דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לשפר את הדירוג ב- Google באמצעות GOOGLE MAPS 

מאת    [ 26/10/2017 ]

מילים במאמר: 660   [ נצפה 2773 פעמים ]

תוצאות החיפוש מוצגות במספר מקומות במפות ובחיפוש. לדוגמה, סביר להניח שתראה תוצאות מקומיות אם תחפש את המונח מסעדת בשרים מהמכשיר הנייד שלך. מנוע החיפוש של Google תציג בפניך את מסעדות הבשרים הקרובות אליך ובהן תרצה לבקר.

לא מצליח למצוא את העסק שלך? שפר את המידע שלך!

ייתכן שתגלה כי העסק שלך איננו מופיע בחיפושים רלוונטיים באזור שלך. כדי למקסם את התדירות שבה הלקוחות שלך רואים את העסק שלך בתוצאות חיפוש מקומיות, השלם את המשימות הבאות כנס ל- Google לעסק שלי. מתן מידע עסקי ועדכון ב- Google לעסק שלי יכול לסייע בדירוג המקומי של העסק שלך ב- Google ולשפר את הנוכחות שלך בחיפוש ובמפות.

הזן נתונים מלאים

התוצאות המקומיות מעדיפות את התוצאות הרלוונטיות ביותר עבור כל חיפוש, ועסקים עם מידע מלא ומדויק מתאימות יותר לחיפושים הנכונים. ודא כי הזנת את כל פרטי העסק שלך ב- Google לעסק שלי, כדי שלקוחות יידעו יותר על מה שאתה עושה, היכן אתה נמצא, ומהן שעות הפתיחה של העסק. ספק מידע רב ככל הניתן לבי הכתובת הפיזית של העסק, של מספר הטלפון ותחום התמחות של העסק שלך. הקפד לשמור מידע זה מעודכן ככל שיש צורך במידה והעסק שלך משתנה. למד כיצד לערוך את פרטי העסק שלך.

אמת את המיקומים שלך

אמת את מיקומי העסק שלך כדי לתת את ההזדמנות הטובה ביותר להופיע עבור משתמשים בכל הכלים של Google, כגון מפות Google וחיפוש.

שמור על שעות מדויקות

הזנה ועדכון של שעות הפתיחה שלך, כולל שעות מיוחדות לשיש שבת וחגים ולאירועים מיוחדים, מאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לדעת מתי אתה זמין ומקנה תחושת ביטחון שכאשר הם יגיעו לעסק שלך, הוא יהיה פתוח. למד כיצד לערוך את השעות שלך

נהל והגיב על ביקורות

אינטראקציה עם לקוחות על ידי תגובה לביקורות שהם משאירים אודות העסק שלך. תגובה לביקורות מראה שאתה מעריך את הלקוחות שלך ואת המשוב שהם משאירים לגבי העסק שלך. ביקורות איכותיות וחיוביות מהלקוחות שלך ישפרו את החשיפה של העסק שלך ויגדילו את הסבירות שלקוח פוטנציאלי יבקר במיקום שלך. עודד את הלקוחות להשאיר משוב על ידי יצירת קישור שהם יכולים ללחוץ עליו כדי לכתוב ביקורות. זכור לקוח שהשקיע וכתב ביקורת הוא לקוח חשוב גם אם הביקורת שלו שלילית. עלייך ללמוד להפוך לימון ללימונדה.

הוספת תמונות

הוספת תמונות לרישומים שלך מראה לאנשים את המוצרים והשירותים שלך, ויכול לעזור לך לספר את הסיפור של העסק שלך טוב יותר, כמו שאומרים תמונה שווה אלף מילים. תמונות מדויקות ומושכות יכולות גם להראות ללקוחות פוטנציאליים שהעסק שלך מציע את מה שהם מחפשים.

כיצד Google קובעת את הדירוג המקומי

התוצאות המקומיות מבוססות בעיקר על רלוונטיות, מרחק וגודל. גורמים אלה במשולב עוזרים למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לחיפוש שלך. לדוגמה, אלגוריתמים של Google עשויים להחליט כי לעסק הנמצא רחוק יותר מהמיקום שלך יש סיכוי גבוה יותר להציע לך את מה שאתה מחפש מאשר עסק קרוב יותר, ולכן הוא ידרג אותו גבוה יותר בתוצאות מקומיות וזו הלא המטרה של קידום אתרים.

רלוונטיות

הרלוונטיות מתייחסת לאיזו מידה של רישום מקומי תואמת את מה שמישהו מחפש. הוספת מידע עסקי מלא ומפורט יכולה לעזור ל- Google להבין טוב יותר את העסק שלך ולהתאים את הרישום שלך לחיפושים רלוונטיים.

מרחק

בדיוק כשם שזה נשמע, עד כמה כל תוצאת חיפוש פוטנציאלית ממונח המיקום המשמש בחיפוש? אם משתמש אינו מציין את מיקום החיפוש שלו, Google תחשב את המרחק על סמך מה שידוע על המיקום שלו.

בולטות

בולטות מתייחס לעד כמה ידוע ומוכר העסק. מקומות מסוימים בולטים יותר בעולם הלא מקוון, ותוצאות החיפוש מנסות לשקף זאת בדירוג המקומי וזו סיבה מספיק טובה לעשות קידום אתרים. לדוגמה, מוזיאונים מפורסמים, בתי מלון ידועים או מותגים ידועים בחנויות המוכרים לאנשים רבים עשויים להיות בולטים גם בתוצאות החיפוש המקומי. ההתמקדות מבוססת גם על מידע שיש ל- Google בנוגע לעסק מהאינטרנט כמו קישורים, מאמרים וספריות. הסקירות של Google והניקוד מובאות בדירוג החיפוש המקומי: יותר ביקורות ודירוגים חיוביים ישפרו ככל הנראה את הדירוג המקומי של העסק. המיקום שלך בתוצאות אינטרנט הוא גם גורם, ולכן שיטות מומלצות SEO גם חלים על אופטימיזציה של חיפוש מקומי. אין דרך לבקש או לשלם על דירוג מקומי טוב יותר ב- Google.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב