דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי בוגד יותר גברים או נשים 

מאת    [ 13/09/2017 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2003 פעמים ]

בגידות

נכון שהגבר מוצג כדמות שיותר נוטה לבוגדנות, ונכון שנשים יותר רגישות מגברים וגברים יותר מתקשים לעמוד בפני אישה נאה שמתחילה עימם, אך יחד עם זאת יש להכיר בעובדות שנשים הן אלו שיותר בוגדות מגברים ואף באופן משמעותי. אי לכך נשאלת השאלה כיצד זה שהמגמה נוטה להיראות כה שונה? פשוט כיוון שנשים יותר מסתירות זאת בהצלחה, כך שניתן למצוא הרבה יותר גברים שבוגדים מאשר נשים שבוגדות, אך אם בודקים את הנתונים באופן אנונימי ע"י חוקר פרטי בגידות שמתמצא בתחום, מגלים תמונה שונה לגמרי.

בין גברים לנשים

מכאן שכן יש הבדלים בין נשים לגברים, והם שנשים יותר בוגדות, שנשים בוגדות לא מעדיפות סטוצים חד פעמים כגון הגברים, אלא הן מעדיפות רומנים מתמשכים (בכול זאת נשים יותר רומנטיות) ושנשים הרבה יותר דיסקרטיות ואף יותר מתוחכמות בכו הנוגע להסתרת האמת, ולו כי גברים פחות נוטים לחשוד בבת הזוג וכי גברים יותר שאננים לגבי בנות הזוג, ואף יש לכך סיבה.

בגידה וסליחה

מדוע גברים יותר שאננים מנשים ומדוע נשים יותר מסתירות את דבר הבגידה? ובכם ניתן למצוא לכך מגוון סיבות, אך בראש ובראשונה ראוי לציין את העובדה שאישה יודעת שברגע שבעלה יגלה אודות הבגידה, רוב הסיכויים שהוא יעזוב אותה, ולו כי האגו שלו ייפגע באופן כה משמעותי שהוא לא יהיה מוכן לשמוע דבר. לעומת זאת נשים שעוברות בגידה יהיו יותר נכונות לסלוח, ולו כי נשים נוטות לראות את התמונה היותר גדולה – את התא המשפחתי עליו הן מבקשות להגן גם במחיר כבד שכזה.

שינויי התנהגות

אחד הדברים הבולטים שניתן לראות בכל בגידה הוא שינויי התנהגות בולטים, והדבר נוכח בשתי המקרים גם אצל הגבר וגם אצל האישה, זה יכול להיות שינוי בקוד הלבוש, טיפוח הגוף, סדר יום שונה וכו'

בין מיתוס לאמת

לאור כל זאת, נוסיף ונציין שגברים לא רק פחות בוגדים, אלא גברים גם יותר חושבים על המראה החיצוני שלהם ממה שנהוג לחשוב, ואף רבים מהם מופרעים בשל מראה החזה, מראה הכרס ומראה הקרחת. עוד מיתוס שראוי להפריך – גברים אינם יותר חוששים ממחויבות ומהבאת ילדים לעולם מאשר נשים. לאור כל זאת, בפעם הבאה שתשמעו מיתוס אודות נשים וגברים, ניתן לחייך, אך יש לזכור שבכוחם של מיתוסים לעקם עובדות. על כן בפעם הבאה שישאלו אתכם מי בוגד יותר גברים או נשים, טענו שכיום כבר אין לדעת, אך כן יש לקוות לנתונים כמה שיותר מזעריים. 

shlomy.m




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב