דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשמור על המוניטין 

מאת    [ 26/09/2017 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 1904 פעמים ]

חברות אשר רוצות לייצר רווחים באופן עקבי צריכות לייצר מוצרים איכותיים. מוצרים טובים אפשר לשווק רק לאחר שבודקים כל אחד מהם בצורה מדוקדקת, במיוחד כשזה נוגע למוצרים אלקטרוניים

מוניטין של חברה הוא דבר חשוב מאוד להצלחה של העסק ולרווחים הפוטנציאליים שלו. חברה עם מוניטין גרוע תאבד לקוחות רבים עוד בטרם התנסו במוצר או בשירות שהחברה מציעה. לכן, הצורך בבקרת איכות של המוצרים היא גדולה, לבטח אם מדובר בחברות אלקטרוניקה. מכשירי חשמל הם מכשירים אשר מועדים לפורענות, ראשית מכיוון שהם מקבלים את כוחם מחשמל, שנית, יש להם הרבה מרכיבים ומעגלים ושלישית, הם בדרך כלל באים לידי שימוש באופן תכוף. לכן, יש צורך לבדוק אותם לפני השימוש.

חברות אלקטרוניקה נוהגות להשתמש במכשירים הנקראים functional testers על מנת לבדוק את הביצועים של המכשירים שלהם. בדיקות איכות שנעשות על ידי functional testers מנסות לבדוק את האינפוט והאאוטפוט של המוצרים כדי לראות אם הם איכותיים ועמידים לאורך זמן. רק כאשר הפריט עובר את המבחן, הוא רשאי לצאת לייצור ולשיווק. יש מגוון רחב של functional testers בשוק וכל חברה צריכה להבין את הצרכים שלה לפני רכישת בוחן שכזה.

הבודקים בעצם בודקים את התפקוד החוזר של המכשירים והאם הם מצליחים לייצר את אותה תוצרת בסיומה של אותה פעולה פעם אחר פעם. המטרה היא לייצר יציבות, מפני שאנשים רוצים לדעת שכשהם קונים מכשירים חשמליים כמו מאוורר או נורה, הם יפעלו כאשר ידליקו אותם ויכבו כאשר מכבים אותם. וכך, לאורך זמן, עד שהם נהרסים כליל. יציבות היא שם המשחק, במיוחד כשזה נוגע למוצרים חשמליים יום יומיים ונפוצים.

מבחנים שונים

יש מגוון סוגים של בודקים פונקציונאליים. בודקים מסוימים עורכים מבחני עשן, שבודקים מה קורה בזמן כישלון מסיבי של המכשיר והאם ייגרם נזק קיצוני כתוצאה מכך. בודקים אחרים עורכים מבחני שפיות, שבאים לידי ביטוי בעיקר בחישובים. ישנם בודקים שעורכים מבחני רגרסיה שבאים לגלות כיצד ה"מוח" של המכשיר מתקשר עם המכשיר עצמו וישנם גם מבחני שימוש בהם בודקים כיצד האדם הממוצע משתמש במוצר בפעם הראשונה.

כדי לייצר חברה טובה ואיכותית צריכות להיעשות בדיקות מכל הסוגים כל הזמן, כדי להבטיח את שיווקם של מוצרי עילית, ולא מוצרים עם פגמים אשר יפגעו בשם החברה, או חלילה, אפילו במשתמשים. הרצון להשיג מוצרים איכותיים עובר דרך השקעה במוצרי הבדיקה ובבדיקות קשות וסיזיפיות לאורך זמן, ועל כל מוצר ומוצר.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב