דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרים בבית באמצעות הדפסת תמונות על קנבס 

מאת    [ 04/02/2018 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1918 פעמים ]

כשאנחנו רוצים לעצב חללים בבית שלנו, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שורה ארוכה של שיקולים אשר יכולים להשפיע, הן על האופן בו הבית ייראה בסוף התהליך, והן על התחושות שאנחנו נחוש כשנסיים את העיצוב, כיצד נרגיש בבית כשנתבונן בו.

על מנת להמחיש את הרעיון, נשתמש בדוגמא של הדפסת תמונה על קנבס לעיצוב חללים בבית. לא מעט אנשים בוחרים היום להשתמש באופציה זו באופנים שונים. כך למשל, הם בוחרים לתלות תמונות מודפסות שלהם או של בני משפחה וכן תמונות אחרות של נופים, כלי רכב, אביזרים ועד לתמונות אבסטרקטיות מסוגים שונים.

אותן תמונות מודפסות על קנבס תלויות בחללים שונים בבית, בין אם מדובר בחדרי שינה, סלון, מטבח וחללים אחרים. לעיתים יש קשר בין התמונות השונות, אנחנו יכולים לראות קו אחד שמקשר ביניהן ולעיתים אין שום קשר ובכל חלל בבית נוכל לראות תמונות בעלות הקשר אחר לגמרי. מן הסתם יותר הגיוני שלא נראה קשר בין התמונות ולו מהסיבה שבחדר ילדים או חדר הורים, נמצא תמונות על קנבס מסוג מסוים, בעוד שבמטבח או במסדרון, נמצא תמונות אחרות לגמרי.

אם אנחנו בוחרים לתלות תמונה על קנבס של בני משפחה, הרי שאנחנו יכולים לבחור מגוון רחב של אופציות, דוגמא, אנחנו יכולים לבחור תמונות שחור לבן, תמונות שמציגות התקדמות מסוימת, למשל על פי גיל או אפילו על פי תנועה, כמו כן אנחנו יכולים לשלב תמונות קולאז'ים ועוד שורה ארוכה של תמונות בסגנונות שונים.

אם אנחנו בוחרים תמונות נוף או כל תמונה של אובייקט אחר, אנחנו יכולים להציג אותו כמו שהוא, אך אנחנו יכולים גם לשלב בו אלמנטים שונים של צבעים, אור וצל, תמונות שמשלבות מספר אלמנטים ואובייקטיבים שאינם בהכרח קשורים אחד לשני. כל זה יכול להפוך את התמונות להרבה מעניינות, מה שגם יעניק לחלל החדר עיצוב אחר.

 

כיצד תמונה על קנבס משפיעה על העיצוב

בסופו של דבר, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, כיצד תמונה על קנבס משפיעה על עיצוב החלל בו אנחנו מבקשים לתלות אותה.

סביר להניח שיהיו 3 גורמים עיקריים שיהיו ברי השפעה. הראשון זה גודל התמונה, מה שישפיע על הנראות שלה אך גם על האופן בו אנחנו נסתכל על חלל החדר. ככל שהתמונה תהיה גדולה יותר היא תהיה משמעותית יותר ואז המבט שלנו על חלל החדר יהיה שונה.

הגורם השני אלו הצבעים של התמונה, צבעים בהירים ייגרמו לחלל החדר להיראות פתוח, מרווח, שמח וחגיגי, צבעים כהים יצרו תחושה של סגירות ויקטינו את חלל החדר במובן מסוים.

הגורם השלישי זה כמובן נושא התמונה, יש הבדל בין תמונה שמציגה ילדים לבין כזו שמציגה מבנה, יש הבדל בין הדפסת תמונה על קנבס שמציגה אלמנט פיזי סטטי לבין אלמנט חי. זה ישפיע גם על התחושה שלנו כשאנחנו נבחן את החדר מהצד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב