איך בונים שפה לניהול עמוד פייסבוק
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך בונים שפה לניהול עמוד פייסבוק 

מאת    [ 07/02/2018 ]
מילים במאמר: 383   [ נצפה 694 פעמים ]

 
 

לבנות שפה מהודקת ונכונה לעמוד הפייסבוק שמנהלים זה לא עניין של מה בכך. חשוב מאוד להתייחס לפרמטרים רבים ולגבש את השפה הכי נכונה לעמוד, כי גם אם יצרתם את הקהל הכי מדויק, המוצר הוא הכי מושלם והויז'ואלים שברשותכם מרהיבים, במידה והקופי שלכןם ייכתב בשפה שאינה תואמת את כל אלו, הם לא יהיו שווים כלום.

השפה היא הדרך שלנו לגעת בקהל. לפגוש אותו בדיוק במקום הנכון, גם רגשית מבחינת המצב בוא הוא נמצא וגם פיזית בפלטפורמה הנכונה. התוכן שלנו יזכר טוב יותר כשהוא יכתב בדיוק עבור הקהל שלנו, יוגש לו נכון ויארז בדיוק בדרך שתעשה את העבודה.

אם ככה, בואו נדבר קצת על כל הדברים שצריך להתייחס אליהם כשמגבשים שפה חדשה לעמוד פייסבוק אותו מנהלים. ראשית, נבחן לעומק את קהל היעד שלנו. נתייחס למגדר ולגיל הקהל, לתחומי העניין, למקצועות ולאזור הגיאוגרפי. טיפ קטן שיכול להקל, זה ליצור מעין דמות אבטיפוס בראשנו ולדמיין באיזו שפה הוא מדבר, ואיך אנחנו היינו בוחרים לדבר איתו ולספר לו על המותג אותו אנחנו מקדמים.

שנית, נתייחס למותג – האם זהו מותג ישראלי או בינלאומי? חדש או וותיק? אופיו של המותג רציני או קליל? יש מקום להומור ושנינות, או דידקטיות? האם יש מגבלות מסוימות שנדרשנו אליהן?

ומה עם המוצר עצמו שמפרסמים - מה הוא עושה? במה הוא תורם? מה מחירו? האם אופיו של המוצר קליל או רציני?

עניין נוסף ומשמעותי הוא לבדוק מי הם המתחרים של עמוד הפייסבוק שאנחנו מנהלים ומגבשים לו שפה חדשה, ולחרוש על עמוד הפייסבוק שלהם. ולא, לא כדי להעתיק, אלא כדי להבין אילו דברים פחות מוצאים חן בעיננו וגם אם יש היבטים מסוימים בשפה שמצאו חן בעיננו.

אחרי שסיכמנו את כל הנקודות האלה, אפשר לעבור לחלק העיקרי – הכתיבה עצמה!

בסופו של דבר, רק כתיבה כתיבה ועוד כתיבה יזקקו את השפה הכי נכונה לעמוד הפייסבוק שאותו אנחנו מנהלים. אז אחרי שעברתם על כל הפרמטרים שציינו ורשמתם במסודר את התוכנית לשפה המושלמת, פשוט צאו לדרך! אפשר להקריא בקול כל דבר שכותבים, ככה מאוד קל לזהות אם הקופי שלנו תואם את השפה אליה אנחנו שואפים ???? כל פוסט חדש שתכתבו יהיו מוצלח יותר מהקודם, ובסוף תשתפשפו כך שהשפה החדשה פשוט תשפך על המקלדת! 

ניהול עמוד פייסבוק מתחיל מאסטרטגיה. הלקוח בדרך כלל יחפש לראות הרבה מעבר לאסטרטגיה. התוכן הוא מה שיעזור לנו לגעת בקהל, להעביר את המותג שלנו בצורה הטובה ביותר ולפגוע בול בנקודה.

לקריאה נוספת


http://www.bloop20.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב