דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירות לקוחות בניהול עמוד פייסבוק 

מאת    [ 07/02/2018 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2055 פעמים ]

כמנהלי עמוד פייסבוק, חלק עיקרי בעבודה השוטפת שלנו על העמוד זה שירות לקוחות. בין אם אתם אוהבים את הפן הזה יותר או פחות, זה חלק בלתי נפרד מהעבודה ???? גם אם הקופי שלכם בעמוד גאוני, התוכן הויזואלי מפעים, והמוצר עצמו מושלם, אם מי שמגיב בעמוד או פונה בפרטי לא זוכה ליחס אדיב, העמוד, שמייצג את המותג והמוצר, יהיה בבעיה. היום, אחוז עצום מהאנשים מגיע קודם לעמוד הפייסבוק של מותג מסוים, ורק אחר כך לאתר המותג. כלומר, עמוד הפייסבוק שמנהלים הוא הפנים של המותג, הרושם הראשוני שמקבל הלקוח על המוצר שאותו אנחנו מקדמים.

שירות הלקוחות חשוב מאוד כי כשמישהו מגיע לעמוד הפייסבוק של המוצר, כאמור, ולראשונה (כנראה) נחשף למותג חדש שלא מכיר, הוא קורא את הפוסטים שאנחנו כתבנו, אבל כנראה שגם את התגובות של אחרים ואת המענה שלנו כמנהלי העמוד. לכן, כדאי מאוד גם לשים לב שהמענה ללקוחות יהיה בשפה המתאימה לעמוד, בווייב זהה למותג ולמוצר. יותר מכך, אסור לרגע לשכוח שכל התגובות שלנו כמנהלי העמוד חשופים לכולם, לטוב ולרע. אם שירות הלקוחות יהיה יעיל, זריז ונעים, גם מי שלא בהכרח מגיב ופונה ישירות אלינו לעמוד יראה שהיחס כלפי שאלות הוא סבלני ונחמד. בנוסף, ולא פחות חשוב, זה שאם שירות הלקוחות בתגובות ענייני ופרטני, ייחסכו שאלות נוספות, כי התשובות יופיעו כבר בשאלות קודמות. ניהול עמוד פייסבוק מורכב תמיד מתוכן, לצד שירות לקוחות.

אוקיי, אז קבענו שהשפה צריכה להתאים לשפה המגובשת בעמוד, ושהאופן שבו עונים יהיה אדיב ושירותי. אבל בתכלס, מה עונים? האם כל פעם צריך להמציא את הגלגל בתשובות? תוך זמן קצר מאוד, תצליחו לזהות שאלות חוזרות. תוכלו לנסח תשובות רווחות, ולהקפיד לשנות אותם, אפילו רק טיפה, כדי לתת ככה את היחס האישי לכל אחד ואחד מהמגיבים. יתר על כן, תוכלו לפנות באופן אישי לכל מגיב בשמו, ואז את התשובה הרווחות שהכנתם מראש. אפשר להניע את הלקוחות לעשות פעולות נוספות וככה לקבל מידע מפורט יותר, לדוגמה להפנות לאתר, לסרטוני הדרכה, לכתובת בוויז או לרשימות שהוכנו מראש (כמו רשימת חנויות או סניפים שאפשר לערוך ברשימה).

כשלא ברור לכם מה לענות, אל תנסו להתחכם. תפנו ללקוח שלכם ותלבנו איתו מה התשובה האידיאלית מבחינתו שיש לענות. לפעמים כדאי להעביר נושאים מסוימים לטיפול ישיר של הלקוח.

תזכרו לתת שירות מהיר, אדיב ושמנוסח בהתאם לשפה המגובשת לעמוד. גם מי שמגיב בתגובות שליליות, ראוי להתייחס לדבריהם, כי תגובה שלילית שזוכה למענה מראה גם למגיב עצמו, וגם לשאר המבקרים בעמוד, שיש מי שמתייחס ברצינות לדעות של האנשים, בטוח בטיב המוצר שלו, ונותן שירות לכ-ו-ל-ם ????

לקריאה נוספת


http://www.bloop20.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב