מפעיל ליום הולדת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מפעיל ליום הולדת 

מאת    [ 14/08/2017 ]
מילים במאמר: 470   [ נצפה 1140 פעמים ]

 
 

כתבה / מאמר עבור האתר/ים השונים (מוזמן לשפצר ולהוסיף מילות מפתח)

 

כיצד בוחרים מפעיל יום הולדת ? / דן צמח

 

כמה פעמים שמענו בשיחות בינינו על אכזבת השירות שקיבלנו או על אכזבת המוצר שהזמנו?!

או על כך שהחברה לא עמדה בציפיות שלנו...

או על אי עמידה בזמנים שנקבעו עם נותני השירות השונים..

לדוגמא כשמקבלים מוצר פגום / מקולקל או שלא ממש לשביעות רצוננו... אז אם זו חברה שמכבדת את עצמה אז בוודאי שתקבלו שירות ברמה גבוהה ויחליפו לכם את החלק / המוצר הפגום (ברוב המקרים) והכל ממשיך כרגיל.

או אם נשב במסעדה מכובדת ונקבל בטעות שירות לא הוגן או אוכל שהגיע לא כראוי, אז גם כאן במקרה הכי גרוע לא נחזור למסעדה הזו שוב (ואפשר לומר שניתן להתמודד עם האכזבה הזו)

יש עוד סוג של אכזבה... כשאתם מארגנים למשל הפקת יום הולדת (בימינו בהחלט אפשר לקרוא לזה "הפקה"... ????) מאחר ומדובר בהמון פרטים קטנים וגדולים ואתם מאוד מעוניינים שהכל יהיה מושלם, ושלא תפספסו כלום... כגון: סידור שולחן, עיצובי בלונים, קישוטים, עוגה מעוצבת, צלם וכמובן הכי חשוב המפעיל / ליצן / קוסם / אמן ילדים שהוא הדמות המרכזית בבניית האירוע ו/או מפעיל יום הולדת שבאמת רק פעם בשנה מתאמצים כל כך עבורו, וכל דבר הכי קטן וחשוב אי אפשר לוותר עליו..

וכשמדובר באירוע משפחתי מרגש כמו יום הולדת או בר/בת מצווה שהילד שלכם מצפה לו כל כך וכמוהו גם עוד 40 ילדי הכיתה / הגן שכבר בדרך ... ולפתע חס וחלילה "חלון הראווה" של ההפעלה שהוא ליצן / קוסם / מפעיל יום הולדת שלא עומד בסטנדרטים המקובלים (והיום הסטנדרטים גבוהים מאוד למפעילי אירועים) אז כאן בהחלט שאסור לנחול אכזבה וליפול בפח..

חשוב ביותר לפנות לד"ר גוגל... ללמוד קצת על אותו מפעיל יום הולדת שבחרתם בו, בידקו את התגובות שכותבים עליו או עליה, חפשו אותם בפייסבוק והכי חשוב – היכנסו לאתר הבית שלהם ולימדו מעט עליהם, על ניסיונם ועל השירותים שלהם.

חפשו את "מי שתזמינו רק פעם בשנה" ביוטיוב, קיראו על אופי ההפעלה והסגנון שלהם.

היום במדיה החברתית בהחלט אפשר לעשות דוקטורט על כל אחד ואחד מבעלי המקצוע שאתם מזמינים.. חפשו המלצות ורק אז לאחר שאתם מצמצמים את גודל האכזבה שהאירוע יצא לא מוצלח ל- 0 רק אז תוכלו לישון בשקט...

המחיר גם הוא פרמטר חשוב מאוד בקבלת ההחלטות שלנו בבחירת מפעיל לאירוע, אך מנסיון אישי ברוב המקרים - יקר בדרך כלל הוא גם המשתלם ביותר. למותגים יש ערך, כך הוכח מזמן... מותג משקיע בלפתח / ללמוד / להתמקצע ולהיות הטוב ביותר בתחומו.

אז אל תתנו לכמה שקלים להטעות אתכם ולגרום לאירוע שלכם להיות לא מוצלח... מפני שגודל האכזבה בעניין הספציפי הזה הוא הרבה יותר מרק המחיר שחסכתם... אל תחסכו בשמחת ילדיכם ובהפקת אירוע מוצלח ומושלם כפי שחלמו ילדיכם.

 

תשמחו עלינו בשמחה שלכם!

 

 

 

 

 

 

דן צמח - צוות צ'פצ'ולה


http://www.chapachula.co.il/

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב