דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סמינר התחזקות - כך תשיגו חדר במלון 5 כוכבים ב 350 שקלים 

מאת    [ 31/12/2017 ]

מילים במאמר: 777   [ נצפה 3010 פעמים ]

נכון שאתם משוכנעים שהנה הגיע עוד מאמר חארטה שמנסה לעשות כסף על הגב שלכם? אחרי הכל אנחנו חיים בישראל. ובישראל כמו בישראל כשמתקרבים אז רואים את האותיות הקטנות שמסתירות מחיר גדול. אז זהו שהפעם זה אמיתי לגמרי. דרך אגב, המחיר המגוחך אשכרה מכיל בתוכו גם פנסיון מלא. שמעתם נכון - פנסיון מלא. ולא - לא מדובר באכסניות זולות אלא במלונות חמישה כוכבים מהשורה הראשונה בישראל.

למי זה מיועד? לציבור החילוני בעיקר, המעוניין להכיר את היהדות.

מי מארגן את זה? ישנם בארץ מספר ארגונים ששמו לעצמם למטרה להחזיר את עם ישראל בתשובה. זה אולי נשמע מרגיז לאוזן חילונית אך לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מספר החוזרים בתשובה נכון לשנת 2016 עמד על מעל רבע מיליון. ואלו בעיקר הקהל, בעיקר אלו שבתחילת הדרך.

מדוע הם עושים זאת? הסיבה שהמחיר כל כך זול והתמורה כל כך גדולה היא שאותם ארגונים מממנים ומסבסדים בשבילכם את התענוג מתוך האמונה שקירוב יהודים רחוקים ליהדות זו מצווה. ולא סתם מצווה אלא המצווה הכי גדולה ביהדות. מבחינתם מדובר בהצלת חיים, יותר מזה - הם מצילים את העולם הבא שלנו. אנו לא חייבים להסכים עם זה אבל ככה הם מאמינים. והם מוכנים להוציא מכיסם הרבה כסף בשביל להשיג את המטרה. מבחינתם זהו כרטיס הכניסה שלהם לגן עדן. על ידי שיכניסו גם אתכם איתם.

מתי זה קורה? לרוב בסופי שבוע או חגים.

אז מה קורה שם בסמינרים? בגדול ישנם כנסים בחדרי האירועים שבכל מלון ובו מרצים חרדיים שגורמים לנו להכיר את האל והדת. לא חייבים לבוא לכל ההרצאות, למעשה לא חייבים לבוא אף לא לאחת. למעשה מותר כל היום לשבת בטן גב בבריכה ולאכול כפי יכולתך או ליתר דיוק כפי אי יכולתך בחדר אוכל. המערכת מודעת לאנטי הקיים בין היהודים ליהדות, אנטי שבחלקו התחיל בקום המדינה. לא כולנו יודעים אך מסתבר שבקום המדינה, ההנהגה לא ששה להקים פה מדינה יהודית אלא המגמה תמיד הייתה מדינת כל אזרחיה. היהדות באותו הזמן נתפסה כדבר מיושן ומאוס שנדרס על ידי תנועת ההשכלה, המדע והמודרניזציה. ואת זה הם מנסים לשנות.

מי מעביר את הסמינרים? המרצים לרוב יהיו חוזרים בתשובה בעצמם שיודעים לדבר בשפת קהל המטרה ומכירים מקרוב את עולמו, לבטיו ורצונותיו. מאחר והקהל משכיל יחסית ומגיע מעולם המקדש את המדע, דמוקרטיה וחופש הביטוי, ועד שלא נקבל תשובות לשאלות המגיעות משם אין לנו רצון להתקרב ליהדות. אנו מעוניינים בהוכחות. בהסברים הגיוניים ולוגיים. אנו דורשים שהאל שלנו, אם קיים - יהיה לכל הפחות הגיוני ולוגי, אל מוסרי שקיימות הוכחות לקיומו. לאחר שנקבל תשובה אז נסכים לשקול להאמין להם שהוא גם כל יכול.

מבין הרבנים המעבירים את ההרצאות הללו ניתן למצוא שמות כמו הרב זמיר כהן, הרב פנגר, הרב יגאל כהן, הרב לסרי, הרב דודי ברוורמן, הרב אהרון לוי, הרב יוסף בן פורת, הרב יובל אשרוב הכהן, הרב יהודה יוספי ועוד.

מהם התכנים המועברים? בגרעין העניין יהיו תכנים מדעיים המוכיחים את קיומו של האל. תכנים שאותם הסתירו מאיתנו במערכת החינוך, אשר חושפים את החוכמה הגלומה בתורה - חוכמה המעידה על היוצר אשר תערער את היסודות החילוניים האתאיסטיים עליהם אנו נשענים. בנוסף לכך יהיו שיעורים בנושאים כמו בריאות, זוגיות ושלום בית המביאים ערך מוסף לחיינו גם אם נחליט שלא לנטוש את החילוניות. אבל חלק מיוחד תמיד יהיה להוכחות שהתורה אמת. כי בלעדי זה כל השאר אינו ממש שווה.

אנקדוטה שעליי אישית מאוד השפיעה היא ניפוץ המיתוס של גילויו של קולומבוס את העולם כעגול או ניוטיון וחוקי המשיכה. זה מצחיק אבל בזוהר כתוב שחור על גבי לבן את הדברים הללו כבר אלפיים שנה:

''כל ישובא מתגלגלא בעיגולא ככדור (כל הישוב - כלומר, העולם והאנושות שעליו - מתגלגל בעיגול ככדור) אלין לתתא ואלין לעילא (אלה - כלומר, חלקם - מתגוררים למטה, בתחתית הכדור, ואלה למעלה) וכל אינון בריין משניין בחזווייהו משנויא דאוירא, כפום כל אתר ואתר, וקיימין בקיומייהו כשאר בני נשא. (וכל אלה הבריות - המתגוררים בחלקים השונים של הכדור - שונים בחזותם - בצבעם, בקלסתר פניהם, וכדומה, - מחמת שינוי מזג האוויר, כפי מזג האוויר של כל מקום ומקום. אולם עומדים הם כשאר בני אדם). ועל דא אית אתר בישובא (ועל כן יש מקום בעולם) כד נהיר לאלין, חשיך לאלין. לאלין יממא, ולאלין לליא. (כאשר אור לאלה, חושך לאלה. לאלה יום, ולאלה לילה) ואית אתר דכוליה יממא, ולא אישתכח ביה ליליא בר בשעתא חדא זעירא. (ויש מקום בעולם שמואר תמיד ולא יימצא בו לילה אלא זמן מועט) וכו'. דהכי כתיב (שכך כתוב) אודך על כי נוראות נפליתי נפלאים מעשיך (תהילים קלט) ורזא דא איתמסר למאריהון דחכמתא (וסוד זה נמסר לבעלי החכמה - חכמת התורה)''.

 - העולם בנוי בצורת כדור ולא ישר.

- כוח המשיכה קיים ולכן בחציו העליון של הכדור וגם בחציו התחתון חיים אנשים.

- חזות פניהם וצבעם המשתנים ממקום למקום. הסיבה לשוני בין בני האדם נובעת כתוצאה מהבדלי אקלים ומזג אויר.

- בחלק מן העולם, כאשר לאלה יום לאלה לילה, וכשלאלה לילה לאלה יום.

- ישנו  מקום בעולם שמואר תקופה ארוכה וחשוך זמן קצר.

לבירורים והרשמה לסמינרים הקרובים של ארגון ערכים בנושאים זוגיות, חינוך, מיסטיקה, יהדות, משפחה, הורות, רווקים רווקות נא ליצור קשר עם הרב רוני שמואל 054449480




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב