דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות מקוריות לחתונה 

מאת    [ 14/09/2017 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2413 פעמים ]

 אטרקציות מקוריות לחתונה

כשנפתחת עונת החתונות של החבר'ה, אי אפשר לעצור. זה פשוט עובר מזוג אחד לשני ומתחילה ה'טרפת'. כמובן שאין כמו לחגוג עם חברים את האירוע המרגש בחייהם, אבל כשמגיע הרגע שלכם וודאי תרצו לתת לו את הטאץ' הקטן, שישאיר זיכרון יחיד ומיוחד לכם ולחברים, משהו שיטביע את חותם החתונה הייחודית שלכם.

כדי לתכנן חתונה מיוחדת לא צריך להפוך עולמות (או אולמות), אפשר בהחלט להסתפק בחשיבה על אטרקציות מקוריות לחתונה.  ענף ספקי התוכן לאירועים מציע שפע של גימיקים לחתונה שיפתיעו את האורחים שלכם ויהפכו את האירוע לחוויה יחידה במינה.

"אנחנו שמחים ונרגשים שהגעתם הערב ..." - ברכה לחתונה
תכנון אטרקציות לחתונה בכל גן אירועים יכול להיות בכל אחד מהרגעים בחתונה.  ברכה לחתונה יכולה להיות אחת ממספר גימיקים לחתונה.  איך עושים את זה? אם למשל בחרתם בנושא שילווה את החתונה, שלבו אותו בכל רגע מרגעי החתונה.
לסגנון של 'חתונה מהסרטים' הכינו למשל טקס קטן שבו תקריאו ברכה לחתונה בסגנון של סרט הוליוודי. הטקס יפתח במוזיקה מהסרטים, שטיח אדום וכמובן שבזמן הקראת הברכה אפשר לאחוז ביד אוסקר ולתת אותו לשושבינים.

איך אפשר בלי מתנות לאורחים?

בחתונות יהודיות בצרפת המנהג של מתנה לאורחים הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע. אז אם אתם מחפשים בנרות גימיקים לחתונות התשובה מונחת ממש לפניכם. אפשר ליצור אטרקציות לחתונה באמצעות מתנות לאורחים.

אפשר לתת לאורחים מתנה הומוריסטית כמו מארז יפה של עטיפות וכיתוב 'לחתונה הבאה תגיעו עם המעטפה מהבית', וזה יכולה להיות מתנה של תשומת לב, כמו צנצנת קטנה עם שוקולדים.

אחת המתנות שתמיד תהיה מבוקשת היא מגנטים לחתונה. נכון, זה כבר גימיק מוכר וידוע, אבל ראיתם אי פעם אורח שלא רץ לשולחן התמונות, ומחפש את התמונה שלו. אז אולי לא מדובר בגימיק ייחודי, אבל מגנטים לחתונה הם בהחלט אחת מאותן אטרקציות לחתונות שיישארו כאן לתמיד.

חולצות לחתונה יכולה להיות מתנה מדליקה לאורחים, במיוחד אם תוסיפו כיתוב אישי. מעבר לתשומת הלב חולצות לחתונה הן אחת מהדרכים לייצר גימיק ייחודי משלכם. הדפיסו לאורחים מסר, ושלחו אותם הביתה עם מזכרת לעוד שנים רבות.

רחבת הריקודים – גימיקים לחתונה

כאן השמיים הם הגבול. ברחבת הריקודים אפשר להפתיע ולהכניס אין-ספור אטרקציות לחתונות. פעם לא היה די-ג'י בחתונה, ואת האירועים ליוותה להקה לחתונות. רוצים משהו מיוחד? אולי תחזירו את הגלגל לאחור ותכניסו קו חדש לחתונות העדכניות.

להקה לחתונות אינה חייבת ללוות את כל האירוע. אפשר לשלב אותה בזמן הכניסה לחופה ובנקודות מסוימות במהלך הערב. התוספת הזאת תיתן טוויסט ייחודי לאירוע שלכם, ואם בחרתם בלהקה איכותית היא בוודאי תצליח להקפיץ את הערב גם ברחבת הריקודים.

סמיקו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב