דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 סוגים של עבודות בטון שאתם חייבים להכיר 

מאת    [ 27/08/2017 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1334 פעמים ]

בטון הוא החומר המרכזי בכל עבודות בנייה; הוא מהווה את הבסיס, הופך את הבניין לחזק ולבטוח, ובשנים האחרונות אף משמש ככלי עיצובי לכל דבר. השימושים השונים של הבטון הם אלו שהופכים את ביתכם למה שהוא - אז אם אתם מתכננים שיפוץ או בנייה, כדאי לכם להכיר את השימושים השונים של החומר המופלא הזה.

עבודות בטון – 4 סוגים מרכזיים  

ריצוף בטון – בשנים האחרונות בטון הפך ליותר ויותר נפוץ כחומר ריצוף. ריצוף בטון הינו חזק ועמיד, וקל לניקיון ולאחזקה. בנוסף, ישנו מגוון רחב של עיצובים. בדרך כלל, עיצוב של ריצוף בטון מתאים למקומות מודרניים ופתוחים אבל היום כבר ניתן למצוא ריצוף בטון גם בבתים פרטיים בגלל אפשרויות העיצוב שלו והתחזוקה הנוחה.

ניסור וקידוח בטון – עבודות בטון קלאסיות הן ניסור וקידוח בבטון. אם בניתם בית ועכשיו אתם רוצים לפתוח חלל או לשנות את המראה שלו, או אם אתם משפצים ורוצים ליצור פתחים שונים למבנה כנראה נתקלתם במושג 'ניסור וקידוח בטון'. זוהי הפעולה שנעשית כשיש צורך להוריד קיר, לפתוח חלל, או לפתוח כל סוג של חתך בבטון. כיוון שהבטון חזק במיוחד וכמעט בלתי חדיר, יש להשתמש בכלים מיוחדים שיצליחו לחדור אותו. בדרך כלל ניסור בטון מתבצע תוך שימוש ביהלום. כך ניתן לבצע את העבודה בצורה מדויקת וללא פגיעה סביבתית

יציקת בטון – אחד השלבים הקריטיים בבניית מבנים הוא שלב יציקת הבטון. במהלך שלב זה שופכים את הבטון החם לתוך תבניות שהוכנו מראש. לאחר מכן, מחכים להתקשות (שאורכת כשלושה שבועות), מצפים את הבטון ומתחילים את שלב הבנייה. שימוש זה נפוץ מאוד ומשמש כמעט בכל מבנה מודרני.

החלקת בטון – סוג נוסף של עבודת בטון הוא החלקה – זוהי עבודה שמטרתה להעניק לבטון הגס מראה נקי וחלק, כך שהבטון יוכל להשתלב היטב בחלל מעוצב ואפילו להוות את הריצוף העיקרי בדירה. את ההחלקה מבצעים בעזרת מכשירים המבוססים על להבים.

עבודת בטון מכל סוג דורשות מיומנות, מקצועיות ודיוק רב, ועל כן חשוב להעסיק חברה מקצועית שיודעת איך לטפל בחומר המיוחד הזה. אם אתם מעוניינים בעבודות בטון, בדקו שהחברה מתמחה בביצוע עבודות בטון לסוגיהן ומספקת שירות רחב לקבלנים, יזמים ואנשים פרטיים בכל רחבי הארץ. בין השירותים הנפוצים בחברות העוסקות בבטון תמצאו קידוחי בטון אופקיים ואנכיים, ניתוק והפרדת מבנים, ניסור בבטון לכל סוגי הבטון, עבודות הריסה וחציבה ועבודות יציקה .

מעוניינים בעבודות בטון? צרו קשר עם חברת המנסרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב