דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפתח ולהתפתח 

מאת    [ 14/08/2017 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2902 פעמים ]

אחד מהאנשים שהניחו את אבן הפינה של האדריכלות בישראל היה אברהם יסקי, שפעל בשנות ה-50. כעת, בניו שאול ויובל ממשיכים את דרכו עם חברת אדריכלות מצליחה

אבני הפינה של המדינה שלנו הונחו על ידי כמה אנשים מעניינים מאוד. אחד מהאנשים האלו היה אברהם יסקי, שהיה אחד מהחלוצים הבולטים של תחום האדריכלות בגוש דן בעיקר, אך גם במדינה כולה. חלק מהפרויקטים והמבנים הבולטים ביותר בעיר תוכננו ונבנו על ידי אברהם יסקי[ שהחל את פעילותו בשנות החמישים והשאיר אחריו מורשת מפוארת של עבודות וממשיכי דרך בדמות שני בניו.

שני בניו של אברהם יסקי, שאול ויובל, הקימו את חברת יסקי אדריכלים ועובדים כממשיכי דרכו של אביהם, באותו סגנון ובאותה נחישות. באמתחתם עשרות פרויקטים מוצלחים בגוש דן, כולל פרויקטים של פינוי בינוי ופרויקטים של הקמת מתחמים גדולים הן בפן המסחרי, הן בפן העסקי וכמובן שגם בתחום הפרטי.

החברה הלכה וגדלה עם השנים וכעת כוללת כמה מאנשי המקצוע הטובים בעסק. הבנים לקחו השראה רבה מאביהם, שנפטר לפני כ-3 שנים והם ממשיכים את דרכו עם בנייה מודרנית ופרקטית שמשפרת את פניה של תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ואפילו בפריפריה, שם עשתה החברה פרויקטים באשקלון, קרית גת ובמקומות נוספים בנגב.

אפשרויות בלתי נגמרות

אברהם יסקי התווה את הדרך והראה לבניו כיצד לתכנן ערים ובניינים בצורה מדויקת ומתאימה לנוף הישראלי. הבנים אספו איתם את בכירי האדריכלים ומצליחים לבצע נאמנה את דרשת אביהם עם חברה מצליחה שעוסקת בכל תחומי האדריכלות – מתכנון של בניינים ועד אזורי מסחר ענקיים שעתידים להיבנות במספר מקומות בארץ.

עבור אדריכלים בכלל וחברת יסקי אדריכלים בפרט, מדינת ישראל רוויה באפשרויות נדל"ן מעניינות. הרבה מאוד מבנים הם ישנים מאוד והנכונות של הרשויות המקומיות לשפר את חזותן עוזרת מאוד לעבודה מול חברות שעוסקות בפרויקטים של פינוי בינוי. במרכז הארץ אנחנו רואים הרבה מאוד פרויקטים של בנייה של שכונות חדשות ואפילו חידוש של שכונות ישנות, כמו בתמ"א 38. קבלנים רבים מנסים להותיר את חותמם ולבנות, תוך כדי תחום התמחות ספציפי. מנגד, יש מספר חברות שעוסקות בהכל וכבר בנו לעצמם שם כמו חברת יסקי אדריכלים.

יש שיגידו שכישרון הוא משהו שעובר בגנים. בחלק מהמקרים זה נכון ובחלק מהמקרים זה לא. במקרה של יובל ושאול יסקי, אפשר להגיד שהשניים ירשו לא מעט מאבא שלהם. אברהם יסקי היה אחד האדריכלים הבולטים במדינת ישראל וחלוץ בכל הנוגע לבנייה הראשונית במדינה.

 

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב