דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולים לאופניים - מה חשוב לדאי לפני שקונים. 

מאת    [ 06/12/2017 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2364 פעמים ]

אנשים אשר נעזרים באופניים כדי להסתובב מגלים כי לצד היתרונות הרבים, תחזוקת האופניים יכולה להיות בעייתית. בין אם יש בבעלותך אופניים חשמליות או אופניים לא מונעות, כל עוד היד שלך לא על הכידון, הן נמצאות בסכנה. גניבות אופניים הפכו לשכיחות ביותר בערים גדולות ואפילו בישובים מרוחקים. מנעולים לאופניים יכולים לעשות, לעיתים, את ההבדל בין נסיעה נעימה להפתעה נוראית והוצאה כספית משמעותית על אופניים חדשות. מעבר לכך מנעול לאופניים מרתיע גורמים עבריינים בכך שהופך את הגניבה למסובכת יותר, הוא מאפשר לך להשאיר את האופניים שלך ברחוב ללא כל חשש ובכך יכול לחסוך לך עליות רבות במדרגות עם האופניים ביד.

היכן מומלץ לרכוש מנעולים לאופניים?

רכישה של מנעול צריכה להתבצע רק אצל ספק מוסמך ומקצועי אשר יוכל להציע לך מנעול אמין לאופניים במשקל ובמחיר המתאימים לך. לגורמים אשר גונבים אופניים על בסיס קבוע קל להבדיל בין מנעול פשוט לפריצה או שבירה לבין מנעול איכותי ומאובטח. מובן שמנעול לאופניים שלא ניתן לפרוץ או לשבור יהיה במשקל רב ולא פרקטי אך, ספק המחזיק במגוון רחב יוכל להציע לך מנעולים לאופניים במשקלים ומחירים השונים שניתן לסמוך עליהם.

במה צריך להתחשב כאשר רוכשים מנעול לאופניים?

לאחר שבחרת בספק מקצועי אשר יעזור לך לרכוש את המנעול המתאים ביותר לאופניים שלך, חשוב שלא להביא רק את המחיר בחשבון. לעיתים, מנעולים אשר יקרים בכמה עשרות שקלים יכולים להוות הבדל רציני. מומלץ מאוד לבחור במנעול אשר הגודל והמשקל שלו יאפשרו לך להסתובב עמו בקלות, מנעולים מאסיביים מדי יכבידו עלייך ויובילו למצבים רבים שבהם לא תיקח אותם איתך. בנוסף למשקל ומחיר מנעול האופניים, יש להביא בחשבון את דרך הנעילה. מנעולים לאופניים הנפתחים באמצעות קוד יהיו נכונים יותר עבורך אם יש לך עבר של אובדן או שכחת מפתחות הבית או הרכב שלך.

האם מנעולים לאופניים חשמליים מספיקים?

כאשר מדובר באופניים חשמליים, יש לזכור כי העיקרון שבהם הוא שהם מהווים כלי תחבורה קל וקטן. למרות שאלו הם יתרונות של האופניים החשמליים, אלו הם גם הדברים אשר הופכים אותם למטרה כה פופולארית לגנבה. מנעול לאופניים חשמליים יוכל לעזור לך למנוע מגנבים לקחת את שלדת האופניים החשמליים שלך מהרחוב אך, לא קיימים מנעולים רבים המגנים על הסוללה שלך. הפירוק המהיר של הסוללה הופך אותה למטרה קלה ולכן, מומלץ לקחת אותה איתך. ישנם סוגים של אופניים חשמליים מתקפלים אשר הסוללה שבהם אינה מתפרקת והם מאפשרים לך להשאיר את האופניים עם מנעול אמין ולא לסחוב חלק מהן איתך.

מתי מומלץ לרכוש מנעול לאופניים?

אם יש לך אופניים ואין לך מנעול, עכשיו זה הזמן לחפש אחר ספק מנעולים לאופניים שניתן לסמוך עליו ולרכוש מנעול לאופניים שלך. השארת האופניים שלך ברחוב ללא נעילה כיום משתווה להשארת חבילה של מאות שקלים ללא השגחה, או אפילו אלפים אם מדובר באופניים חשמליים.

גם אם נופלים - יש לקום ולנסות שוב, זו לא הנפילה שקובעת מה שרכנו אלא האם אנחנו קמים על רגלנו.
שחר ששון - כתיבת מאמרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב