דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בקונדילומה בלייזר 

מאת    [ 07/01/2018 ]

מילים במאמר: 792   [ נצפה 2156 פעמים ]

טיפול בקונדילומה

הטיפול בקונדילומה חייב להיות מהיר, גם בשל יכולת ההידבקות והעברת המחלה המהירה וגם בשל סיבוכים בריאותיים, העלולים להיגרם עקב חוסר טיפול. בשנים האחרונות נמצא כי כ-90% מגורמי הסיכון למחלות סרטן צוואר הרחם, נגרמו עקב חוסר טיפול בזמן במחלת הקונדילומה.
הלייזר הוא הטיפול היחיד שמעודד את מערכת החיסון לסלק את הנגיפים מהגוף מהר יותר מהרגיל.
גם לאחר הסרת הנגעים בלייזר ממולץ לקיים יחסי מין מוגנים עם קונדום במשך שלושה חודשים אחרי הטיפול וזאת על מנת לודאוות ניקוי מוחלט של הוירוס מהגוף ומניעת הידבקות. (אינדיקציה נוספת לדעת שהנגיף התנקה מהגוף היא שהנגעים לא חוזרים שוב אחרי שהוסרו).

 

ההחלמה מהטיפול בקונדילומה

ההחלמה של הטיפול בקונדילומה מושפע מהיקף היתפשטות הקונדילומה, מיקומם המדוייק באיזור איברי המין, והתיזמון (כמה שהגעתם יותר מוקדם בתחילת התהליך יותר קל לטפל,לפני התרבות והתפשטות הנגעים).
ב 90% מהנגעים הטיפול בלייזר מאפשר חזרה מידית לשיגרה והמטופל כמעט ואינו מושפע מהתהליך שעבר, לרוב הטיפול מסתיים בטיפול אחד בלבד (תלוי בסוג הנגעים) ולעיתים נדרש טיפול נוסף או שניים.
במקרים מורכבים יותר, של הסרת הקונדילומה באזורים רגישים יותר כגון: שפתי הפות, חלקו החיצוני או הכמעט חיצוני של פי הטבעת, יחוש המטופל אי נוחות למשך כשבוע באיזור המטופל.
במקרים אלו יהיו רגישות בשפתי הפות,פין בזמן חיכוך,ולעיתים כאב קל בזמן צרכים. לעיתים מומלץ לפי מרשם רופא להשתמש במשחות אלחוש כגון: אמלה, עזרקאין וזאת על מנת להקל
על תחושת האי נוחות.
בתוך שבוע תחלוף תחושה זאת ותוך כשבועיים ניתן היה לחזור לפעילות מינית. לאחר ההחלמה מומלץ לקיים יחסי מין מוגנים עד אשר רואים רואים שהנגעים אינם חוזרים לאורך זמן, דבר שמראה על התגברות המערכת החיסונית על הנגיף.
 

מהי קונדילומה?

הקונדילומה הינה יבלת/גידול קטן שגודלו עד למספר מילימטרים, אשר נוצר כתוצאה משינוי גנטי שמבצע הווירוס בתאי העור וגורם להכפלתם באופן בלתי מבוקר. מאחר והנגיף מתפתח באופן אופטימלי באזורים לחים-למחצה, יופיעו יבלות אלה אצל נשים על שפתי איבר המין, בפי הטבעת ובאזור החיצוני של הנרתיק, בעוד שאצל גברים, יופיעו הקונדילומות על הפין ובאזור פי הטבעת.

 

טיפול בקונדילומה כל סוגי הטיפולים :

גישות טיפול ביבלות הקונדילומה הינן רבות ומגוונות ולכן, הורדת קונדילומה יכולה להתבצע באמצעים שונים, מטיפול בחנקן נוזלי, דרך מחט חשמלית ומשחה ייעודית ועד הסרת קונדילומות בליזר, כשהבחירה נעשית על פי גודל הקונדילומות ומיקומן:

טיפול בקונדילומה בחנקן נוזלי - הטיפול מיועד לקונדילומות המופיעות באזורים החיצוניים והגלויים יותר. במהלכו, מותז חנקן נוזלי על האזור הנגוע. הטמפרטורה הנמוכה של החנקן הנוזלי גורמת להרס התאים, חסרון תהליך ארוך, כואב באזור רגיש זה,ועלול להשאיר סימנים.

טיפול בקונדילומה במחט חשמלית - טיפול נחשב ליעיל בקונדילומות בכל האזורים ומהלכו תלוי באזור ובגודלה של הקונדילומה. בקונדילומה קטנה באזור חיצוני - תיצרב היבלת מהשורש והאזור ייחבש. בקונדילומה באזור פנימי (כבתוך הנרתיק או בפי הטבעת) יתקיים הטיפול בחדר הניתוח ובהרדמה חלקית או מלאה.

טיפול בקונדילומה כריתה כירורגית - הטיפול מבוצע בקונדילומות בהיקף גדול שאינן ניתנות להסרה באמצעים אחרים, מבוצע בחדר הניתוח ובהרדמה חלקית או מלאה.

טיפול בקונדילומה במשחות המבוססות על IMOQUIMOD או Podophyllotoxin - מבוצע על פי הנחיות רופא עור ומין ובהשגחתו, מאחר ולכל משחה התוויות משלה.

טיפול בקונדילומה בלייזר - הטיפול נפוץ בעיקר בקונדילומות באזורים חיצוניים (שפתי הפות, בחלקו החיצוני של פי הטבעת, על הפין ועל העור שבאזור אברי המין). הטיפול מבוצע לאחר אלחוש ונחשב כיום לטיפול המהיר, היעיל והבטוח ביותר להסרת קונדילומות.

טיפול בקונדילומה בלייזר יתרונות: 

שיטה חדשנית בטכנולוגיית לייזר קרן אור טיפול שהוכח כטיפול היעיל ביותר להסרת יבלות קונדילומות (הסרת יבלות באברי המין),בטכנולוגיית לייזר מבוקרת,הלייזר
מייבש ומאדה את היבלת/הקונדילומה כך שהיא נעלמת במהלך הטיפול.הטיפול אינו מצריך הרדמה,אין צורך בתפרים,אין צורך להכנה מיוחדת לפני הטיפול או אחריו,ואין תופעות לוואי.
לרוב מספיק טיפול אחד בלבד.
 מאושר משרד הבריאות FDA יתרונות:


    • 

    עוצמת המכשיר שוות ערך לפילינג כימי ולכן איין כאב ישנה הרגשה של "נקודת חימום/צריבה בעוצמה חלשה מאוד וכמעט לא מורגשת.


    • 

    התוצאות המהירות ביותר להסרת יבלות לרוב נע בטיפול אחד בלבד.


    • 

    מבוצע במסגרת קליניקה ללא צורך בחדר ניתוח.


    • 

    מתאים לכל סוג וצבע עור.


    • 

    התוצאה מדהימות ומהירות ללא שום סימן או צלקת.

 

טיפול בקונדילומה בלייזר

טיפול הסרת קונדילומה בלייזר נותן מענה למקרים בהן שיטות אחרות אינן ניתנות לביצוע מבחינת נגישות, למשל, יבלות קונדילומה גדולות בתוך השופכה או בתוך החלחולת. כמו כן, ניתן לבצע את הטיפול במקרים של מצבים כמו של נשים בהיריון, בהם יש לבחון את האמצעים בהם נוקט הטיפול בזהירות רבה. במהלך התהליך, נצרבות יבלות הקונדילומה בעזרת קרן הלייזר. מיקוד קרן הלייזר על הקונדילומה משפיע עלה ישירות, וכבר במהלך הטיפול הקונדילומה נעלמת. לרוב, לא נדרש יותר מטיפול בודד על מנת להסיר קונדילומה. ההחלמה המלאה מתהליך ההסרה עשויה לארוך כשבועיים עד חודש, תלוי בכמות הקונדילומות שהוסרו, גודלן, האזור בו הן נמצאות ונתונים אישיים של המטופל/ת. לאחרי טיפול כזה, לא נותרים שום צלקת או סימן לטיפול שבוצע.

 

 

לפרטים נוספים בקשר לטיפול כנסו 


WWW.DR-HEN.CO.IL


לייעוץ אתר דוקטור חן התקשרו: 052-6511664




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב