דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשמנהלים עמוד פייסבוק חשוב לשים לב 

מאת    [ 07/02/2018 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 1951 פעמים ]

ניהול עמוד פייסבוק דורש תשומת לב להרבה מאוד נושאים ופרמטרים שונים, ובקלות אפשר להתבלבל ולמצוא את עצמנו קורסים תחת הבלאגן שנוצר בעמוד ובניהול שלו. הקמפיינים, ניהול העמוד, הפרסום בפייסבוק, הלקוח עצמו, שאלות מלקוחות הקצה - הכל יכול להסית את תשומת הלב שלנו מהעיקר, ובאותו רגע ליצור בילבול שיכול לעשות לא מעט נזק.

לכן, הנה כמה נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהן בעבודה השוטפת:

ראשית, כשאתם כותבים פוסטים, נסו לכתוב סט גדול שתוכלו לתזמן קדימה. כשיושבים לכתוב פוסט, נכנסים לנעליים של המותג והמוצר הספציפי אותו מקדמים וכדאי לנצל את הכניסה לדמות המסוימת ולכתוב כמה פוסטים ולא רק אחד. חבל לבזבז זמן על הכניסה לראש המתאים לכתיבה בכל פעם שפוסט צריך לעלות. בנוסף, אם מתזמנים את העמוד אותו מנהלים כמה שבועות קדימה, מתפנים לעסוק בדברים חשובים אחרים ולא נכנסים ללחץ בכל בוקר בו צריך להעלות פוסט.

שנית, דאגו לתת מענה באופן שיטתי, לפחות פעם ביום, על כל התגובות והשאלות שעולות בעמוד. חשוב להתייחס לכל התגובות, גם בפוסטים וגם באינבוקס, מדי יום כדי שלקוחות יקבלו את התשובות מיד ויידעו שהבקשות שלהם מטופלות וזכו להתייחסות. תבחרו מה הדרך הנכונה עבורכם לעשות זאת ולא לפספס כלום!

שימו לב למגמות מסוימות ודפוסים חוזרים, חיוביים ושליליים. מה הכוונה? במידה ואתם רואים שמוצר מסוים שאתם מקדמים מקבל תגובות שליליות רבות ממוצרים אחרים, העלו את זה מול הלקוח שלכם שאתם מנהלים את עמוד הפייסבוק שלו. מנגד, במידה ויש צורת התנסחות מסוימת, לדוגמה, שמניבה מעורבות גבוהה וחיובית בעמוד, אפשר לאמץ את הסגנון לפוסטים נוספים. גם "מאחורי הקלעים" חייבים להיות עם היד על הדופק כל הזמן בחשבון המודעות של עמוד הפייסבוק שמנהלים.

חושב לבדוק כמה פעמים ביום שהקמפיינים תקינים, שאין שגיאות שמונעות מהקמפיין לרוץ, שהתכנים הנכונים מקודמים ושהתקציבים מדויקים. ניהול פרסום בפייסבוק הוא דבר מאוד מורכב שכולל אינסוף נתונים שיכולים להעיד על בעיות כאלה ואחרות. חשוב תמיד להיות עם האצבע על הדופק, לבחון, לבדוק ולהיות תמיד מוכנים לגרוע מכל. קמפיינים נוטים להשתנות במהירות שיא, וחוסר השגחה הוא הבעיה הקשה ביותר שלהם.

בנוסף, מאוד חשוב לעקוב אחרי המחירים לתוצאה (תוצאה נקבעת בהתאם לאובג'קטיב של הקמפיין) ולוודא שהם לא עולים באופן דרסטי וחריג. אם זה קורה – צריך לבחון למה, ובמידת הצורך לשנות דברים בקמפיין כדי להוריד את המחיר לתוצאה (הרי בסופו של דבר המטרה שלנו היא להשיג כמה שיותר תוצאות במחיר הנמוך ביותר עבור העמוד אותו אנחנו מנהלים).

בקיצור, חשוב מאוד להיות "על" – הכל כולל הכל! החל מהתוכן, הויז'ואלס, התגובות, השאלות, הקמפיינים, המחירים, התקציבים, וכו'.

זאת עבודה לא פשוטה, אבל אם מתנהלים בשיטתיות ויסודיות, אפשר לנהל עמודי פייסבוק רבים במקביל בהצלחה רבה ????

לקריאה נוספת


http://www.bloop20.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב