דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלק מהעבודה 

מאת    [ 06/08/2017 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2229 פעמים ]

כדי שאתרי בנייה יעבדו כראוי ועל פי התקנים, צריך לפנות את הפסולת בצורה יעילה, טובה ועל פי תקן. חייבים לעבוד עם חברה איכותית שמפעילה אתר משלה לפינוי ומחזור פסולת

ארץ ישראל מלאה בשנים האחרונות בפרויקטים של חידוש פני ערים וזה נוגע גם למבנים פרטיים (פינוי בינוי, תמ"א 38) וגם לאנדרטות כאלו ואחרות (כיכר דיזנגוף). הרצון לחדש נובע מכך שיש לחדש גם לנוי וגם לבטיחות, כאשר התשתיות שנבנו לפני 50 ו-60 שנים אינן בטוחות וטובות כמו התשתיות של היום. לכן, נוצרים הרבה אתרי בנייה שמייצרים הרבה פסולת בניין. איך מתנהלים עם כל הפסולת הנערמת הזו? יש לכך תשובה אחת ברורה – חברה המפעילה מכולות לפינוי פסולת בניין מאתרי בנייה.

היתרון הגדול בעבודה עם חברה ייעודית לפינוי פסולת בניין, היא האפקטיביות שלה. הרי אי אפשר לפנות פסולת בניין למזבלה רגילה, ולפי חוק, צריך למחזר חלק גדול מהפסולת. לחברות הגדולות והבולטות בשוק יש אתרים ייעודיים לשם הם מפנים ושם הם ממחזרים את הפסולת על פי חוק, ובכך פותרים ללקוח את כל הבעיות במכה אחת.

אפקטיבי ומהיר

הפינוי של הפסולת נעשה בצורה מאוד אפקטיבית ובמהירות, כאשר המכולות יודעות לסחוב הרבה מאוד קילוגרמים של פסולת למוקמות רחוקים מאוד. לחברות הגדולות יש כמה אתרים ייעודיים, וכך, הפינוי הוא אף פעם אינו רחוק ואם צריך לחזור כמה פעמים, אפשר לעשות זאת במהירות יחסית.

כשעובדים עם פסולת בניין צריך לעמוד בתקנים מאוד גבוהים של בטיחות וניקיון. אם מפנים לא כשורה, אפשר לגרום לנזקים, הן ברכוש והן באדם וכמובן, להאט את המשך העבודות והאפקטיביות של יום העבודה בשטח. כאשר חברה אשר מפעילה מכולות לפינוי פסולת בניין עושה את עבודתה כראוי, כמעט לא מרגישים אותה ויכולים לחזור לעבודה במהרה.

מעטפת שירותים

חשוב מאוד לבחור חברה שנותנת מעטפת גדולה ורחבה של שירותים, שכן העבודה עם חברה כזו היא עבודה לטווח ארוך. פרויקטים באתרי בנייה נמשכים חודשים ולעיתים אף שנים, כך שחשוב שהפינוי יהיה בזמנים קבועים, לאורך זמן, ועם יכולת התגמשות. חשוב שהכל יהיה על פי חוק ועל פי תקן, וכך יימנעו מקרים של עיכובים, נזק, ואפילו פציעות ומוות.

פינוי פסולת בניין יכול להיות תחום מאתגר לעיתים, עם הרבה בעיות והתקלות לא צפויות. כאשר לוקחים חברה מקצועית ואיכותית, אפשר להתגבר על כל בעיה במהירות, ולהמשיך את הפרויקט בתוך לוח הזמנים הרצוי. פינוי פסולת בצורה אפקטיבית הוא דבר חשוב מאוד ואקוטי להצלחה של כל פרויקט בכל אתר בנייה בארץ. זה גם חשוב, גם פרקטי וגם מטיב עם איכות הסביבה.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב