דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות אינטרנטית בשנת 2018 

מאת    [ 01/10/2017 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2951 פעמים ]

מהם הדברים הבסיסיים עבור חנות אינטרנטית של ימנו על מנת למטב אותה בצורה הטובה ביותר.

האינטרנט משתדרג בקצב מסחרר. מה שהיה רלוונטי עבור מסחר אלקטרוני לפני 5 שנים, ספק אם בכלל רלוונטי להיום.
מה צריכה חנות אינטרנטית היום כדי להוציא את המיטב ממנה? התשובות במאמר הבא.


    • התממשקות עם kama ו- zap. המון לקחות פוטנציאלים בעצם הולכים קודם כל לאתרים שמאגדים את המוכרים בתחום של המוצר שהם רוצים ומשווים מחירים. אם המערכת שלכם יכולה להתממשק לשירותי שלהם וללראות מה המחיר שלכם מול המתחרים שם באופן שותף יהיה מקטור משמעותי בתחרות הגדולה שיש שם.


    • מוצרים נילווים. אחרי שלקוח שלכם הוסיף לסל מוצר מסויים שלכם, דרך מצויינת לגרום לו לרכוש עוד מוצר הוא דרך מודול מוצרים נלווים. רגע לפני הרכישה, בקופה, הלקוח פתאום מקבל הודעה שמאחר וקנית מוצר מסויים אתה יכול לרכוש מוצר אחר בהנחה יפה. אם המוצרים קשורים אחד לשני הסיכוי עולה כמובן.


    • תגיות SEO. מעבר לכותרת ותיאור, גוגל מאוד מעוניינת להבין מהר ומדיוק מה המוצר שלכם. תגיות של canonical למשל או תגיות של microdata יהפכו את תוצאות החיפוש להרבה יותר מרשימה ומזמינה.


    • תגיות. מודול תגיות מוסיף עמודים שלמים עבור ביטויי חיפוש ומאגד בתוכם את כל העמודים והמוצרים שאנו מקשרים אליהם. חשוב לשים שם תיאור מקוצר של המוצר ובכלל להוסיף טקסט ייחודי לכל עמוד תגית על מנת למנוע תוכן משוכפל.


    • מהירות גלישה. ישנם מערכות מסחר מאוד מרשימות ומתקדמות עם אין ספור אפשרויות מדהימות - אבל הן פשוט איטיות להחריד. גולשים שונאים אתר איטי ועלולים לנטוש למרות שהמחירים טובים.


    • תמונות נקיות וקלות. עליכם לצלם או לקבל תמונות נקיות שמסתדרות ויזואלית עם הצבעים באתר. על המערכת שלכם לדעת לייצר תמונות מוקטנות שישקלו כמה שפחות ויורידו מהאיכות כמה שפחות.


    • מטה טאג לפייסבוק. המערכת שלכם צריכה לספק לכם אפשריות של הוספת כותרת, תיאור ותמונה אך ורק לפייסבוק. הכותרת והתיאור לגוגל לא מתאימים לרוב גם לפייסובק. בעוד שלפייסבוק רושמים תיאורים וכותרות יותר ממלכתיים, פייסבוק הוא עולם שונה לחלונין ודווקא שם כותרות פיקנטיות ותיאורים "מהממים" יביאו יותר תוצאות.


    • כלים להבנת הגולש. כדי לדעת איפה "נתקע" הגולש ולא ממשיך לרכישה, ישנם כלים רבים שעוזרים להבנה. יש כלים שממש מצלמים את פעולות הגולש באתר וישם אתרים שמאפשרים לשמור פעולות מסויימות של גולשים ואז ניתן לייצר סינון מדוייק כדי להבין איפה צוואר הבקבוק בדרך לרכישה.

 

 

בהצלחה בפיתוח ובעסקים!

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב