דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אני יכול לסייע לבן משפחה להפסיק לאגור? 

מאת    [ 21/10/2017 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1743 פעמים ]

כל מי שנוגע/ עוסק בלב ליבו של האגרן (ראה גם חפץ) יודע שלאגרנים טוב עם עצמם וטוב להם עם האגירה. מה הם יעדיפו? חפץ או קיום חיי משפחה רגילים? הנה עוד הפתעה, הם יעדיפו את החפץ, למה הם יעדיפו את החפץ? עוד שאלה טובה- החפץ הם למעשה סוג של שגרה עבורם, הם קמים בבוקר אל תוך האגירה והולכים לישון עמה. זו לא שגרה רגילה כמו שלכם, מדובר כאן באנשים שקטים ומופנמים עד לרגע שרק העזתם לקחת להם את החפץ מהיד או אמרתם להם "מספיק לאגור שמעת"?

אגרנות כפייתית לא מה שחשבתם

אם פתאום החלטתם להפסיק לכאורה את האגירה עבור האגרן, פגעתם לא רק בשגרתו אלא גם בביטחונו האישי. נשמע לכם מוזר? זה כי אין לכם מושג איך חיי האגרן את חייו ומה קורה לו מהרגע שמבקשים ממנו או דורשים ממנו בתקיפות להפסיק לאגור. כדי שאף אחד לא יתקוף אתכם בגלל שעשיתם משהו לא נכון, הנה עצה שנותן לכם שי גולד והיא לגמרי בחינם.

גשו אל האגרן נכון

העצה הזו תלמד אתכם איך לגשת למישהו שאתם אוהבים באמת, מישהו שאכפת לכם ממנו וחייו נתונים בסכנה. אם תכנסו בצורה ברוטלית לבית שלו והוא יסרב, הוא עלול גם להיות אלים אז זהירות. שי גולד מספר כי ניסיון פינוי הדירות שיש לו מלמד שפינויים כאלו לא מתרחשים בכוח אלא בהדרגה. חשבתם על קיצורי דרך, אולי כדאי שתשנו מסלול מחדש. אין לכם מושג איך לעשות את זה? שי גולד נמצא 24 שעות אתכם בטלפון ומוכן לכל קריאה בכל שעה עבורכם.

איך עוזרים לאדם שנמצא במצב של אגרנות כפייתית?

קודם כל לתת לאגרן תחושה שהוא לא מאוים, מה זה אומר? לא להפחיד אותו, למה? פשוט מאוד כי הוא מפחד, הוא מעדיף את הבדידות אלא אם תבואו אליו בסובלנות ותנו לו לפתוח את הלב. אם הוא ירגיש שהוא במקום וידיים בטוחות, תוכלו להניע את הפינוי נכון. תנו לאגרן להוביל את הדברים, שיספר מה מפחיד אותו וממה הוא פוחד להיפרד- זכרו, אל תהיו שיפוטיים, לכל דבר סיבה בעולם ובו זמנית גם לאנשים שאמונתם זה החפץ המגונן עליהם. הגעתם להסכמה? בדקו יחד עם האגרן ממה הוא יכול להיפרד ומה הוא ירצה לשמור לעצמו.

בסיכומו של דבר, אם תלכו לפי הרגישות של האדם העומד מולכם, אם לא תשפטו אותו, ניחנת לכם הצלחה בפינוי. לכו עם הסובלנות, רגישות ופנו את הדברים מהלב. חושבים שאין לכם מושג איך לעשות את זה לבד? שי גולד ישמח לספק לכם מידע איך להעניק לבן המשפחה שלכם איכות חיים טובה ובעיקר מיותמת מחפצים.

פנוי דירה , מפנה דירות , פינוי תכולת דירה וירושות, צוות מיקצועי ומיומן לפינוי רהיטים , ופסולת מדירות בכל הארץ בהנהלת שי , http://house-eviction.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב