דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באינטרנט: כמה זה הכרחי להצלחה 

מאת    [ 31/12/2017 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 3361 פעמים ]

פרסום באינטרנט: כמה זה הכרחי להצלחה

פרסום באינטרנט מילה עם פאתוס מילה גדולה אבל לצערנו או שמחתנו בעולם השיווק והפרסום, מהווה פרסום באינטרנט כלי נשק מספר אחת להצלחה ושגשוג של עסקים גדולים או קטנים, ושל חברות ובעלי מקצוע הרוצים לשרוד בעולם התובעני והאכזרי שלנו.

אז ממה בעצם מורכב המונח הזה 'פרסום באינטרנט'? הענף למעשה כולל כמה חזיתות:

 פרסום בגוגל ומנועי החיפוש

נתחיל מגוגל ומנועי החיפוש; כולנו בתור גולשים או צרכנים, כאשר אנו מחפשים בעל מקצוע, מותג, חברה מסויימת, נבצע חיפוש בגוגל ונבחר לפי רמת הפופלריות ולפי הדרוג הגבוה בחיפושים בגוגל. גוגל הפך היום למעין בית משפט החורץ את דינם של העסקים והחברות, ומי שלא קיים בגוגל - פשוט לא קיים. מכאן, כאשר אנו בונים אסטרטגיית שיווק לעסק שלנו אנחנו חייבים לקחת בחשבון את פלח האוכלוסייה העצום החשוף לפרסום בגוגל. גם בכל הנוגע לקידום אתר התדמית של החברה או העסק, יש בפנינו אופציות שונות כגון קידום אורגני, או קידום ממומן, עליהם ארחיב במאמרים הבאים. גוגל שינו את כללי המשחק בשנים האחרונות והקשו על חברות קידום האתרים. היום הדרישות הן יותר תובעניות, ויש צורך לבצע התאמה מלאה של אסטרטגיית השיווק שאנחנו בונים לדרישות של גוגל. קיימים כלים בתחום שעוזרים לבצע התאמה זו וחלקם הם פיתוח של חברת גוגל בעצמה: Google Analytics ו- Google Adwords, וכמובן טקסטים איכותיים באתר תדמית או אתר מסחר. לא פחות חשוב, לדאוג לתנועה שוטפת על בסיס יום יומי. יש צורך גם לבצע השוואה על בסיס קבוע מול המתחרים שיש לנו, ולבצע מחקר קבוע ורציף ביחס לביטויים ברשת באמצעותם נבחר על מנת לקדם את האתר.

פרסום ברשתות החברתיות

וכמובן איך אפשר בלי הרשתות החברתיות ובראשם פייסבוק, היום ברשת החברתית פייסבוק יש למעלה ממילארד משתמשים פעילים ורק בישראל יש לפחות 4.000.000 משתמשים הנכנסים על בסיס יום יומי לכרטיס להתעדכן במה שקורה. דרך הפייסבוק אנחנו יכולים לבצע פילוח אוכלוסייה ולבחור את קהל היעד שמתאים לנו. הפרסום בפייסבוק גם נחשב ויראלי, ובעל עלויות נמוכות מפני שכל שיתוף שנעשה על ידי מי מהחברים פותח את השיתוף בפני כמות גדולה של חבריו של החבר וכך יכול השיתוף להפוך בקלות לויראלי ולחשוף את המותג או העסק לציבור הולך וגדל. אבל, יש גם חסרונות באסטרטגיית השיווק הזאת. השיווק הוא יותר אגרסיבי ומגיע לאוכלוסייה שלפעמים לא מעוניינת בשירותים שאנחנו מציעים. לדוגמא, טכנאי מחשבים המפרסם את עצמו בפייסבוק ומגיע לקהל שלא זקוק לשירותיו, מציק לגולש ועלול להרגיז אותו. עדיין פייסבוק הוא אחד מהכלים החזקים ביותר לצרכי פרסום ושיווק הקיימים היום בשוק ודרך הכרחית להצלחה ומיתוג עסקים.

 פרסום בעולם הדפוס

עולם הולך ונעלם. עד לפני 15 או 20 שנה פרסום בעיתונים הייתה הדרך היציבה והמועדפת בעולם הפרסום, מודעות בדפים שונים בעיתון, או במוקומונים שונים. אבל אי אפשר לעצור את הקדמה והטכנולוגיה. והיום עולם הדפוס הולך ונכחד. נכון, ישנו עדיין הקהל הוותיק והמבוגר יותר הממשיך לצרוך את העיתון בבוקר, אבל זהו פלח אוכלוסיה קטן למדי אשר הולך וקטן, ומי שרוצה להתמקד בהצלחה חייב לפנות לפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות.

 אז לסיכום, 

אנחנו כבר מבינים לאחר קריאת המאמר את הצורך ההכרחי בפרסום באינטרנט להצלחת העסק או המותג שלנו, עכשיו האתגר הגדול הוא לבחור את החברה שתבצע לנו את השיווק בדרך היעילה והנכונה ביותר. יש הרבה חברות העוסקות בקידום אתרים בשוק והרבה שמות מפוצצים, חשוב מאוד לעשות שיעורי בית ולבדוק את הסטוריית החברה, לקבל המלצות ולבחור את החברה המתאימה לנו ביותר שתקדם את הבייבי שלנו להצלחה.

גבי שחר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב