דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתגרשים נכון 

מאת    [ 20/12/2017 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2455 פעמים ]

הליך גירושין הוא אף פעם לא נעים, במיוחד עבור גבר. הגברים הם אלו שלרוב נשארים עם החשבונות הגדולים וצריכים להתחיל את חייהם מחדש. מגיעה להם תמיכה מגורמים מוסמכים

מוסד הנישואין הוא מוסד נפלא שמחבר בין שני אנשים בברית קדושה, אך עם זאת, יש לו גם חסרונות. נישואין מחברים זוגות גם מבחינה חוקית ולמעשה מאחדים את כל הנכסים והכספים שלהם. במקרים רבים, כ-33 אחוזים מהמקרים אם נסתכל על הסטטיסטיקה במדינת ישראל, הנישואים לא מחזיקים מעמד ומסתיימים על מדרגות הרבנות.

שיעור הגירושין בישראל הוא גבוה מאוד וגורם להרבה מאוד אנשים לצרות גדולות. אם לא נחתם הסכם ממון, הסכם שלא כל כך נפוץ בישראל, יש צורך בחלוקה של הנכסים, הכספים וכמובן גם הזמן עם הילדים, אם יש כאלו. מדובר בהליך קשה ומתיש שברוב המקרים מסתיים בפיצוץ או באי הסכמות שדורשות התערבות משפטית.

במדינת ישראל קשה מאוד להתגרש, גם בגלל עניין הדת. בנוסף, חוקי המזונות מטיבים מאוד עם האישה ונותנת לה יתרון גדול על הגבר, גם אם היא הסיבה לפרידה, אפילו בגלל בגידה או יחס גרוע. החוקים הללו עומדים להשתנות, אך בתווך, גברים רבים נפגעים, מאבדים את כל רכושם, את זמנם עם הילד וחלקם אף חוזרים לגור עם ההורים שלהם. מדובר בבעיה קשה שמצריכה בעיקר תמיכה.

לעמוד על הרגליים

כאשר אנשים שואלים את עצמם איך להתגרש נכון התשובה נמצאת בעזרת ניסיון. כיום יש ארגוני גברים רבים שנותנים תמיכה וייעוץ משפטי לגברים שנמצאים בעיצומו של הליך גירושין. יש הרבה מיתוסים בעולם המשפט, כמו התחשבות במקרה של בגידה של אישה ואירועים דומים, אך מדובר בפיקציה לכל דבר. אלו דברים שגבר מתגרש צריך לדעת לפני שהוא ניגש לבית המשפט.

בעזרת הארגונים הנכונים, בהם יושבים גברים מנוסים, שכבר עברו הליך דומה, אפשר לקבל תשובה לשאלה איך להתגרש נכון ובצורה הטובה ביותר. עזרה משפטית היא רק חלק מהעניין, כשגם לפן המנטלי יש חלק חשוב מאוד פה. המטרה היא לצאת לדרך חדשה כשהגבר עומד על הרגליים לא רק מבחינה כלכלית, אלא גם מבחינה מנטלית.

כל הליך גירושין הוא לא נעים, אך חשוב מאוד לעשות מאמץ כדי לגרום לא להיות פתוח וכן ככל שניתן. נכון, שני הצדדים כועסים, שניהם מתוסכלים ויש מחשבה כיצד לצאת מכל התהליך הזה בצורה בה יש כסף וזמן עם הילדים. לכל אחד יש את האינטרס שלו, אך חשוב לחשוב גם על הילדים והמשפחות על מנת לא לגרום נזקים.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב