דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח הקטנת חזה 

מאת    [ 08/01/2018 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 3002 פעמים ]

יש לך חזה גדול. אמנם, חברותיך מסתכלות עליך כעל ברת מזל, מכיוון שאת, בניגוד להן, אינך חולמת לעבור, ניתוח הגדלת חזה, אבל הגב מציק לך, ולעיתים, את מקווה ללכת לישון בערב, ובבוקר - להתעורר ללא המשא המעיק הזה. רק נשים ש"בורכו" בחזה ענק, תוכלנה להבין עד כמה נמאס לך לא למצוא חזיות מתאימות, להיאלץ ללכת עם חולצה מעל לבגד הים, ועוד טריקים קטנים שסיגלת לעצמך מאז שהחזה שלך הפך לבעיה עבורך. אבל את יודעת, את אינך חייבת לסבול הלאה, ניתוח הקטנת חזה יכול לפתור לך את הבעיה בפרוצדורה כירורגית קצרה ולא מסוכנת.

הכנה לניתוח הקטנת חזה
שיחה מקדימה בין המטופלת והמנתח הפלסטי תקבע את גודל השד האופטימלי, כאשר נלקחים בחשבון העדפותיה האישיות של המטופלת, ונתונים כפרופורציות גופה, מבנה וגודל השד, כמות העור העודף שיצטרך המנתח להסיר וכד'. במהלך הפגישה, תוצגנה בפני המטופלת טכניקות הניתוח השונות, והיא תקבל הסבר מפורט על מהלך הניתוח ועל כל מה שמסביב לו (כזמן ההחלמה, שגרת החיים לאחר הניתוח וכן הלאה). חשוב מאד לשאול את כל השאלות המציקות למטופלת ולהתמודד עם כל הפחדים שעלולים להיות, כדי להפוך את תהליך הניתוח וההחלמה ממנו לקלים ופשוטים ככל שניתן.

מהלך ניתוח הקטנת חזה
כמו ניתוחים קוסמטיים אחרים, גם ניתוח הקטנת חזה יבוצע בהרדמה כללית וילווה ברופא מרדים. לאחר שהמטופלת מורדמת ומנוטרת, יבצע הרופא המנתח את החתך דרכו יוציא רקמת שד, במטרה להקטין את נפחו של השד. ניתוח הקטנת חזה מבוצע בשתי טכניקות עיקריות:
Inferior pedicle - טכניקת הקטנת חזה זו מתאימה במקרים של שדיים גדולים מאד, כאשר המנתח נדרש להוציא כמויות גדולות של רקמת שד ועודפי עור גדולים. ניתוח מסוג כזה משאיר צלקת בצורת עיגול סביב פטמה, צלקת אנכית בחלק התחתון של השד וצלקת מוסווית בקפל העור התת-שדי.
Vertical scar - טכניקת ניתוח זו מיועדת לשדיים שעודפי רקמת השד והעור בהם הם קטנים יותר, והיא מותירה צלקת קטנה מסביב לפטמה וצלקת אנכית.

אורכו של ניתוח הקטנת חזה הוא בין שעתיים לארבע שעות, במהלכן, נמצאת המטופלת המורדמת בניטור על ידי רופא מרדים מומחה. החתכים נתפרים והשדיים נחבשים. את רקמת השד שהוצאה בניתוח, תשלח הקליניקה לבדיקה פתולוגית, על מנת לוודא כי לא נמצאים בה ממצאים חריגים.

החלמה לאחר ניתוח הקטנת חזה
לאחר הניתוח, תתעורר המטופלת עם חבישה על השדיים, כשנקזים בצידיהם. לאחר השהיה בת מספר השעות בהשגחה הרפואית שבחדר ההתאוששות, יוסרו התחבושות והנקזים, והמטופלת תשוחרר לביתה, כשהיא מצוידת בחזייה מיוחדת, אותה תלבש במהלך החודש הקרוב, בשעות היום והלילה. במהלך אותו חודש שלאחר הניתוח, על המטופלת להימנע מביצוע פעילות ספורטיבית ומהרמת משאות. מאחר ומדובר בניתוח המלווה בצלקות, תופעה טבעית לניתוח זה היא האדמת הצלקות בשלושה החודשים שלאחר הניתוח, גם במידה והכל מתנהל כשורה ולא מתפתח תהליך דלקתי באזור. צוות הקליניקה בה בוצע הניתוח יוכלו להנחות את המטופלת באמצעים בהם ניתן לטפל בהן, על מנת שיהפכו לשטוחות ובהירות במהירות האפשרית.

חשוב לציין, כי מאחר וניתוחי הקטנת חזה עלולים לפגוע בתחושות וברגישות הפטמה, לניסיונו של הרופא המנתח בבחירת סוג הניתוח ולמקצועיותו בביצוע הניתוח ישנה חשיבות מרובה, על מנת למנוע פגיעה מסוג זה. גם לצוות אשר מלווה את המטופלת מרגע שנכנסה לקליניקה ועד לרגע שבו היא נהנית מחזה מוקטן וחדש, ישנו משקל רציני, לחוויה עצמה, לתוצאות הניתוח ולמהירות ההחלמה.

 

 

 


לפרטים נוספים בקשר לטיפול כנסו 


WWW.DR-HEN.CO.IL


לייעוץ אתר דוקטור חן התקשרו: 073-374-6633




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב