דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם לילדים מגיע חדר מעוצב 

מאת    [ 22/10/2017 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2130 פעמים ]

בתים מעוצבים צריכים להיות מדוגמים מא' עד ת' וזה כולל תשומת לב מיוחדת גם לחדר הילדים. כיום התחום בשיאו ויש המון אפשרויות בעיצוב חדרי שינה לילדים

תחום העיצוב עזב מזמן רק את החלקים המרכזיים של הבית כמו הסלון, המטבח, הלובי וחדר השינה של ההורים, והגיע לכל נקודה בבית. כיום, בבתים המעוצבים והיפים באמת, חושבים על כל פרט ופרט, כאשר לכל מטר מרובע יש מטרה. בבתים קטנים החשיבות עולה שכן חשוב למקסם את שטח המחייה, גם אם הוא קטן במיוחד.

השינוי הגדול ביותר מורגש בחדרי הילדים של היום. בעבר, חדרי ילדים היו פונקציונאליים ותו לא. בחדרים היו מיטה, ארון ושידה, והם כללו מינימום רהיטים או תוספות מיוחדות. כיום, עיצוב חדרי שינה לילדים זהו תחום בפני עצמו עם אנשי מקצוע ומעצבים המתמקצעים בו באופן ייעודי. הצורך בא מתוך הבנה שהבית אמור לשדר משהו באופן כללי, ואף מקום לא צריך לסבול מ"הזנחה" שכוללת חוסר בעיצוב או בטעם.

יש הרבה מאוד אלמנטים בתחום עיצוב חדרי שינה לילדים ובהם שמירה על הצורך של הילד. הילדים צריכים מרחב משחקים ואסור להגביל אותם עם עומס רהיטים. הרהיטים צריכים להיות מעוצבים ועם זאת פונקציונאליים, ומתאימים לרצונות של הילד. בחדר הילדים אפשר קצת יותר להשתגע עם הצבעים ולתת נפח מעניין יותר לשטח, דבר שאי אפשר לעשות בדרך כלל בצורה קיצונית בחדרים כמו הסלון וחדר השינה.

טיפול מסור

הילדים של היום יודעים גם לדרוש הרבה יותר מבעבר. לאור העובדה שהילדים חשופים להרבה יותר תוכן באינטרנט, הם רואים חדרים משגעים ומשוגעים ורוצים בדיוק את אותו הדבר. חשוב להתייעץ ולשתף את הילד בעיצוב חדרו, ולפחות לתת לו את ההרגשה שיש לו ביד בעיצוב של מה שעומד להיות החדר בו ישהה יותר מכל.

תחום עיצוב חדרי שינה לילדים תופס תאוצה גדולה בשנים האחרונות, יש פוטנציאל רב ואפשר לייצר חדרים אדירים שיתנו לילד הרגשה נהדרת. חדר יפה ומעניין יכול לגרום לילד לרצות לארח יותר חברים ובאופן כללי לשהות בחדר במקום לבלגן את הסלון או את המטבח. העיצוב יכול לכלול גם אלמנטים כמו תמונות של כוכבי הילדים האהובים על הילד או כל מיני נושאים וטרנדים עליהם שמים דגש כיום בחדר הילדים.

חדר הילדים הוא חדר לא פחות חשוב מהחדרים האחרים בבית וגם הוא צריך לקבל טיפול מסור, גם אם הילד קטן מאוד. חדר הילדים משדר משהו כלפי חוץ וכדאי מאוד להשקיע בו, למרות שהטרנדים משתנים כל הזמן. כל עוד הבסיס טוב, החדר יוכל להתאים את עצמו לרוח התקופה. הילד יוכל לקבל את מה שהוא רוצה וכולם יהיו מרוצים.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב