דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטנדאפ בישראל - אנחנו אוהבים לצחוק 

מאת    [ 21/08/2017 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2618 פעמים ]

כל אמני הסטנדאפ יאמרו לך שזה התחיל אצלם בגיל צעיר. כאשר כולם נבהלו מזה שמישהו החליק על בננה, הם צחקו. כדי לצחוק מדבר כזה צריך להיות למישהו חוש הומור, ואין אמן סטנד אפ שאין לו הומור בכמויות מסחריות, אחרת הוא לא יוכל לעשות מופעי סטנדאפ.

כל המהות של סטנדאפ זה לקחת דברים מאוד כואבים או מוחלשים בחיים שלנו ולצחוק עליהם. יותר קל לחיות עם חולשות כאשר צוחקים מאשר לקחת אותם ברצינות.

כל הבדיחות אגב מבוססות על אותו דבר. לצחוק על חולשה או על איזה תכונה מגוחכת שיש לו לאדם. בגלל זה בדיחות בדרך כלל צוחקות על קמצנות, חוסר יכולת של מישהו, טיפשות ועוד. סטנדאפ לוקח את התכונה הזו ועושה ממנה סיפור ולא חסר לנו גם בחיים הרבה דברים מוזרים ומשונים שבהחלט ראויים למופע סטנדאפ.

מדינת ישראל ומופע סטנדאפ

במדינה שלנו יש המון אומני סטנדאפ וזה לא סתם. מדינה שיש בה כל כך הרבה לחץ, טרור יום יומי, בעיות כלכליות וכנסת לתפארת מדינת ישראל. נשיא שישב בכלא על אונס וראש ממשלה על שחיתות, אין ספק שאלה הם חומרים מעולים לסטנדאפ. גם תכניות בידור בטלוויזיה מבססות את התכנים שלהם על המציאות והאקטואליה במדינה ובעצם יש את זה בכל מדינה.

יש אמני סטנדאפ שיש להם מופע סטנד אפ שמבוסס על יחסים, יש כאלה שיעשו סטנדאפ על אימפוטנציה, על אהבה ויש שידברו על שרים וחברי כנסת שמייצרים כותרות לא מי יודע מה ונתפסו בחולשתם או ממש בקלקלתם.

כמובן שסטנדאפ צריך להיות נאמן למציאות. אסור להטיל אשמה או דיבה באדם, תוך כדי קיום של מופע סטנדאפ אבל בהחלט מותר להתייחס בהומור לדברים שכן התרחשו במציאות.

סטנדאפ על מחלות

כאשר אדם נמצא במצב של חולי, הוא נמצא במצב הכי חלש שלו. המצב הזה מן הסתם מייצר הרבה הומור ועל זה בהחלט אפשר לייצר מופע סטנדאפ. אם מדברים על כך שמופע סטנדאפ מכוון לחולשות שלנו, אין כמו חולשה של חולה שאפשר לעשות ממנה צחוק. מי מאתנו לא נקלע לאיזה מצב בו היינו חסרי אונים גם בגלל כאב ראש, מחלות אם כך הם בהחלט תוכן מעניין לסטנדאפ, ודיבור כזה עשוי בהחלט לגרום להזדהות, כי מי זה לא יודע כמה קשה לחיות עם משהו רע שאכלת ולבלות כל היום בשירותים. זה בניסוח הנכון זה בהחלט עשוי להיות מצחיק.

סטנד אפ על גברים ונשים

אחד התחומים שמקבלים הכי הרבה התייחסות במופעי סטנדאפ, זה יחסים בין גברים ונשים. אין כמו היחסים, המריבות והשוני בין שני הצדדים לייצר מופעי סטנד אפ. בתחום הזה נכללים, אימא שלו, אימא שלה, ביקור בספא, בזבזנות, אישה מפונקת, בעל ערס וכל מה שבעצם מגוחך. גם פגישות עיוורות הן נושא מעולה לסטנדאפ כמו גם חתונות, מסיבות רווקות ועוד.

יש גם סטנדאפ בין גזעי אבל הוא בדרך כלל מוגש על ידי אלה שחשים מקופחים ומציגים את הצד המשעשע של הגזענות במדינת ישראל ויש גזענות במדינת ישראל.

נושא נוסף הוא כסף. קמצנים הם נושא לצחוק בקרב סטנדאפיסטים כמו גם אנשי מקצוע שלא יודעים מהחיים שלהם, וכמובן שבמופע סטנדאפ גם הבירוקרטייה חוטפת ובגדול.

אין בעצם נושא בחיים שלא נכנס לפה של איזה סטנדאפיסט ומקבל על הראש...

כותב תוכן איכותי במגוון תחומים כגון -  סטנדאפ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב