דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לא תיפול בעת הזמנת טכנאי מחשבים לטיפול בתקלת המחשב שלך 

מאת    [ 26/11/2017 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2355 פעמים ]

תקלות מחשב הינן דבר שכיח כיום עם גידול השימוש במחשבים ובתוכנות שונות.

תקלות המחשב יכולות להיות ברמה של השבתה או חוסר תפקוד של חלק מסוים בחומרה כמו מסך, מקלדת, כניסת USB או לוח אם או בתוכנה כלשהי שמפסיקה לפעול. בנוסף ייתכנו מצבים של ירידה בביצועי המחשב שיכולים לנבוע בגלל חוסר תחזוקה בחומרה (אבק שמצטבר בגוף המחשב ולא נוקה, מאוורר שהפסיק לפעול וכ"ו) וכן גם בגלל חוסר בתחזוקה בתוכנה (חוסר במקום פנוי בדיסק, אי מחיקת קבצים זמניים וישנים ועוד).  

אם הגעתם למצב שאתם לא מצליחים להתמודד עם הבעיה בעצמכם ואתם זקוקים לטכנאי, הנה מספר כללים חשובים שכדאי לכם לשים לב אליהם בעת פנייה לטכנאי מחשבים:


    • ראשית – וודאו שאתם פונים לטכנאי בעל וותק וניסיון בתחום. לא כל מי שרק החל לעסוק במקצוע יהיה עם הכישורים והיכולות לאבחן במדויק את התקלה במחשבכם ולהציע לכם פתרון ראוי. בדקו האם הוא עובד כטכנאי במשרה מלאה, או רק "מדי פעם"? האם הוא מתקן את כל סוגי המחשבים (PC או גם מקינטוש?), לפטופ ודסקטופ? לגבי עסקים המחפשים טכנאי מחשב לעבודה על בסיס שוטף, מומלץ להזמינו לפגישה ולבדוק את ניסיונו במתן שירותי מחשוב לעסקים. 

    • רב מערכתי - טכנאי המחשבים של היום צריך להיות בעל כישורים בשימוש ובתפעול תוכנות ויישומי אינטרנט שונים כמו: תקשורת אלחוטית, דואר אלקטרוני, אופיס, פייסבוק, וואטצאפ למחשב ועוד כדי לתת מענה לתקלות גם בנושאים אלו. 

    • זמינות – עדיף למצוא טכנאי שיהיה זמין לכם בעת הצורך. קירבה למיקומכם היא לא תמיד הפרמטר החשוב ביותר כי רוב הטכנאים היום הם ניידים ובהחלט יכול להיות מצב שטכנאי שרחוק מכם מעט יותר יהיה זמין יותר מאשר אחד שקרוב יותר. בנוסף, ישנם טכנאי מחשב שיכולים לתת מענה טלפוני ותמיכה גם מבלי להגיע לבית או למשרד. זה יכול להיות טוב בעיקר בהתקשרויות לצורך שרות ותמיכה לטווח רחוק. 

    • הגדרת הבעיה – כאן אתם נכנסים לתמונה. נסו במידת האפשר לתאר במדויק את הבעיה שיש לכם במחשב. אמנם לא תמיד מה שתתארו יהיה הגורם הישיר האחראי על התקלה אך לפחות זה ייתן לטכנאי תמונה ראשונית על המצב במחשב שלכם. בנוסף, קחו בחשבון שהגדרה לא מדויקת של הבעיה תאריך את משך איתורה ובהתאם לכך יהיו גם עלויות התשלום שלכם. 

    • יחס אישי ושקיפות – וודאו שאתם מקבלים הסברים ברורים על מהות התקלה ומה נדרש כדי לפתור אותה. טכנאי מקצועי יספק הערכות זמן ומחיר לעבודה בטרם יתחיל לעבוד. ביקור של טכנאי ינוע בין 180 - 250 שקלים ועל בדיקה נוספת במעבדה עשויה להיות עלות נוספת. כמו-כן עלולים להתווסף מחירים של חלפים. במקרה כזה, טכנאי הוגן יציע טווח של אפשרויות: חלפים איכותיים יהיו יקרים יותר מחלפים סטנדרטיים או פשוטים. אם אתם לא בטוחים לגבי ההמלצה שקיבלתם מהטכנאי, בקשו חוות דעת נוספת. 

    • בעל "ראש גדול" – שימו לב אם הטכנאי לא רק תיקן את הבעיה הספציפית שלשמה הזמנתם אותו אלא גם "הגדיל ראש" והציע לכם אפשרויות נוספות שמייעלות לכם את העבודה בבית או במשרד. לא מזמן פגשנו טכנאי מחשבים שהציע לנו שיתוף של מדפסות בין כל המחשבים במשרד והגדלת הטווח של הרשת האלחוטית לשיפור הקליטה במרחב ועוד. 

אז לסיכום, זמינות, מקצועיות, שירות טוב ומחיר הוגן הם המרכיבים למציאת טכנאי מחשבים טוב. אם תיצמדו לכל הנקודות הללו בעת בחירת טכנאי מחשבים לטיפול בתקלה שלכם או לטיפול בתקלות ובתחזוקה שוטפת בעסק שלכם, אנו בטוחים שתמצאו את המתאים ביותר.

שיהיה לכם יום משובח ונטול תקלות,


טכנאי המחשבים האישי שלך,


לחץ כאן להרשמה לערוץ טכנאי המחשבים שלנו ביוטיוב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב