דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדבר שרוב מקדמי האתרים מפספסים ושיקדם את האתר שלהם בגוגל יותר מכל טריק טכני 

מאת    [ 03/02/2018 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2087 פעמים ]

איך מקדמים אתר בגוגל? ישנם לא מעט דברים טכניים שיש לעשות כדי שהאתר יתקדם בגוגל, אבל כל אלו, למרות חשיבותם, הם לא באמת הדבר הכי חשוב. מה הכי חשוב? הכי חשוב שזה פשוט יהיה אתר איכותי וטוב.

למה? חשוב להבין: המטרה של גוגל היא לעזור לנו. כלומר נכון, המטרה שלהם היא גם להרוויח כסף, אבל הם מרוויחים כסף על ידי זה שהם עוזרים לנו ונותנים לנו שירות טוב. השירות שהם נותנים הוא חיפוש באינטרנט, והם רוצים שאנחנו, המחפשים, נהיה מרוצים. אחרת נעבור לבינג או יאהו או משהו כזה. לכן הדבר הכי חשוב מבחינתם הוא שאנחנו, הגולשים, לא רק הרובוט של גוגל, נהיה מרוצים מהתוצאות שאנחנו מקבלים בחיפושים שם. רק כשגוגל משוכנע שהגולשים יהיו מרוצים מאתר מסוים - הוא יקדם את האתר הזה בגוגל.

איך גוגל יודע אם אנחנו מרוצים? קודם כל, אם אנחנו נכנסים לתוצאות הראשונות שהוא שם לנו. אם גוגל רואה שדילגנו על התוצאות הראשונות, הוא מבין שכנראה שתוצאות אלו לא עונות על מה שחיפשנו.

דבר שני, אחרי שכבר נכנסנו לאחת מהתוצאות, גוגל רוצה לראות שאנחנו גם נשארים שם. גוגל יודע כמה זמן נשארנו באתר, על כמה קישורים לחצנו וכמה עמודים פנימיים קראנו. ככל שזה יותר זמן ויותר עמודים – גוגל מבין שהאתר עניין אותנו ושהוא ענה על מה שחיפשנו. ואם האתר עניין אותנו – זו הצלחה לגוגל.

לכן אם נצטרך לסכם במשפט אחד את התשובה לשאלה שבה פתחנו - איך לקדם אתר בגוגל, התשובה היא פשוטה: פשוט לבנות אתרים טובים. כאלה שיעניינו את הגולש.

אז איך בונים אתרים טובים? קודם כל ממלאים אותם בתוכן (מקורי, מהלב, לא שיווקי וסתמי), תמונות (יפות ומתאימות), ואולי הכי חשוב – סרטונים. סרטונים גם מאפשרים לנו לספר לגול שעל המוצר או השירות שלנו בצורה טובה יותר, והם גם גורמים לגולש להישאר יותר זמן באתר.

שנית, דואגים לאתר מסודר וברור. הגולש צריך לדעת לאן הוא הגיע, מה השירות שאתם מציעים, ועל מה הוא צריך ללחוץ כדי להמשיך הלאה.

שלישית – מהירות האתר. לגולשים אין סבלנות לחכות יותר מכמה שניות כדי שאתר יעלה, וגם לגוגל אין. כך גם חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי – כלומר שיראו אותו טוב גם בסלולרי. רוב הגולשים מגיעים היום ממכשירים סלולריים, ולגוגל חשוב לקדם יותר אתרים שנראים מעולה גם דרך מכשירים אלו. אם אין לכם, תתקינו תבנית רספונסיבית, ואם אין לכם אפשרות כזו – תתקינו תבנית שתופיע רק לגולשים מהסלולרי.

אינטראקטיביות – תנו גם לגולשים שלכם לקחת חלק. תנו להם להגיב מתחת לתוכן, בפורום, או בכל דרך אחרת. זה יגרום לגולשים עצמם לאהוב אתכם יותר, וזה גם יראה לגוגל שיש לעם קהילה של גולשים שמרגישים חלק.

אז לפני שאתם דואגים למילות מפתח או מפת אתר, כותרות ותיאורי תמונה – קודם כל תדאגו לאתר עצמו. הרצון לקדם את האתר בגוגל הוא הזדמנות מצוינת לא רק לקדם אותו בעיני גוגל, אלא גם בעיני גולשים בשר ודם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב