דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות לירח דבש 

מאת    [ 14/10/2017 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3160 פעמים ]

המלצות לירח דבש

זוגות שאוהבים הרפתקאות אשר מתכננים את ירח הדבש שלהם לא אוהבים את המקומות האופנתיים והטיפוסיים שמפורסמים בכתבי עת נוצצים עבור כלות. הם מעוניינים ביעדים שמציעים הזדמנות לשקוע בתרבות שונה וייחודית, להתענג על פלאי הטבע עוצרי הנשימה, ולחקור את הנוף הייחודי הנמצא סביבם. עבור זוגות שמחפשים הרפתקאות, ניזונים מריגושים, מעריכים שטחים הרריים סלעיים, גולשים על גלים מטורפים, ומטיילים במקום לנסוע, לזרוק חץ על מפת העולם יכולה להיות אחת מהדרכים לתכנן את המקום עבור ירח דבש ביעד אקסטרים. אבל אם אתם לא רוצים להסתכן ולזרוק את החץ מיליון פעמים ובכל פעם לפגוע באוקיינוס, קבלו הצצה לכמה מהיעדים הבאים, שמציעים נופים עוצרי נשימה ומנה עצומה של אדרנלין. אז אחרי שעברתם את שלב תכנון והפקת החתונה, מהם יעדי ירח הדבש המומלצים עבורכם?

קו פי פי, תאילנד

מרוחקים, מהממים, כאילו יצאו הישר מהסרטים, האיים מאופיינים בצוקים עצומים וחופים מדהימים. אחד ממפרצי החופים המדהימים בתוך גן העדן הזה הופיע בסרט "החוף." האיים נפגעו חזק על ידי צונאמי ב- 2004, מה שגרם להרס רחב היקף. מאז, האי הפך למאוד נפוץ בקרב תיירים, עם זאת הוא עדיין נותר יעד נסיעה מרוחק. בקו פי פי לה אין אוכלוסייה, בעוד שבקו פי פי דון אין כבישים.

איסלנד

עם קרחונים, מערות קרח, ונופים סלעיים, איסלנד מלאה בפלאי טבע ויופי. את ירח הדבש ניתן לתכנן במקומות שונים באיסלנד. אחרי החתונה, צאו להרבה הרפתקאות אקסטרים כמו חקירה של מערות קרח, טיולים בשבילי קרח, או מנוחה בבריחות הגיאותרמיות של איסלנד.

מרוקו

יופי קסום ממלא את מרוקו. בעוד שזה לא יעד כה מרוחק, הוא ללא ספק מתאים בצורה מושלמת עבור כל זוג שמחפש הרפתקאות. בין אם הזוג מחליט לבחור במרקש, בעיר פס בת 1000 השנים, או בחופי אסואירה, הקסם העתיק של המדינה לוכד את הרומנטיקה של ירח הדבש תוך הענקה של הרפתקה בלתי נשכחת. תחקרו את כל מה שלמרוקו יש להציע. עשו ספורט מים, טיולים במדבר, או תרכבו על גמל בחוף אל אסואירה. כמובן שבזמן שאתם נמצאים במרוקו, אתם חייבים לפתוח את בלוטות הטעם שלכם למטבח האקזוטי והמפורסם.

טרנסילבניה

הרחק ממסלולי הטיול המוכרים והישר מסיפוריו של ברם סטוקר! טרנסילבניה האמיתית ממוקמת ברומניה של ימינו. הנוף סלעי, ירוק ומדהים. טירות גותיות היסטוריות, מפלי מים עוצרי נשימה, וטבע מיוער ומדהים מכינים את הבמה לירח דבש אקזוטי וייחודי. תחקרו את הטירה ההיסטורית שנתנה השראה לסיפורו של דרקולה, תטיילו בהרי אפוסני, ובקרו במפלי בריידל וייל הססגוניים.

איסטנבול, טורקיה

הידועה בעבר כקונסטנטינופול, איסטנבול הייתה מרכזה של האימפריה הביזנטית. תחקרו את האתרים ההיסטוריים העתיקים, בקרו בשווקים המקומיים, טיילו בגבעות המהממות של קפדוקיה, או טוסו בכדור פורח כדי להתבונן מלמעלה בפלאי קפדוקיה. כן, זוגות יכולים אפילו להינשא על הכדור הפורח מעל קפדוקיה. טבלו את עצמכם בתרבות העשירה, צפו בריקוד הדרווישים המהפנט, והתענגו על יופייה העתיק של העיר. בריחה ליעד אקסטרים לירח הדבש שלכם, תגרום לכם להתנתק ולשקוע בחוויה ייחודית שעליה תדברו עד שארית חייכם. תחקרו את הנוף האגדי, תתעמקו בתרבות, והתחילו את חייכם המשותפים עם ניצוץ של הרפתקה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב