חנות אינטרנטית בשנת 2018
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

חנות אינטרנטית בשנת 2018 

מאת    [ 01/10/2017 ]
מילים במאמר: 379   [ נצפה 1223 פעמים ]

 
 

מהם הדברים הבסיסיים עבור חנות אינטרנטית של ימנו על מנת למטב אותה בצורה הטובה ביותר.

האינטרנט משתדרג בקצב מסחרר. מה שהיה רלוונטי עבור מסחר אלקטרוני לפני 5 שנים, ספק אם בכלל רלוונטי להיום.
מה צריכה חנות אינטרנטית היום כדי להוציא את המיטב ממנה? התשובות במאמר הבא.


    • התממשקות עם kama ו- zap. המון לקחות פוטנציאלים בעצם הולכים קודם כל לאתרים שמאגדים את המוכרים בתחום של המוצר שהם רוצים ומשווים מחירים. אם המערכת שלכם יכולה להתממשק לשירותי שלהם וללראות מה המחיר שלכם מול המתחרים שם באופן שותף יהיה מקטור משמעותי בתחרות הגדולה שיש שם.


    • מוצרים נילווים. אחרי שלקוח שלכם הוסיף לסל מוצר מסויים שלכם, דרך מצויינת לגרום לו לרכוש עוד מוצר הוא דרך מודול מוצרים נלווים. רגע לפני הרכישה, בקופה, הלקוח פתאום מקבל הודעה שמאחר וקנית מוצר מסויים אתה יכול לרכוש מוצר אחר בהנחה יפה. אם המוצרים קשורים אחד לשני הסיכוי עולה כמובן.


    • תגיות SEO. מעבר לכותרת ותיאור, גוגל מאוד מעוניינת להבין מהר ומדיוק מה המוצר שלכם. תגיות של canonical למשל או תגיות של microdata יהפכו את תוצאות החיפוש להרבה יותר מרשימה ומזמינה.


    • תגיות. מודול תגיות מוסיף עמודים שלמים עבור ביטויי חיפוש ומאגד בתוכם את כל העמודים והמוצרים שאנו מקשרים אליהם. חשוב לשים שם תיאור מקוצר של המוצר ובכלל להוסיף טקסט ייחודי לכל עמוד תגית על מנת למנוע תוכן משוכפל.


    • מהירות גלישה. ישנם מערכות מסחר מאוד מרשימות ומתקדמות עם אין ספור אפשרויות מדהימות - אבל הן פשוט איטיות להחריד. גולשים שונאים אתר איטי ועלולים לנטוש למרות שהמחירים טובים.


    • תמונות נקיות וקלות. עליכם לצלם או לקבל תמונות נקיות שמסתדרות ויזואלית עם הצבעים באתר. על המערכת שלכם לדעת לייצר תמונות מוקטנות שישקלו כמה שפחות ויורידו מהאיכות כמה שפחות.


    • מטה טאג לפייסבוק. המערכת שלכם צריכה לספק לכם אפשריות של הוספת כותרת, תיאור ותמונה אך ורק לפייסבוק. הכותרת והתיאור לגוגל לא מתאימים לרוב גם לפייסובק. בעוד שלפייסבוק רושמים תיאורים וכותרות יותר ממלכתיים, פייסבוק הוא עולם שונה לחלונין ודווקא שם כותרות פיקנטיות ותיאורים "מהממים" יביאו יותר תוצאות.


    • כלים להבנת הגולש. כדי לדעת איפה "נתקע" הגולש ולא ממשיך לרכישה, ישנם כלים רבים שעוזרים להבנה. יש כלים שממש מצלמים את פעולות הגולש באתר וישם אתרים שמאפשרים לשמור פעולות מסויימות של גולשים ואז ניתן לייצר סינון מדוייק כדי להבין איפה צוואר הבקבוק בדרך לרכישה.

 

 

בהצלחה בפיתוח ובעסקים!

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב