דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עמוד אינסטגרם עסקי 

מאת    [ 07/02/2018 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2503 פעמים ]

בשנים האחרונות האינסטגרם הפך לרשת החברתית המועדפת על רבים, אפילו יותר מפייסבוק. הקסם של הפלטפורמה הוא ביכולות ללכוד חוויות, רגשות, ומסרים בויז'ואלז, יותר מאשר תוכן כתוב. כיום, כל עסק חייב בפרופיל אינסטגרם פעיל ואסתטי, כי מי שלא קיים ברשת הזאת, כנראה פשוט לא קיים ????

אז מה הם הדגשים הייחודיים שכדאי לשים לב אליהם בניהול אינסטגרם עסקי אותו אנחנו מנהלים? קודם כל, מבחינה טכנית חשוב לוודא שהפרופיל מקושר לעמוד הפייסבוק, ושבמידה ויש אתר הוא מופיע בבירור בביו. תזכרו שהאינסטגרם זו פלטפורמה שהנוכחות בה הכרחית, אבל בסופו של דבר רוב המעורבות והמכירות יהיו בפייסבוק או באתר ולכן חשוב לנתב את הקהל שלנו לשם.

וודאו שהתמונות שלכם מספרות סיפור, מעבירות את המסרים ברורים ויוצרות חוויית צפייה איכותית, שמבוססות על רוח המותג. כדאי לשלב מגוון של תמונות, גם שיווקיות וגם ייחודיות, סרטונים, בומרנגים, וכו', כדי לייצר פיד מעניין. הקפידו על תיוגי האשתגים רלוונטיים כדי לחשוף את התמונות ואת העסק לכמה שיותר עוקבים, גם כאלו שלא טורגטו על ידנו.

ואם כבר בטרגוט עסקינן, בחשבון המודעות של פייסבוק תיצרו קהל עוקבים איכותי ורלוונטי, אפשר אפילו לבסס את הקהל של חשבון האינסטגרם על קהל העוקבים המתאים בפייסבוק. ככה נוכל לייצר אחידות בין הפלטפורמות ולהצליח לפגוש את הקהל שלנו בשתי נקודות שונות, עם אוירה אחרת, אבל מסר אחיד. 

לחבר בין שתי הפלטפורמות הוא אחד המעשים הנכונים כמעט לכל מותג, בטח אלו עם אופי ויזואלי. כמובן שכדאי במידת האפשר לייצר תוכן שונה וייעודי לכל אחת מהפלטפורמות שכן, הקהל שלנו תמיד עירני ועדיף להגיש לו את המסר הנכון, התוכן הנכון והאריזה הנכונה בהתאם לפלטפורמה.

חשוב מאוד לעקוב אחרי פרופילים שמעניינים אתכם או שיכולים להתעניין במותג, משתי סיבות עיקריות. האחת, כדי להגדיל את מספר העוקבים אחר העמוד העסקי שלכם (הגישה הרווחת באינסטגרם היא די יד רוחצת יד – אני אעקוב אחריך, אתה תעקוב אחריי, כמו גם בלייקים ותגובות), והשנייה כדי להחשף לתוכן של עסקים דומים ומתחרים. כך תוכלו לשאוב השראה, להגיב, לשתף ולעשות לייקים.

כדאי לתכנן לוח זמנים מסודר להעלאת התכנים לאינסטגרם העסקי שלכם. יכול להיות שיש עוקבים שהם גם אוהבים את עמוד הפייסבוק, ולכן מומלץ להעלות את התמונות לאינסטגרם בימים שונים מהימים בהם עולים פוסטים לעמוד הפייסבוק אותו אתם מנהלים. ואפילו יותר מזה – תעלו את התכנים הויזואלים בסדר שונה מזה שעולה בפייסבוק כדי לגוון לקהל שלכם. תיצרו פרופיל מעניין, מגוון, בצבעוניות מושכת ואסתטית, והעוקבים כבר יזרמו ????

לקריאה נוספת


http://www.bloop20.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב