דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידוש נדרים בכפר כנא או טקס חתונה בכנסיית המולד בבית לחם - מחלום למציאות 

מאת    [ 16/12/2017 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2481 פעמים ]

כמארגני תיירות אנו נתקלים תכופות בבקשה לכלול טקס חידוש נדרי הנישואין בכנסיה בכפר כנא. חידוש הנדרים בכנסיה בכפר כנא הפכה לחלק מהותי בתכנית הטיול בארץ ואינה מגיעה רק מקבוצות צליינים אלא גם מזוגות ומשפחות המטיילים עמנו בישראל במסגרת של טיול פרטי.

כמנהל בחברת תיירות נכנסת העוסקת בעיקר בלקוחות פרימיום, VIP ומתמקדת בלקוחות ברמה גבוהה, אנו מסייעים לתיירים המטיילים עמנו בתיאום טקס חידוש הנדרים ואף דואגים לכל צרכיהם כדוגמת אספקת צלם וידאו ו/או סטילס, אספקת זר פרחים לכלה, אספקת כיבוד, יין, שמלת כלה וכל דרישה אחרת בהתאם לרצון ולתקציב האורחים שלנו.

יחסי עבודה וחברות אמת של שנים אל מול גורמים נוצרים באזור נצרת, כפר כנא ושאר הכפרים בגליל בהם מתגוררת אכלסיה נוצרית כדוגמת הכפר טורעאן, מג'אר, עילאבון, סאכנין ועוד, מאפשרים לנו לארגן גם חתונה נוצרית של ממש באולם אירועים או כנסיה באחד מכפרי הגליל בניצוח כומר קתולי / אנגליקני / יווני - אורתודוכסי, הכל בהתאם להשקפת העולם הדתית של האורחים שלנו.

לא אחת, החתונה ו/או חידוש הנדרים בכנסיה בכפר כנא או באחת הכנסיות בגליל היא לב ליבו של הטיול. פעמים רבות קבוצה שלמה מתגבשת סביב אירוע שכזה והאירוח בארץ כולל טיול צלייני - נוצרי שגולת הכותרת שלו היא החתונה בארץ הקודש, מדובר ללא ספק בחוויה של פעם בחיים שחשוב כל כך שתאורגן בצורה מקצועית וראוייה אשר תיקח בחשבון את מכלול הספקים, את בחירת האולם הנכון וכן את בית המלון הנכון ע"מ לוודא התגשמות מלאה של החלום של בני הזוג ומשפחתם.

יעד נחשק נוסף לחתונות של זוגות נוצרים הינו בית לחם, עיר מולדתו שי ישו (או ישוע), חתונה בבית לחם יכולה להתבצע בכנסיית המולד, בכנסיית החלב, בכנסיית שדות הרועים הממוקמת בבית סאחור או באחת מהכנסיות הנוספות הרבות שבעיר. מסיבת חתונה ייחודית ניתן לערוך לפני או אחרי טקס החתונה ביקב הקמיזאן הממוקם בבית ג'אללה, באחד מבתי המלון (כשהמומלץ עלינו הוא מלון GRAND PARK HOTEL, BETHLEHEM), במסעדה אותנטית כדוגמת GROTTO RESTAURANT וכולי. למקצועני תיירות המטפלים תדיר בלקוחות VIP יש מערכת קשרים גם עם מעצבי שיער, קונדיטוריות (לעוגת חתונה מפוארת), שוזרי פרחים (לזרי כלה) וסלוני יופי לאיפור וטיפוח הזוג ומשפחתו טרם הטקס המרגש.

 

לא כל חברת תיירות נכנסת מסוגלת לטפל באירוע הדורש שלל תיאומים ושימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר, לשם כך נדרש צוות מומחים קשוב, שרותי ובעל קשרים נכונים.

 

 

 

 

 

מנכ"ל חברת אהלן אולימפוס  חברת תיירות נכנסת מובילה, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום, חבר הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת בישראל ובעל ניסיון עשיר בתכנון וביצוע טיולי איכות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב