דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניסור בטון לעבודות בניין 

מאת    [ 27/11/2017 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1389 פעמים ]

בטון הוא הבסיס של כמעט כל מבנה גדול שנבנה. מדובר בחומר חזק מאוד, עמיד וכזה שכמעט לא דורש תחזוקה או תחלופה. כידוע, הבטון מגיע כבלילה, או תערובת צמנטית בעגה המקצועית, צריך לעצב אותו ולחכות שהוא יתייבש ויתקשה. בעיצוב עצמו קשה מאוד לייצר חורים ונקבים כמו שצריך, ואלו דברים שצריכים להיעשות בדיעבד, אחרי שהחומר כבר קשה ויציב. השאלה היא איך מנסרים וחוצבים בבטון, ואיך עושים זאת נכון...?

ניסור וחציבה בבטון נעשים באמצעות מקדח יהלום רב עוצמה. יהלום הוא חומר מעניין מאוד, שכן הוא נמצא גם על הרבה תכשיטים, והוא מוסיף יופי ויוקרה ומנגד, עקב היותו החומר החזק בטבע, הוא משמש גם לעבודות פיזיות קשות ומאתגרות כמו ניסור וקידוח בטון.

העבודה עם ניסור וקידוח בבטון מתחלקת לשתיים. הפן הראשון הוא ניסור בטון, אשר נעשה באמצעות מקדחי יהלום קטנים באופן יחסי. מדובר בפעולה קלה יחסית אשר נועדה לבצע נקבים קטנים, תעלות וחורים כאלו ואחרים בבטון. החלק השני הוא קידוח בבטון, אשר נעשה עם מקדח גדול ובא לידי שימוש כאשר רוצים ממש לחצוב בבטון ולעשות חורים ונקבים גדולים – כמו דלתות, חלונות או מסדרונות במקרה הקשה.

דגש על בטיחות

לכל פעולה יש את היתרונות והחסרונות שלה, אך ההבדל ברור. בסופו של דבר, העבודה צריכה לעשות על ידי אנשים מקצוע מנוסים. קידוח בבטון ועבודה עם מקדח יהלום הם מסוגי העבודות הקשים ביותר לביצוע וכן המסוכנים ביותר. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים אשר עושים את העבודה עם דגש על בטיחות הביצוע.

כאשר מתעסקים עם מקדח יהלום קל מאוד לעשות נזק היקפי או חלילה לפגוע בגוף או בנפש. לכן, הזהירות והבטיחות צריכות להיות בראש פירמידת החשיבות של כל בעל מקצוע. ישנן חברות ניסור וקידוח בטון שנותנות מענה כולל ואפילו מפנות את הפסולת שנוצרת, במה שמהווה בונוס חשוב ללקוח.

כאשר מבררים על ניסור בטון מחיר ועלויות חשוב לקחת בחשבון את כל המשתנים, לברר על החברה והוותק שלה וכמובן לשים דגש על מענה כולל ורחב אשר יפנה את הקבלן לעבודות אחרות על מנת לזרז תהליכים. חיפוש של חברת ניסור בטון מחיר ועבודה יגלה כי טווחי המחירים משתנים ורחבים מאוד, בהתאם לסוג העבודה (קידוח או ניסור), לסדר הגודל שלה ולדרישות הקבלן לגבי לוחות זמנים ופינוי פסולת. בכל אופן, הדגש המרכזי, שוב, צריך להיות בעיקר על בטיחות הביצוע עם המכשירים הכבדים והמסוכנים הנמצאים בתחום.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב