דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקטנת חזה לגברים - גניקומסטיה 

מאת    [ 08/01/2018 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 3023 פעמים ]

למרות שהאנושות שלנו מתקדמת בצעדי ענק לקראת שוויון בין גברים לנשים, עדיין ישנם דברים אשר, במוצהר, נחשבים לנחלתם של בני אחד המינים, ולא של אחר. כך, לדוגמה, ניתוחים פלסטיים קוסמטיים, משויכים, בחוסר נאורות, דווקא לנשים, למרות שבני שני המינים נזקקים להם בצורה זהה. בעייתיים עוד יותר הם הניתוחים המהווים פתרון לגניקומסטיה, מכיוון שכאן גם מדובר בבעיה, שלכאורה נחשבת לנשית (חזה מוגדל) וגם בניתוח פלסטי, שהוא, כאמור, משויך בחוסר נאורות לנשים. גניקומסטיה והפתרון לה, תיקון חזה מוגדל לגבר נחשבים לאחד מהמקרים בהם סטיגמות וחשיבה לא מתקדמת עלולים למרר את חייו של האדם.

מהי גניקומסטיה ומהן הסיבות לה?
גניקומסטיה, או מצב של צמיחה עודפת של רקמת השד הגברי, עלולה להתרחש ממגוון רחב של סיבות: סרטן השד, אשר מופיע בשכיחות גבוהה יותר אצל נושאי הגן Brca2, גידול שפיר המופיע בשד, עודף באסטרוגן, עודף רקמת שד בשל מבנה אידיופתי, והסיבה הנפוצה ביותר - עודף שומן כחלק מהשמנה כוללת או כתופעה נקודתית המתייחסת לחזה הגברי. ניתוחי עיצוב חזה לגבר יתאימו בעיקר למקרים של עודף השומן, ויגיעו לאחר שלילת מרבית הסיבות האחרות על ידי רופאים מומחים בתחום. פניה למנתח פלסטי בעניין ממוקדת סביב שתי תקופות חיים עיקריות בחיי הגבר: גיל ההתבגרות - בעיקר בתקופת המקדימה שלפני שירות צבאי, בשל תחושת מבוכה הנגרמת מחשיפת גופו של הסובל מגניקומסטיה ברבים, ובסביבות תחילת גיל המעבר, כאשר רמות ההורמונים בגוף משתנות והשינוי בא לידי ביטוי גם בהצמחת רקמת שומן עודפת באזור החזה.

מהלך עיצוב חזה לגבר
ניתוח ה תיקון חזה מוגדל לגבר נחשב לפרוצדורה כירורגית קלה יחסית, אשר יכול להתבצע בהרדמה כללית, או בטשטוש והרדמה מקומית, לפי החלטת המטופל והמנתח יחד. הניתוח כולל שאיבת שומן מאזור החזה והוצאת רקמת שד, אשר נשלחת לבדיקה, על מנת לשלול אופציית ממאירות.

החלמה לאחר ניתוח תיקון חזה מוגדל לגבר
לאחר סיום הניתוח, ייחבש המנותח בחבישה לוחצת, הפעילה לחץ על האזור לצורך הורדת נפיחות ולשם מניעת הצטברות הנוזלים. בתקופה שלאחר הניתוח, תוגבל פעילותו הספורטיבית של המנותח (בעיקר, שימת דגש על הימנעות מפעילויות הכוללות את הפעלת הזרועות באופן מאומץ). ובמתן אנטיביוטיקה למטרת מניעת התפתחות זיהומים.

מרבית הניתוחים המטפלים בגניקומסטיה פוגשים את המטופלים במצב בו יש להם בעיה בביטחונם העצמי, וקושי להתגבר על הסטיגמות השונות המלוות את המצב. הצורך בגישה אנושית מבינה, חמה ומכילה הוא בסיסי, מה שמחייב את הרופא המנתח ואת הצוות המטפל לא רק לניסיון ולמקצועיות, אלא גם ליכולת תקשורת יוצאת דופן עם אנשים במצב משבר.

 


לפרטים נוספים בקשר לטיפול כנסו 


WWW.DR-HEN.CO.IL


לייעוץ אתר דוקטור חן התקשרו: 073-374-6633




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב