6 יתרונות לפרסום העסק על ידי גוגל אדוורדס
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

6 יתרונות לפרסום העסק על ידי גוגל אדוורדס 

מאת    [ 03/10/2017 ]
מילים במאמר: 473   [ נצפה 927 פעמים ]

 
 

גוגל אדוורדס מאפשרת לפרסם בצורה היעילה והמשתלמת ביותר לעסקים. זהו שירות אשר ניתן לבעלי עסק (ומפרסמים עצמאיים) לקבל קידום בצורה מהירה ביותר, לעומת קידום אורגני אשר יכול לקחת מספר חודשים כדי להגיע לראש העמוד בגוגל.

בעזרת גוגל אדוורדס ניתן להגיע לארבעת התוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש של גוגל ולשלושת התוצאות האחרונות בדף, כלומר בעזרת מאגר מילות מפתח שהלקוח מחפש מופיעים פרטי העסק.

למשל: הלקוח יקליד בגוגל: "מים מינרליים" , תוצאות החיפוש הראשונות יהיו מפרסמים שמשלמים לגוגל להופיע בתוצאות החיפוש. לדוגמא: החברה היא חברת 'נביעות' והיא מפרסמת את עצמה על ידי גוגל אדוורדס, פרסומה יתעלה על שאר האתרים בגוגל ויהיה בעל עדיפות גבוהה יותר. גוגל אדוורדס הינו: כלי עזר לניהול קמפיינים ופרסומם.

ישנם שישה יתרונות עיקריים לשימוש בגוגל אדוורדס ככלי פרסום בגוגל:

1. פרסום לקהל היעד המבוקש

לקוחות אשר מחפשים שירות או מוצר ספציפי בגוגל, מקלידים במנוע החיפוש את מילות החיפוש המבוקשות, כמו למשל בעל מקצוע או שירות מסוים, ומקבלים תוצאות ממוקדות של עסקים. למשל: אם נגר מתפרסם על ידי גוגל אדוורדס ישנן מילות מפתח מסוימות שמובילות למודעתו, כמו: נגר אומן, נגר רהיטים, נגר משרדים, נגר מקצועי ועוד... בעזרת מילות מפתח אלו מודעת העסק תפורסם בצורה הטובה ביותר.

2.הוצאות הפרסום ידועות מראש

הוצאת פרסום לעסק מהווה ערך עליון ,אך במידה והסכום לא ידוע מראש המקרה מהווה נטל. בעזרת גוגל אדוורדס ניתן להגיע לפרסום מקסימלי ובין היתר להיות אחראי על תקציב הוצאות העסק על פרסום. בעל העסק קובע את הסכום ואת תדירות השימוש. נניח בעל עסק ליינות רוצה לפרסם את סחורתו לציבור דרך פרסום ממומן בגוגל בחגים וסופי שבוע בלבד, תקציבו ידוע מראש וכן מועד הפרסום, ולכן בעל העסק יהיה מודע ומוכן יותר להוצאה זו.

3.שליטה ובדיקת הביצועים

דרך גוגל אדוורדס קיימת אפשרות לבדוק: כמה לקוחות מבצעים חיפוש ונכנסים למודעה מסוימת, לפי כך ניתן לשלוט ולוודא שישנם שיפורים בפרסום המודעה. למשל בעל עסק החליט דרך גוגל אדוורדס לבצע פרסום לכלי כתיבה, ותחילה הוא היה משתמש דרך פרסום אורגני, כעת הינו יוכל להיווכח לכמות הכניסות למודעתו ובמידה ובוצע שיפור.

4. מהירות פרסום של גוגל אדוורדס לעומת קידום אורגני 

קידום אורגני הינו תהליך אשר יכול לקחת מספר חודשים ואף חצי שנה, ועדיין לא מובטח כי פרסום העסק יגיע לעמוד הראשון של מנוע החיפוש, לעומת זאת פרסום על ידי גוגל אדוורדס הינו בתשלום אבל מובטח כי מיקום הפרסומים יהיה במקומות הראשונים.

5. מיקום הפרסום במקומות ראשונים בנייד  

התוצאות במנוע החיפוש במחשבים ניידים לעומת נייחים הינה מצומצמת לראייה ולכן על מנת לראות את כל העמוד צריך לגלגל למטה, ובהתאם לכך פרסום על ידי גוגל אדוורדס מבטיח הגעה ליותר גולשים מהנייד.

6. קהל לקוחות אשר התעניינו בעבר  

רימרקטינג זהו כלי בגוגל אדוורדס אשר מאפשר לעסק לפרסם ממוקד ללקוחות שהתעניינו או רכשו בעבר מוצר או שירות ספציפי. כך ניתן לקבל מיקוד בפרסום על לקוחות שהרבה יותר מוכנים להשתמש בשירותים או במוצרים שמציע העסק.

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב