דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפעיל ליום הולדת 

מאת    [ 14/08/2017 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2637 פעמים ]

כתבה / מאמר עבור האתר/ים השונים (מוזמן לשפצר ולהוסיף מילות מפתח)

 

כיצד בוחרים מפעיל יום הולדת ? / דן צמח

 

כמה פעמים שמענו בשיחות בינינו על אכזבת השירות שקיבלנו או על אכזבת המוצר שהזמנו?!

או על כך שהחברה לא עמדה בציפיות שלנו...

או על אי עמידה בזמנים שנקבעו עם נותני השירות השונים..

לדוגמא כשמקבלים מוצר פגום / מקולקל או שלא ממש לשביעות רצוננו... אז אם זו חברה שמכבדת את עצמה אז בוודאי שתקבלו שירות ברמה גבוהה ויחליפו לכם את החלק / המוצר הפגום (ברוב המקרים) והכל ממשיך כרגיל.

או אם נשב במסעדה מכובדת ונקבל בטעות שירות לא הוגן או אוכל שהגיע לא כראוי, אז גם כאן במקרה הכי גרוע לא נחזור למסעדה הזו שוב (ואפשר לומר שניתן להתמודד עם האכזבה הזו)

יש עוד סוג של אכזבה... כשאתם מארגנים למשל הפקת יום הולדת (בימינו בהחלט אפשר לקרוא לזה "הפקה"... ????) מאחר ומדובר בהמון פרטים קטנים וגדולים ואתם מאוד מעוניינים שהכל יהיה מושלם, ושלא תפספסו כלום... כגון: סידור שולחן, עיצובי בלונים, קישוטים, עוגה מעוצבת, צלם וכמובן הכי חשוב המפעיל / ליצן / קוסם / אמן ילדים שהוא הדמות המרכזית בבניית האירוע ו/או מפעיל יום הולדת שבאמת רק פעם בשנה מתאמצים כל כך עבורו, וכל דבר הכי קטן וחשוב אי אפשר לוותר עליו..

וכשמדובר באירוע משפחתי מרגש כמו יום הולדת או בר/בת מצווה שהילד שלכם מצפה לו כל כך וכמוהו גם עוד 40 ילדי הכיתה / הגן שכבר בדרך ... ולפתע חס וחלילה "חלון הראווה" של ההפעלה שהוא ליצן / קוסם / מפעיל יום הולדת שלא עומד בסטנדרטים המקובלים (והיום הסטנדרטים גבוהים מאוד למפעילי אירועים) אז כאן בהחלט שאסור לנחול אכזבה וליפול בפח..

חשוב ביותר לפנות לד"ר גוגל... ללמוד קצת על אותו מפעיל יום הולדת שבחרתם בו, בידקו את התגובות שכותבים עליו או עליה, חפשו אותם בפייסבוק והכי חשוב – היכנסו לאתר הבית שלהם ולימדו מעט עליהם, על ניסיונם ועל השירותים שלהם.

חפשו את "מי שתזמינו רק פעם בשנה" ביוטיוב, קיראו על אופי ההפעלה והסגנון שלהם.

היום במדיה החברתית בהחלט אפשר לעשות דוקטורט על כל אחד ואחד מבעלי המקצוע שאתם מזמינים.. חפשו המלצות ורק אז לאחר שאתם מצמצמים את גודל האכזבה שהאירוע יצא לא מוצלח ל- 0 רק אז תוכלו לישון בשקט...

המחיר גם הוא פרמטר חשוב מאוד בקבלת ההחלטות שלנו בבחירת מפעיל לאירוע, אך מנסיון אישי ברוב המקרים - יקר בדרך כלל הוא גם המשתלם ביותר. למותגים יש ערך, כך הוכח מזמן... מותג משקיע בלפתח / ללמוד / להתמקצע ולהיות הטוב ביותר בתחומו.

אז אל תתנו לכמה שקלים להטעות אתכם ולגרום לאירוע שלכם להיות לא מוצלח... מפני שגודל האכזבה בעניין הספציפי הזה הוא הרבה יותר מרק המחיר שחסכתם... אל תחסכו בשמחת ילדיכם ובהפקת אירוע מוצלח ומושלם כפי שחלמו ילדיכם.

 

תשמחו עלינו בשמחה שלכם!

 

 

 

 

 

 

דן צמח - צוות צ'פצ'ולה


http://www.chapachula.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב