דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לעשות קורס JAVASCRIPT? 

מאת    [ 18/01/2018 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 2511 פעמים ]

שוק מקצועות האינטרנט נמצא בשיאו ובמיוחד תחום בניית אתרי אינטרנט. לא משנה לפי איזה קריטריון תבדקו את השוק, אם זה על פי הביקוש לבניית אתרים, על פי כמות הקורסים שמתקיימים כיום בנושא, על פי כמות האנשים שנכנסים לתחום או שעושים הסבה אליו או על פי מספר החברות והארגונים שמחפשים לאייש משרות בבניית אתרים. נכון לעכשיו, תחום בניית אתרי אינטרנט הוא רותח!

אז מה ללמוד?

החלטתם שזה בשבילכם. אתם אנשים שמבינים את שוק העבודה ורואים לאיזה כיוון נושבת הרוח. אתם רוצים לבנות אתרי אינטרנט. אז קודם כל תנו לי להגיד לכם: בחירה נבונה! האם זאת גם הבחירה הנכונה? זאת כבר שאלה שכל אחד מכם יצטרך להבין עם עצמו אבל נניח שעברתם את המכשול הזה. עכשיו מתחיל הבלבול, מתחילות השאלות כמו מה ללמוד? עם מה להתחיל? הרי יש כמה אפשרויות כמו לדוגמא HTML ו-CSS. יש גם את PYTHON ו-JAVASCRIPT. טוב אז אני מניח שהבנתם מהכותרת, אבל במאמר זה אני אסביר למה כדאי ללמוד JAVASCRIPT לפני שאר השפות.

אז למה JAVASCRIPT?

קודם כל, כבר הזכרנו שהתחום של בניית אתרים מאוד מבוקש היום ו- JAVASCRIPTכלול בו. אז הנה עוד כמה סיבות למה כדאי לעבור קורס JAVASCRIPT:

אפשר כבר להתחיל

המחשב שלכם כבר מוכן כי סביבת העבודה של JAVASCRIPT כבר קיימת בסייר האינטרנט שלכם. לא צריך לעבור דרך שעות של התקנות והכנות כמו לדוגמא בשביל PYTHON. פשוט תתחילו לתכנת.

JAVASCRIPT נמצאת בכל מקום

בשרתים, מחשבים, טלוויזיות, סלולריים, טאבלטים, משחקי מחשב ועוד. עם JAVASCRIPT המגוון התעסוקתי הוא פשוט עצום.

שפה קלה ללמידה

כאשר משווים לשפות אחרות, JAVASCRIPT היא קלה ללמידה. כמובן שזאת בהנחה ותלמדו אותה נכון והאמת היא שאת הבסיס שלה תוכלו להבין כבר תוך כמה ימים של קריאה.

לא חסרה עבודה

בין אם בחרתם להיות עצמאיים או שכירים, למצוא עבודה או לקוחות לא אמורה להיות בעיה וזאת לפי האתר Geektime שבדק ומצא שלשנת 2017 נרשמה עליה של 51% בביקוש למתכנתי JAVASCRIPT. גם כלכלסיט מצא שיש עליה בביקוש ונכון שמדובר בכתבה משנת 2016 אבל שילוב הנתונים משתי הכתבות מצביע על מגמה ברורה של עליה.

עיצוב אפקטים ויזואליים

אחד הדברים ש-JAVASCRIPT עושה מעולה היא גרפיקה, כל הדברים "הכיפיים" שנמצאים באתר הם באחריות JAVASCRIPT. תכלו ללמוד ליצר ולעצב אפקטים מדהימים לאתרי אינטרנט.

משחקי און-ליין

אם משחקים הוא הכיף או התחום שלכם, תוכלו ללמוד לפתח משחקי מחשב מבוססי סייר האינטרנט. אפשר ליצור משחקים פשוטים ביותר ואפשר ליצור משחקים מורכבים ומסובכים. תלוי במיומנות ובמקצועיות שלכם. בכל מקרה זה גם תחום מבוקש מאוד.

חופש

במידה ואתם מעוניינים להיות עצמאיים או פרילנסרים, בבניית אתרים אפשר לעסוק בנוחות גם מהבית. תכלו להיות הבוס של עצמכם וכמובן שמבחינה כלכלית בניית אתרים הוא תחום משתלם ביותר. יהיה לכם את החופש לבחור איפה לעבוד, מתי לעבוד ועל איזה פרויקטים. תוסיפו לזה את ביטחון הכלכלי ומצאתם לעצמכם מקצוע חלומי.

לסיכום

JAVASCRIPT היא שפת תכנות נהדרת ואין סוף למה שאפשר לעשות באמצעותה. העניין הוא ששפה זאת היא רק חלק מהתמונה המלאה. כדי להיות בונה אתרים שלם כדאי ורצוי ללמוד גם את השפות האחרות. בנוסף, לא חובה אבל כדאי שיהיה רקע של תכנות בשפה "כבדה" יותר כמו C או C שארפ. בסופו של דבר רוב המושגים בכל שפות התכנות הם די דומים ואני ממליץ שיסודות התכנות שלכם יבואו משפות אלה לפני שמתחילים ללמוד משהו אחר. זה רק יקל עליכם.

MG Digital group - חברה לבניית אתרים וקידום אתרי אינטרנט


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב