דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי ספארי באפריקה כיצד לתכנן נכון 

מאת    [ 29/01/2018 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2247 פעמים ]

טיולי ספארי באפריקה הם אחד הטיולים המיוחדים והעוצמתיים שאדם יכול להעניק לעצמו,
כל מי שנפגש עם העוצמה של הטבע האפריקאי לא יכול שלא להיטלטל בעוצמת המפגש.
שכן, אפריקה היא הזדמנות להיפגש מקרוב עם אורח חיים שונה ומפתיע, להיפגש עם בעלי החיים הפראיים ביותר במפגש בלתי אמצעי אחרי מקורות החיים שלהם ואל תוך טבע בראשיתי .
בשמורות הספארי הנמצאות בארצות אפריקה השונות נקבל הזדמנות להתחקות אחר אורח החיים של בעלי החיים בספארי הפראי. לפגוש בצדי הדרכים את החיים האמיתיים כפי שהשתמרו מאות שנים, נוכל לבקר בשווקים השונים לרכוש פסלי עץ בדוגמת החיות השונות ועבודות יד שונות לפגוש בכפרים השונים בהם גרים תושבי באזור ולצבור חוויות ייחודיות.

טיולי הספארי הפולאריים ביותר באפריקה כיום נערכים בקניה, טנזניה, זמביה ודרום אפריקה.
הטיולים הללו מומלצים הן למשפחות עם ילדים  ואפילו לטיולי בר מצווה איכותיים,טיולי זוגות לרבות טיולי ירח דבש וכן למטיילים עצמאיים.

משהגעתם למדינה בה בחרתם את טיולי הספארי באפריקה שלכם שימו לב שבכל מדינה לרוב מספר שמורות כאשר יש לשים לב שהמרחק בין השמורות רב ולכן בנסיעה ברכב יש לתכנן את המסלול בצורה טובה ואופטימלית על מנת להספיק לחוות כל שמורה ומה שמיוחד בה ספציפית, יש לתכנן את הלינה לאורך המסלול בצורה מוקפדת, האפשרויות הן בדרך כלל לינה בבקתות ו/או מלונות שטח הקרויים לודג'ים הנמצאים בפאתי הספארי או בתוכו לחליפין יהיה מדובר במחנות אוהלים מובחרים ומגודרים כנגד פלישת חיות בר.

הטיולים עצמם יכולים להיערך ברכבים שהמטיילים שוכרים בספארי עצמו או מבעוד מועד מומלץ לשכור גם מדריך של הספארי עצמו שיתלווה אליכם.

צריך לקחת בחשבון כשמדובר על ספארי באפריקה מדובר על שטחים הגדולים בחלקם אף גדולים מגודלה  מדינת ישראל והטיולים המינימאליים המומלצים הם משלשה ימים ומעלה ברוב השמורות.

בשמורות הספארי לרוב נפגוש מגוון בעלי חיים קטנים וגדולים כאשר בשטחים הפתוחים ניתן לראות עדרי פילים, זברות, אנטילופות, תנים, בבונים, זברות, היפופוטמים אריות, צבאים נשרים  עשרות עד מאות זני ציפורים שלא היכרנו ועוד. הצמחייה מאופיינת בעצי באובב גזעים ענקיים ומרשימים. עצים ושיחים רחבי גזע ו/או מוטות שם בעלי החיים מוצאים מחסה מהשמש. לפעמים ניסע קילומטרים כדי להתחקות אחר צואה שבעלי חיים השאירו כחלק מסימניי הדרך המעידים על הימצאותם באזור. במפות הספארי שנקבל מומלץ להתעכב במקורות המים לשם יגיעו בעלי החיים הגדולים והקטנים להרוות את צימאונם על מנת לשרוד וזו נקודת מפגש מעולה אף כי לפעמים יש לחכות זמן רב כדיי להיתקל בפילים, אריות ונמרים.

כשאתם מחפשים חברות שיעניקו לכם את הטיול האולטימטיבי ברחבי אפריקה שימו לב למסלולים השונים שמציעים לכם ולמי הם מיועדים הקושי ואם אתם מתכננים בטיולי ספארי במספר ארצות לאורך אותו הטיול, שימו לב להתמחויות השונות של החברות השונות התמחותם בארצות השונות ואופי הפנייה, שימו דגש לחברות הפונות ומתמחות בהתאמת טיולים למטיילים עצמאיים לניסיונם שבהתאמת המסלולים לאופי ולצרכים ולגילאים שלכם כל שהטיול אכן יהיה תואם את הציפיות שלכם, ויהיה בהתאמה אישית תוך גיוון המסלול ורמת הלינה התואמת לכם.

דוד קילשטיין בעל חברת ספארי אין אפריקה
 http://safariinafrica.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב