דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואה רוחנית על פי הקבלה 

מאת    [ 02/01/2018 ]

מילים במאמר: 868   [ נצפה 3563 פעמים ]

אז בשביל מהצריך רפואה וקבלה? יש רפואה ויש קבלה. הבעיה שהיום מצב הרפואה הוא לא הכי טוב. הרפואה לפי הרב יובל אשרוב צריכה ריפוי. אין ריפוי כיום למחלות הכי קשות - סרטן, לחץ דם וסוכרת. מחלות אלו הן הקטלניות ביותר והן שממיתות הכי הרבה אנשים בעולם כיום. והחברה המודרנית, על כל מחקריה ומדעניה פשוט אינה מצליחה להתמודד ולמגר את התופעה. לחץ דם זה הרוצח מספר אחד בעולם, יותר מסרטן ומסוכרת. ואין לו ריפוי אלא רק טיפולים להקלה. לחץ דם משמעותו התקפי לב. התקפי לב כיום זו סיבת המוות הנפוצה ביותר והדבר זכה לכינוי "הרוצח השקט". זהו המחסל מספר 1 של החברה המערבית. לגבי הסרטן המצב לא שונה, גם כאן המדע עומד חסר אונים אל מול התופעה והנתונים המדאיגים בארץ הם שבדורנו, אחד מכל שלושה אנשים יחטוף את הקללה בשלב כלשהו בחייו. שליש מהאוכלוסיה. ובסוכרת המספרים קרובים לכך. ניתן לראות בחוש י הפתרונות הגשמיים, הכימיים, הניתוחיים - לא עובדים.

כאשר אדם לוקח כדורים ללחץ דם, הלחץ דם אמנם כבר לא עולה לו אך כאשר מפסיק עם הכדורים המצב חוזר לקדמותו. כלומר אין ריפוי רק דיכוי של סימפטומים. נקודה נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת היא שאם כדורים היו מרפאים אז היו צריכים להיות פחות חולים. אך לא זה המצב אלא להיפך. המצב רק מידרדר. ישנן יותר תרופות ויותר חולים. בתי החולים נסתמים ומוציאים מיטות למסדרונות. אם אדם הסובל מלחץ דם היה לוקח חופשה של מספר ימים ומין עצמו בפירות וירקות הלחץ דם היה יורד. הכדורים לעומת זאת מחזיקים אותו חולה, כלומר לא רק שאינם מרפאים אלא מביאים עליו את המחלה.

ההגדרה של הרפואה בספרים הקדמוניים היא הוצאת פסולת מהגוף. הטבע יודע לפרק את המזון שאנו מכניסים לפה, להפרידו מהפסולת ולהוציאה לבחוץ. למעשה מדובר בכוח ניסי, כלומר אלוהי. מאיפה הטבע יודע לעשות זאת? כוח הרפואה קיים וזמין תמיד. טבע האדם להיות בריא ואם האדם אינו מקלקל את הטבע אז אין שום סיבה לחולי. אותואדם יהיה בריא כל ימי חייו, כך כותב הרמב"ם בהלכות דעות שאותו הוא מסכם בכך שאם האדם ינהג לפי הכתוב בספר אז לא יבוא לידי חולי כל ימי חייו ונתן לכך ערבות אישית. שואלים כולם כיצד היה מוכן הרמב"ם לקחת על עצמו כזה דבר? הוא לא ידע אז על וירוסים? חיידקים? מחלות בהן המוח קם יום אחד ומזהה את אחד האיברים כאויב. ואז מתחיל לתקוף את הלב, או המעיים או השד יודע את מי? הרמב"ם לפי הרב אשרוב ידע גם ידע. אך הוא ידע גם שבכל תא ותא בגוף ישנו כוח ריפוי. כוח בריאה. בריאות מלשון ברא. בריאה זו בריאות וככה העולם נברא. אין זה בונוס השמור למיוחסים.

בתורה רשום שאדם שאינו שומר על הבריאות ייתן על כך את הדין ביום מן הימים כשיגיע למעלה. וזאת משום שעבר על "ונשמרתם לנפשותיכם". כאשר אדם נמשך למאכל לא בריא שמזיק לו, הרמב"ם קורא לכך מעשה כלב וחמור. מדובר על התנהגות חייתית. אז איך נדע כיצד להיות בריאים? לפי הרב מסתבר שמדובר בכמה כללים מנחים פשוטים. כי הבריאות כבר קיימת בנו. כאשר נפסיק לקלקל ולסתום את עצמנו אז כוח הבריאות יוכל לשוב ולזרום בגופנו או בנפשנו, סביר שבשניהם.

ברפואה הסינית הבריאות היא תוצאה של איזון וזרימה כאשר הדגש בוא על זרימה. כאשר מקבלים מכה נפסקת זרימת הדם ומתחיל כאב, כשמשיבים את הזרימה הכאב נעלם. הרפואה הסינית טוענת שרגשות הן זרמים אנרגטיים. כאשר הזרם האנרגטי עולה אנו מרגישים שמחה. בירידה זה העצבות והפחד. לכן בתורות הסיניות מתרגלים תנועות שפותחות את הזרימה ומנתבות את האנרגיה למקומות חיוביים.  התורה מלמדת אותנו משהו גבוה יותר. דבר החסר בשאר התורות וזו הנשמה. והזרימה מתחילה משם. לכן אצל הסינים יש משהו שהוא מוגבל.  אם תלך לרופא סיני עם כאב בטן והוא יזהה שהבעיה מתחילה בכבד, הוא ינסה לטפל בבעיה על ידי דיקור סיני במחטים כדי להזרים חזרה את האנרגיה. הכאב יחלוף ואתה תרגיש נוח. אך רפואה זו מנותקת מהמקור העליון. מה הסיבה האמיתית שגרמה לך לתקיעות הזו בכבד. הרפואה הרוחנית היהודית טוענת שאם לא תרפא את הסיבה הרוחנית לחולי לא תוכל באמת להתרפא במאת האחוזים.

הרב מספר שבאה אליו מטופלת שסבלה ממספר חוליים, במהלך הטיפול הבין הרב שהסיבה לחוליים היא שלא מזמן עברה לדירה במושב שהרגיש לה חנוק. וזה היה המקור לבעיותיה. וכאשר משהו למעלה תקוע, למטה גם תקוע.

הבריאות לפי הקבלה מגיעה מספירת הבינה. וכאשר ישנה תקיעות במקום הרוחני הזה, זה יורד לרמה האנרגטית ומשם לרמה הגשמית ומופיע גידול. הרב טוען שכאשר נתקלים בסרטן, תשעים אחוז מהמקרים ניתן לרפא לגמרי על ידי חידוש הקשר עם אותה הספירה. החסימות הרוחניות אגב הם דין שאלוהים מכה בנו עקב חטאים שעשינו. אם במעשה, ואם במחשבה. ואנשי מקצוע תורניים יודעים לזהות כיצד עלינו לתקן את מעשינו. לפי המקובלים ישנם 280 כוחות כאלו של דין וכדי לסלקם מעלינו אנחנו צריכים לדעת למתק אותם. כלומר להחזירם לשורשם. כעס או פחד אלו דינים. אדם שקיבל לדוגמא פחד צריך להעלות אותו לשורשו. נאמר שמי שמפחד מבורא עולם לא מפחד משום דבר. רופא זה אדם שיודע כיצד למתק דינים ולהעלותם למעלה. וכיצד ממתקים דינים? על ידי תיקון המידות. כלומר תיקון המעשה והמחשבה.

אדם שרוצה לחיות הרבה צריך להתרכז בעיקר בתחום הרגשי, שלא תהיה לו קנאה מאף אחד. כי זה אוכל את האדם מבפנים. אדם שמשקר או גונב מביא על עצמו דינים. תיקון המידות וחזרה בתשובה מעלים אותם מעלה ומסירים את הטומאה (אטימות). ואז הזרימה חוזרת. על הפן החיובי, עלינו לא רק להיפטר מהקנאה, כעס ופחד אלא להמירם בשמחה. שמחה ממתקת את הדינים ומחזירה לחיינו את הזרימה והבריאות. אז לפני שתרוצו ללמוד כיצד מתקנים את המידות, חייכו. הכל לטובה :)

 

לבירורים והרשמה לסמינרים הקרובים של ארגון ערכים בנושאים זוגיות, חינוך, מיסטיקה, יהדות, משפחה, הורות, רווקים רווקות נא ליצור קשר עם הרב רוני שמואל 054449480




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב