איך למנוע עליות וירידות בהכנסות העסק ?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך למנוע עליות וירידות בהכנסות העסק ? 

מאת    [ 05/12/2017 ]
מילים במאמר: 444   [ נצפה 583 פעמים ]

 
 

כמו בטבע גם לכל עסק יש עונות , יש עסקים שעובדים טוב יותר בקיץ , יש כאלו שהחגים זה הזמן החם בשבילם ויש כאלו שדווקא בחורף חוגגים עם עומס של לקוחות, כל עסק והעונות שלו .עסקים שנותנים שירותים או עסקים שכל השנה מוכרים, רוצים או לא רוצים נתקלים בתופעת העונות, תקופות משגשגות ומלאי פריון וכאלו שלא .

העליות והירידות האלו לא פעם מזעזעות בעלי עסקים קטנים במיוחד עסקים של one man show

לא פעם אני מדברת עם לקוחות שנכנסים לחרדות שלל ממש מהתקופות האלו .

 

אז איך אפשר למנוע את העליות והירידות האלו או לפחות להקטין את הקיצוניות ?

 

להפגין נוכחות מתמדת ברשתות החברתיות ובאינטרנט

כתיבת מאמרים , שיתוף ברשתות החברתיות, העלאת סרטוני וידאו והדרכה ליו טיוב וכתיבת בלוגים או מאמרים לאתר , צריך לעשות כל השנה על בסיס קבוע.

לא פעם כאשר העסק נמצא בעונה "חמה" שלו הנטייה היא להזניח את הנוכחות האינטרנטית,ועל זה אנחנו כמובן משלמים ב"עונה הפחות בוערת בעסק , מכיוון שעכשיו צריך להתחיל את הכול מהתחלה .

העלאת תכנים חדשים לרשת חייבים להיות על בסיס קבוע של לפחות אחת לשבוע , בכדי לשמור על נוכחות קבועה ויציבה.

 

רימרקטיניג – שיווק מחדש ללקוחות קיימים

בזמן של שקט בעסק זה הזמן לעלות מבצעים, הטבות ללקוחות שהיו אצלנו בעונות החמות  לשם רצויי לשמור על דיוור קבוע לפחות אחת לחודש, שליחת סמסים ויצירת מבצעים שניתן לשלם עליהם מחיר מוזל ולנצל אותם בעונה החמה יותר.

 

פרסום רציף של העסק

זו אחת הנקודות החלשות ביותר של עסקים קטנים , רב העסקים הקטנים מפרסמים ש"צריך" בדרך כלל שהתנועה חלשה יותר מתחילים לפרסם ( הרבה פעמים מתקציב גבוהה יותר ממה שההכנסות מאפשרות ) רק בשביל להכניס לקוחות חדשים לעסק.

הפרסום הזה שנעשה מתוך לחץ ברב הפעמים לא ממש יעיל מהסיבה הפשוטה שפרסום טוב הוא כזה שחוזר על עצמו שוב ושוב והלקוחות נחשפים למותג באופן רציף , תוצאות של מערך פרסום קטוע ושאינו מתמשך

הרבה יותר נמוך מפרסום רציף.

פרסום מחויב להיות לאורך כל השנה ובתקציב קבוע על פי מה שהעסק מאפשר, המצב האידיאלי הוא להקצות בין 7-10% מההכנסות בכל חודש לפרסום וללא קשר לכמות הלקוחות באותו זמן, עדיין להמשיך בפרסום , האפקטיביות של פרסום מתמשך היא הרבה יותר גבוהה וחזקה וזה נותן לעסק שלכם נוכחות מתמדת

 

בכדי למנוע עליות וירידות חדות בהכנסות ובזרימת הלקוחות אלינו חייבים לשמור כל השנה בכל מצב על נוכחות ברשת , פרסום רציף ושמירת קשר ישיר עם הלקוחות לפחות אחת לחודש.

בעידן שבו האינטרנט כל כך נגיש ומידע מתפרסם בכמויות אדירות כל יום ברשת הדרך היחידה לשמור על

יציבות העסק היא להכניס את השיווק והיחסי ציבור של העסק שלכם בסדר עדיפות גבוה ולדעת שזה מה שיעזור לעסק שלכם להיות יציב ולהמשיך לגדול.

 

 

לילה בן הרוש : ניהול מדיה חברתית , שיווק בדיגיטל ויחסי ציבור ,מנחה ומייעצת לעסקים קטנים בשיווק העסק וליווי אישי בשלבי ההקמה.


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב