דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגלות בארהב - למקסם יכולות כלכליות 

מאת    [ 13/11/2017 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1908 פעמים ]

עבודה בעגלות בארה"ב היא עבודה רווחית מאוד ומשתלמת הרבה יותר מהאלטרנטיבות בארץ. ניתן להיעזר בחברות השמה ולהתפתח לכיוונים שונים מעבר לים

יש אנשים שלא אוהבים להסתפק במועט, גם אם זה קשה. כאשר אדם נמצא אחרי צבא והוא מחפש את עצמו, תוך כדי שהוא מרוויח כסף, האפשרויות בארץ הן אינן רבות. בדרך כלל אנשים עובדים בעבודות כמו מתדלקים או מלצרים, אך לחלק זה לא מספיק. הם צריכים יותר כסף, בצורה מידית, ומוכנים לעשות הרבה בשביל זה.

באופן טבעי, אנשים שרוצים להרוויח הרבה בשלב הזה בחייהם, מחפשים אופציות מעבר לים. חלק הולכים למכור פרטי אומנות באירופה וחלק הולכים פונים לעבודה מכירות עם עגלות בארה"ב על מנת להרוויח עמלות גדולות. התפישה הרווחת היא כי עבודה בעגלות היא אינה חוקית בארה"ב, אך חשוב לדעת כי לא זה המקרה. כאשר מקבלים גרין קארד, ניתן לעבוד בחברות הללו בצורה חוקית, לשהות במדינה באופן חוקי ואפילו לקבל תנאים סוציאליים.

כיום יש הרבה חברות המסייעות לאנשים המעוניינים לעבודת עם עגלות בארה"ב ומלוות אותם בקבלת הגרין קארד, בהתאקלמות בארה"ב ובשיכון בתנאים מתאימים. החששות הגדולים ביותר כאשר יוצאים לעבודה בחו"ל קשורים כמובן לאי הוודאות, אך עם החברות המלוות, אפשר לעשות הכל עם תמיכה ולצאת מרוצים עד הסוף.

התאקלמות קלה

כאשר יוצאים לארה"ב מגלים כי יש הרבה מאוד ישראלים צעירים שעובדים בתחום. החברות משכנות את העובדים בבתים משותפים ויוצרים הרגשה של קומונה. יש אנשים שמתקדמים ומקבלים אפילו רכבי חברה ומעמד של מנהל. העמלות גבוהות במיוחד ואין תחרות כלל וכלל עם השכר המתקבל בעבודות דומות בארץ.

יש המון ישראלים שעובדים עם עגלות בארה"ב לאורך כל רוחבה של המעצמה. המכירות מתמקדות במרכזי מסחר גדולים של אוכלוסייה עמידה. במזרח אפשר למצוא הרבה עמדות במקומות כמו ניו יורק, ניו ג'רזי, בוסטון ומיאמי בדרום. במערב יש הרבה עמדות בלוס אנג'לס, הוליווד, סן פרנסיסקו, סנטה ברברה, כאשר הקהל בא חדור מטרה לקנייה ואף מוכן להוציא הרבה כסף על מוצרים שונים.

האפשרויות בארה"ב הן בלתי מוגבלות והרבה אנשים יוצאים ומשתקעים במדינה לאחר שהם מתפתחים לכיוונים שונים ומשונים. לעיתים אנשים מצליחים ויכולים למקסם את עצמם מבחינה כלכלית לכמה שנים, עד שמחליטים לחזור ארצה. היכולת לעשות הרבה כסף בזמן קצר קוסמת בעיקר לצעירים שרוצים לעבוד קשה למשך זמן, ואז לצאת לטיול גדול בדרום אמריקה או במזרח. האפשרות קוסמת להרבה אנשים ויכולה להיות פתרון מושלם וכלכלי לזמן קצר או ארוך.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב