דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב משרדי מכירות - לעצב בשביל למכור 

מאת    [ 29/01/2018 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2093 פעמים ]

אם רושם ראשוני אומר הכל, אז אין ספק שאדם אשר נכנס למשרד מכירות, מסתכל על המשרד ומיד יכול להניח האם מדובר במקום רציני, מקום ממנו הוא ירצה לקנות את מה שהם מוכרים.

אנחנו יכולים למצוא משרדי מכירות בתחום רבים, כשלא פעם אנחנו יכולים למצוא משרדים כאלה קמים במיוחד לצד פרויקטים נדל"ניים, עד לסיום המכירה. ובדיוק כפי שיש מעצב שאחראי על עיצוב פרוייקטים נדל"ניים לצורך מכירתם, כך יש מעצבים ומעצבות שאחראים על עיצוב משרדי המכירות של אותם פרוייקטים, במטרה שכל לקוח אשר נכנס למשרד שכזה יתרשם וירגיש שזה המשרד בו הוא מוכן להשקיע את כספו ברכישת נכס נדל"ן שהם משווקים.

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של דוגמאות עבור עיצוב משרדי מכירות, תמיד יהיה מדובר במשרדים מרווחים, מוארים, משרדים שמאוד נעים לשבת בהם, מאוד נעים לשהות בהם, משרדים אשר כל אורח אשר מגיע אליהם, מרגיש תחושה נעימה, תחושה שרוצים אותו שם. צריך לציין עוד, שהרבה פעמים אנחנו יכולים למצוא עיצוב למשרדי מכירות ודירות לדוגמא, אשר מתבצעים על ידי אותם מעצבים שאחראים כמובן על עיצוב פנים לדירות קבלן ועיצוב לובי בניין מגורים. כלומר המעצבים של הפרויקט לוקחים על עצמם את כל תהליך העיצוב.

לפני שניכנס לשאלה כיצד מבצעים עיצוב משרדי מכירות, חשוב להדגיש עוד, שבתהליך העיצוב לוקחים בחשבון 3 דברים עיקריים, ראשית, את צרכי העובדים שאמורים לשהות במשרד, שנית, את צרכי הלקוחות שאמורים להגיע למשרד כאורחים, שלוש, את תנאי המקום, ומגוון האפשרויות שטמונות בו. יש מעצבים שגם בוחרים לעצב את המשרד בקווים דומים, מקבילים, לעיצוב הפרויקט אליו הם אחראיים. בצורה כזו יוצרים קשר בינו לבין עיצוב משרד המכירות.

כיצד מבצעים עיצוב משרדי מכירות בצורה נכונה

בשלב ראשון, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה המטרה שלנו, מה התוכניות שלנו. האם אנחנו רוצים לערוך פגישות במשרד או שהוא אמור לשמש משרד שאיננו אמור לקבל לקוחות ופגישות אלו נערכות במקום אחר. לפי התשובה לשאלה זו, נדע מה השטח שעומד לרשותנו ומה אנחנו יכולים לעשות איתו.

בשלב שני אנחנו נשאל את עצמנו, כמה אנשים אמורים לעבוד במקום או לשהות בו בו-זמנית, ועל פי זה נקבע, מה בדיוק התוכניות שלנו. מה בדיוק אנחנו אמורים לספק להם, כיצד נרווח את המקום, כיצד נציב את הדברים השונים בתוך המשרד ועוד.

בשלב השלישי נשאל את עצמנו על תנאי השטח, האם מדובר באזור גדול שמאפשר לנו לעצב מבנה גדול או שאנחנו נעדיף דווקא להשתמש במשרד מכירות קטן. צריך לציין עוד, שבמקרים מסוימים מדובר על מבנה נייד, ואז ייתכן ונרצה שהעיצוב יהיה יותר כללי על מנת שנוכל להעביר אותו למקום אחר והוא ישתלב שם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב