דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזרחות קנדית - למה להגר לקנדה? 

מאת    [ 24/09/2017 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2943 פעמים ]

1.הקדמה

קנדה נחשבת לאחת הארצות האטרקטיביות ביותר שיש בעולם. המדינה הינה מדינה מפותחת העשירה באוצרות טבע ונמצאת בתהליך פיתוח מרשים לאורך שנים. היא רחבת ידיים ויש צורך בידיים עובדות ובאנשים צעירים לתחזוקתה. היא קולטת מהגרים בגלל סיבות פרקטיות שונות אבל גם בגלל מדיניות הומניטארית וליברלית. משום כך, רבים מעוניינים להגיע אליה וכל אחד עושה זאת מסיבותיו הוא. יש שנסים מאזורי דיכוי, עוני ומוכי מלחמות, ויש כאלו שמחפשים לחיות ולהתקדם בה בגלל הנוחות ובגלל שלדעתם חלום השגשוג בה הוא אפשרי הרבה יותר. מרבית הישראלים המהגרים אליה נמנים על האחרונים. הם רוצים לקבל אזרחות קנדית.

2.קליטת מהגרים ואנשים אחרים

לקנדה תכנית הגירה פדראלית שעודכנה בשנים האחרונות והמבוססת על נקודות אותן צבר המועמד. הנקודות ניתנות לכל אחד על פי קריטריונים שקשורים, בין היתר, בגיל ושפה. ולכן, ניתן להתקבל למדינה ביתר קלות וללא קשר למקצוע של המבקש. עדכון התכנית נובע בין השאר בגלל שיש רבים המנסים לברוח ממדינות הסובלות ממלחמות, מעוני, מרודנות ועוד. בשנת 2015, למשל, קנדה, שאוכלוסייתה מונה כ 35  מיליון נפש, קלטה למעלה מ40000 אלף פליטים סורים, ב2016 כ 55000 אלף וב2017 היא צפויה להוסיף ולקלוט כ40000 נוספים. מעבר לקליטה החוקית יש זרם מהגרים בלתי חוקיים שנכנסים מארה"ב בגלל מדיניות הגירה נוקשה של ממשל הנשיא טרמפ. בקנדה נקלטים אזרחים ממדינות רבות בכמות כוללת של כ150000 בשנה.

3.קריטריונים לקבלת תושבות קבע ואזרחות

קבלת אזרחות קנדית מותנית בעמידה במספר קריטריונים: עובדים מיומנים ובני משפחותיהם, בעלי עסקים ובני משפחותיהם, וכן, פליטים ותושבי קבע שמתגוררים בקנדה ואשר לא עזבו את המדינה במשך 1095 יום. שיטת הנקודות מתחשבת גם בנושאים כמו השכלה, שנות ניסיון תעסוקתי, מצב החשבון בבנק, בריאות טובה, ידיעת שפה אנגלית או צרפתית ופרמטרים אחרים נוספים. ככל שצבירת הנקודות גבוהה יותר, כן, מתרבים הסיכויים לקבלת אשרת תושב קבע, שכאמור, מובילה במשך הזמן לקבלת אזרחות קנדית. מדיניות ההגירה הינה תומכת ויעילה ולכן, רבים המקבלים אשרת קבע מצליחים להיקלט.

4.יתרונות שהדרכון הקנדי מספק

הדרכון הקנדי מספק שפע של יתרונות והזדמנויות למחזיק בו. יש אפשרות להיכנס ללא ויזה למרבית הארצות הגדולות והחשובות בעולם. קיימים הסכמים הדדיים עם מדינות צפון אמריקה וארה"ב בראשם, והדבר מקל מאוד על אנשי עסקים, על סטודנטים  ועל כל תושב קנדי אחר. קנדה הינה חברה בקבוצת המדינות המתועשות, וככזאת, יש לה מעמד חזק שמסייע לאזרחיה בנושאים שונים. מעבר לכל אלה, החיים בקנדה הדמוקרטית נוחים ויש בה סובלנות לכל אדם ללא הבדל בין גזע, מין, דת ודעות. כך, יכולים להתקבל בה משכילים לצד עובדי כפיים ואשים אחרים. ישראלים רבים מנצלים את האפשרויות להגר לקנדה ואכן, עושים זאת מדי שנה. הם, כמו האחרים, אינם חייבים לוותר על אזרחותם הישראלית והדבר מקנה יתרון חשוב נוסף.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב