדר, מחסן מבולגן וערבוביה, אתם עלולים לסבול מתחושה של לחץ בעבודה וחוסר מימוש עצמי.

 

כלל חשוב נוסף הוא לדאוג לא לשבת עם הגב לדלת. לצורך כך נדרש להציב את שולחן העבודה במקום בו תוכלו לראות את הדלת. ככל שתשבו במרחק גדול יותר מהדלת, וככל שתפנו אליה בצורה ישירה יותר, כך מעמדכם יהיה יותר דומיננטי.

 

קווים מנחים אלה הינם נקודת פתיחה בלבד ביצירת מרחב-חיים הרמוני ומעצים ויש לקחת בחשבון כי לכל חלל, בית, משרד או בית קפה, יש את ה- DNA שלו. לכן, לצורך התאמה אישית ומקצועית מומלץ להיעזר ביועץ פנג שואי מוסמך עם התמחות בטכניקת ה- " Flying star ” החשובה ברמה האבחונית כשהחישוב נעשה על-ידי איסוף מספר נתונים בשטח, כגון, שנת בניית המבנה, כיוונים והמיקום שלו.

יועצת לאיכות חיים בשיטת הפנג שואי בשיטת ה-Flying Star


ומפתחת סרגל פנג שואי TM (מדגם רשום ברשות הפטנטים) לאבחון בשיטה זו.


מוזמנים.. www.sakura.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב