דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת כביסה שהתקלקלה - לתקן או לקנות חדשה? 

מאת    [ 24/01/2018 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2121 פעמים ]

 

מכונות הכביסה הן חלק בלתי נפרד מחיינו. כשהן מתקלקלות - כל סדר היום שלנו משתבש, ואנו צריכים למצוא פתרונות מיידיים כדי לשוב לשגרה כמה שיותר מהר. תקלות במכונות כביסה הן לא דבר נדיר, אבל לצערנו תיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול. אז איך יודעים מתי כדאי לתקן את המכונה שהתקלקלה ומתי עדיף כבר להחליפה באחת חדשה? אין ספק שמדובר בהתלבטות משמעותית. הנה כמה עצות שיעזרו לכם להגיע להחלטה הטובה והמשתלמת ביותר.

 

מתי כדאי לתקן את מכונת הכביסה?

 

ראשית, חשוב לבדוק אם למכונת הכביסה שלכם יש עדיין אחריות בתוקף. במידה ויש - עליכם ליצור קשר עם החנות ממנה רכשתם את המכונה או עם החברה המקומית המספקת שרותי תיקון מכונת כביסה עבור היצרן, כדי לקבל טיפול ללא עלות. אם תקופת האחריות פגה - יש להזמין טכנאי תיקון מכונות כביסה כדי שיבדוק את המכונה שלכם וייתן לכם הצעת מחיר לתיקון.

אם מדובר בתיקון קל כמו החלפת כפתורים, פילטרים, צינורות או פתיחת סתימה, שעלותו לא עולה על 400-500 ש"ח - עדיף להשקיע בתיקון ולא לקנות מכונה חדשה, שכן העלות נמוכה באופן יחסי מעלותה של מכונה חדשה, וסביר להניח שהמכונה המתוקנת תחזיק מעמד עוד הרבה זמן עד הקלקול הבא.

זכרו: את מרבית התקלות הנפוצות במכונת הכביסה ניתן למנוע באמצעות שימוש נכון במכונה ותחזוקה שוטפת. למשל: לא להעמיס יותר מדי כבסים במכונה, לבדוק את כיסי הבגדים ולהוציא מטבעות או חפצים זרים העלולים להזיק למכונה או לגרום לסתימה, להשתמש במסיר אבנית ולבצע ניקוי תקופתי ועוד. כל אלו יאריכו את חיי המכונה ויחסכו לכם כסף וכאבי ראש.

 

מתי לקנות מכונה חדשה?

 

לפני שמחליטים אם לתקן או לקנות מכונה חדשה, יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

גיל המכונה - אם מדובר במכונה הנמצאת ברשותכם למעלה מעשור, סביר להניח שהיא בלויה ושחוקה מאוד וכדאי כבר להחליף אותה במכונת כביסה חדשה. מצד שני - אם מדובר במכונה ישנה, אך כזו מתוצרת איכותית ואמינה- כדאי לשקול שוב את נושא התיקון, כיוון שכבר לא מייצרים כיום מכונות כביסה איכותיות כמו פעם. מכונות כביסה מהדור החדש הן אמנם זולות יותר, אך הרבה פחות איכותיות, ואינן מחזיקות מעמד לאורך שנים כמו המכונות של פעם.

עלות התיקון - אם מדובר בתיקון יקר כמו למשל החלפת מנוע, תוף או לוח בקרה אלקטרוני - תיקון שכזה הוא יקר מאוד ואינו משתלם, ועדיף לקנות מכונת כביסה חדשה.

כמות ותדירות התקלות - אם לא מדובר בתקלה ראשונה אלא ברצף של תקלות שונות המתרחשות בתדירות גבוהה - כנראה שהמכונה כבר שחוקה וקרובה לסופה. במצב זה עדיף לקנות מכונה חדשה מאשר להמשיך להוציא כסף על תיקונים מרובים.

Shlomit S




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב