דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן מחפשים שמלות ערב 

מאת    [ 19/12/2017 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2200 פעמים ]

תל אביב היא בירת האופנה של ישראל וברחוב דיזנגוף המפורסם יושבות המון חנויות מעצבים יוקרתיות. כל התהליך ממשיך עד שהמעצב מתאים את השמלה לגוף בצורה מושלמת

כל אורחת המוזמנת לחתונה מבינה את הלחץ ואת הצורך להשיג שמלת ערב יפה ומרשימה. החתונות האלו הן ההזדמנות של כל אותן בחורות ללבוש את הבגדים הכי יפים שלהם ולהיראות הכי טוב שהן יכולות. לא מדובר פה בבגדים ליום יום, לעבודה ואפילו לא ליציאה רגילה. כל אחת רוצה "לדפוק הופעה", לסובב מבטים ואולי אפילו למצוא בן זוג.

כאשר קונים שמלה מאחת הרשתות הגדולות בקניונים, ישנה סכנה שאת אותה שמלה תלבש גם מישהי אחרת. זוהי מבוכה עבור כולם וגורם לערך השמלה לרדת מיד. האלטרנטיבה האיכותית יותר היא כמובן שמלת ערב שנקנית אצל מעצב. המעצבים הטובים ביותר נמצאים, איך לא, ברחוב דיזנגוף שבתל אביב.

תל אביב היא בירת התרבות והאופנה של ישראל. היא פתוחה כמעט 24 שעות ואפשר למצוא בה הרבה דברים שלא קיימים בערים אחרות. לאור היותה בירת האופנה של ישראל, כמובן שמיטב המעצבים נמצאים בה. אפשר לזהות מעצב טוב אם החנות והסטודיו שלו נמצאים ברחוב דיזנגוף המוכר והטוב.

שירות מלא

רחוב דיזנגוף הוא הרחוב המוכר ביותר בישראל. נכון, אין לו את הזוהר שהיה לו בשנות ה-80, לפני תקופת הקניונים, אך עדיין מדובר ברחוב יוקרתי מאוד, עם המון מסעדות יוקרה, נדל"ן יקר ובעיקר חנויות אופנה שמגדירות את התחום בארץ. כאשר בחורה רוצה לחפש שמלת ערב תל אביב והסביבה היא צריכה קודם כל לשים פעמיה אל רחוב דיזנגוף.

מעצב טוב הוא מעצב שיודע להתאים את השמלה לבחורה. מעבר ליופי של הבד עצמו, כל החוכמה היא שהשמלה תיראה טוב על הגוף. לכן, המעצבים הטובים מגדירים את המקום שלהם כסטודיו ולא כחנות. הם מסוגלים לבצע שינויים בבד ולגרום לשמלה להתאים בצורה מדויקת למידותיה של הלקוחה. כשמחפשים שמלת ערב תל אביב ברחוב דיזנגוף, למעשה מקבלים שירות מלא ולא שירות חלקי. קניית השמלה היא רק השלב הראשון עד להגעה לתוצאה הרצויה.

עונת חתונות החורף נמצאת בעיצומה, ובקרוב שמלות הערב הארוכות שקניתן יצאו מהאופנה ויהפכו ללא רלוונטיות. לקראת עונת הקיץ העמוסה, יש להתחדש בשמלה חדשה אצל המעצבים הטובים ביותר. עשו סיבוב, דברו עם כמה מעצבים ומדדו הרבה שמלות, שכן צורך ביותר משמלה אחת, אך גם צריך למצוא את המעצב הטוב ביותר שיעשה את העבודה גם אחרי ששילמתן על השמלה.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב