דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות ההצללה הטובים ביותר 

מאת    [ 28/08/2017 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2646 פעמים ]

סוככים, פרגולות ויריעות: מה הפתרון הטוב ביותר לשמש החמה בקיץ?

אם יש לכם גינה או מרפסת, סביר להניח שבשלב כזה או אחר תצטרכו לחפש פתרונות הצללה בשביל ימי השמש החמים וגם עבור ימי הגשם שבהם תצטרכו להסתתר מן הטיפות. עם זאת, לא כל פתרון הצללה הוא הפתרון הטוב עבורכם ולכן בטרם תחליטו על איזו סככה תשימו מעל ראשכם, כדאי שתבדקו קצת מה היתרונות והחסרונות של כל פתרון ופתרון, עד שתקבלו החלטה מושכלת ותתקינו את ההצללה.

ההחלטה שלכם יכולה להיות מושפעת ממגוון אלמנטים כמו תקציב, יופי, פרק זמן בו יעבדו על מתקן ההצללה ועוד. קחו את הזמן ובדקו את כל האופציות העומדות בפניכם לעומק, זה לבטח ישתלם לכם בהמשך. להלן מספר אופציות הצללה נפוצות שיכולות לתת מענה לכל צרכיכם.

סוככים

לרכוש סוכך זרועות מעוצב עבור המרפסת שלכם, כזה שתוכלו לקפל בחורף בעת הצורך ולפתוח במלוא הדרו בקיץ, יכול לתת פתרון מצוין למשפחות אשר מחפשות הצללה פשוטה, כזו שלא "תחסום" את כל הגינה או הנוף מהמרפסת. סוכך זרועות יכול להגיע במגוון צבעים, עיצובים ועוד. בימים אלה, סוככים נחשבים לפתרונות ההצללה הנפוצים ביותר בגלל הזמינות, היעילות, המחיר וכמובן, האפשרות "לוותר" עליהם בכל שלב, בין אם לפתע תרצו שמש קופחת או גשם זלעפות על ראשכם.

פרגולה

פתרון ההצללה הוותיק, הטוב, האמין, אך גם די מסורבל, תלוי באיזו עין מסתכלים. כיום, ישנן פתרונות רבים שאינם דורשים מספר שבועות של שיפוצים ואבק רב בכל הבית בשביל שיהיה לנו צל במרפסת. הפרגולה מחזיקה מעמד לאורך זמן, בכל זאת מדובר בעץ, אך היא מאסיבית ולא מתאימה לכל בית ולכל מרפסת. בעבר, הפרגולה הייתה האופציה העיקרית, כמעט היחידה, לפתרונות הצללה ומשפחות רבות בחרו בה ולמעשה "נתקעו" איתה עד היום. תבדקו עם אנשים שיש להם פרגולה, עשו סקר שוק לגבי חומרים, אמידות, אפילו כדאי לערוך הדמיה בטרם החלטתם להתקין את הפרגולה על ראשכם.

יריעות בד

כאן כבר מדובר בעניינים של תקציב. אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם התקנה של פרגולה שבדרך כלל תהיה יקרה יותר מהתקנה של יריעות בד (ואגב, גם יותר יקרה מהתקנה של סוכך זרועות) זה הפתרון עבורכם. אם אין לכם בעיה של תקציב עבור ההצללה שלכם, כדאי שתבחרו באחת משתי האופציות הראשונות שנחשבות ליותר טובות, בטוחות ואמינות מאשר יריעות הבד. כמובן שגם יריעת בד מספקת צל בקיץ, אך בחורף ככל הנראה תהיו בבעיה כיוון שהגשמים יחדרו את הבד ותצטרכו שוב למצוא לעצמכם פתרונות חדשים.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב