דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפני בוא השרב: הכינו את מיזוג האוויר שלכם לקיץ 

מאת    [ 05/09/2017 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2012 פעמים ]

כשהאביב בפתח מתחילה הטמפרטורה לעלות, וזהו הזמן להתחיל ולהתכונן לעונת הקיץ הלוהטת, ובעיקר – להכין את המזגן לקראתו. הכנה מוקדמת תאפשר לכם ליהנות מבית ממוזג ללא תקלות, בעיות וצורך בהול לחפש טכנאי מזגנים מוסמך לתיקון מזגן בדיוק בשיא הביקוש בישראל לשירותיהם של טכנאי מזגנים. 

הקיץ הישראלי הוא חם במיוחד ונדמה שגם חם יותר משנה לשנה. בתקופה זו גדול הביקוש לשירותי טכנאי מזגנים, אם לצורך התקנות ואם לצורך תיקון מזגן שהתקלקל בדיוק ביום שרב. לכן כדאי למנוע ככל האפשר תקלות במיזוג שיצרו תלות באנשי מקצוע במהלך עונה זו ושיהפכו את הבית או העסק למלכודת חום מיוזעת ובלתי נעימה לשהייה. 

במדריך קצר זה נסביר על כמה דברים פשוטים שאתם יכולים לעשות בעצמכם כדי להכין את מיזוג האוויר שלכם לקראת השימוש הרב בו במהלך העונה החמה הנמצאת בפתח. 

ניקוי פילטר המזגן 

מקורן של צרות ותקלות רבות הוא במזגן מלוכלך – אבק ולכלוך הסותם את המסננים יכול לגרום לריח רע מהמיזוג, לאוויר פחות נקי והיגייני בבית, וכן גורם למאמץ יתר של המערכת ולמיזוג לא יעיל מספיק. 

חשוב להתחיל מניקוי פילטר (מסנן) המזגן. זוהי פעולה פשוטה שכל אחד יכול לעשות ללא צורך בהזמנת טכנאי מזגנים, וכדאי לבצע אותה באופן תדיר מדי חודש עד כמה חודשים, לפי הוראות היצרן. הניקוי פשוט מאוד: להוציא את המסנן, לשטוף במי ברז, לחכות שיתייבש ולהחזיר למקום. כדאי גם לנקות מאבק ומלכלוך את המזגן מבחוץ באופן יסודי. 

ניקוי רציני ובדיקה תקופתית

 

מעת לעת כדאי לדאוג לניקוי עומק רציני למזגן על ידי טכנאי מזגנים, במיוחד אם מדובר במערכת מורכבת כגון מזגן מיני מרכזי. כדאי לשלב זאת עם בדיקה תקופתית שיבצע הטכנאי למערכת כולה – יבדוק את כבלי וחיבורי החשמל, וכן אם יש סדקים או בעיות בפנים המערכת שטרם נראים על פני השטח, שכדאי לדאוג להם כבר עתה בטרם אלו יתפתחו לתקלות המחייבות תיקון מזגנים מקצועי ויקר. 

מילוי גז במזגן 

כשטכנאי מזגנים מגיע לצורך בדיקה תקופתית, כדאי לבדוק גם האם אין דליפה של גז המזגן והאם ישנו מספיק גז או שצריך מילוי – מילוי גז במזגן מסוג התקלות המחייבות הזמנת איש מקצוע. 

ניקוי הסביבה הקרובה ושמירה על פתחי האוויר פנויים מחסימות 

כדי שהמזגן יקרר ביעילות וללא תקלות, על פתחי האוויר שלו להיות פנויים, נקיים וחופשיים למעבר אוויר. נקו את סביבת המזגן מאבק כדי שלא יישאב פנימה או יועף בחלל, הזיזו דברים החוסמים את המזגן ומפריעים לפעילותו. כדאי גם לצאת ולהתבונן בפתח המזגן היוצא אל מחוץ לבית – האם משהו חוסם אותו? האם יש צמחיה בחצר באותו מיקום שעלולה לשלוח שורשים וענפים אל הצינור ולחסום אותו? 

הכנות אחרונות 

אם הפעמים האחרונות שהשתמשתם במזגן היו לחימום בחורף, בדקו שהמזגן מכוון על תוכנית ההפעלה הנכונה ועל קירור – כוונו גם את המעלות בהתאם, לטמפרטורה נעימה של כ-24 מעלות. כדאי להפעיל את המזגן לכמה דקות כדי לוודא שהכל כשורה כבר באביב, כדי שאם יש בעיה יהיה לכם מספיק זמן לקרוא לטכנאי מזגנים לתיקון המזגן לפני שיתחילו ימי השרב הקשים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב