דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיאום ציפיות: מה מתרחש בטיפול פסיכולוגי לילדים? 

מאת    [ 01/08/2017 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2264 פעמים ]

תיאום ציפיות: מה מתרחש בטיפול פסיכולוגי לילדים?

הביקור הראשון אצל פסיכולוג ילדים חדש עשוי להיות מאיים, ולא בכדי: טבעי לחלוטין לחוש לחוצים וחשדניים בנוגע לחשיפת הבעיות והחששות שלכם בפני אדם זר שמעולם לא פגשתם, ובמיוחד כאשר מדובר בפסיכולוג ילדים שעתיד להיפגש עם הילד או המתבגר שלכם.

אנחנו מבינים את הקשיים האלו לחלוטין, ולכן נערכים על מנת להכין את ההורים והילדים לטיפול הפסיכולוגי לילדים, עוד לפני פגישת הטיפול הראשונה. אנו מזמינים את ההורים להשתתף בפגישת ייעוץ והכנה בת 50 דקות, שהיא צעד חיובי ויעיל מאוד בכיוון הנכון, ועושים כל מאמץ כדי להפוך את החוויה לנעימה ומועילה ככל הניתן.

אם כך, מה הולך לקרות בביקור הראשון שלכם במרפאה שלנו?

קודם כל, לפני הביקור עצמו, אנו ננהל אתכם שיחת תיאום-ציפיות בטלפון, וננסה לגבש הבנה כללית בנוגע לבעיות שאיתן אתם מעוניינים להתמודד. השיחה הזו נועדה לוודא שאנו יכולים להציע את השירות המתאים ביותר לקשיים שלכם, ושתיקבע לכם פגישת ייעוץ עם הפסיכולוג הנכון ביותר עבורכם.

לאחר מכן, תגיעו לפגישת ייעוץ של 50 דקות עם פסיכולוג ילדים המותאם לכם. הפגישה הזו היא הצעד הראשון של הטיפול הפסיכולוגי לילדים, אך היא תתקיים ללא הילד שלכם, על מנת שתוכלו לדון בכל הבעיות בפתיחות הרבה ביותר. במסגרת הפגישה, תלמדו להכיר את הפסיכולוג של ילדכם, תדונו בחששות וברקע הבריאותי והנפשי של הילד בפירוט רב, ותיצרו יחד עם הפסיכולוג תכנית פעולה בעלת מטרות ברורות.

כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, אנו תמיד כוללים את ההורים בתהליך הייעוץ. גם אם לא תהיו בחדר בזמן הפגישות עצמן, כבר במהלך השיחות עם הילדים שלכם, תגלו כי אנו מתקדמים בצורה איטית ודואגים לבנות אמון ולבסס הרגשה טובה וחיובית אצל הילד. משחקים, עבודות יצירה ושיחה קלה הם כולם חלקים חשובים מהתהליך, ונוחותו של הילד נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו.

אף שאנו מכבדים את הפרטיות והחיסיון הרפואי של הילד שלכם, אנו נוודא כי אתם מעודכנים בכל שלב בדרך, ויודעים בדיוק כיצד תוכלו לפעול ולהתנהג כדי להשלים את הטיפול ולשפר את מצבו של ילדכם.

בדרך כלל, אנו מגלים שרוב האתגרים הקלים עד בינוניים נפתרים תוך כשש פגישות, ומזהים שיפור משמעותי כבר בפגישות הראשונות. גם לאחר סיום הטיפול וגם במהלכו, חשוב לוודא שהכישורים החדשים הנלמדים בטיפול הפסיכולוגי לילדים הופכים להרגלים מבוססים. לכן, נדון אתכם באופן שבו תוכלו לסייע לילדכם לשמור על ההרגלים החדשים שלו, ונמשיך להתעדכן ולשמור על קשר גם לאחר סיום הטיפול. 

מכון חיבורים הינו המכון המוביל בטיפול בחרדות בקרב ילדים ומבוגרים ופועל ב4 סניפים במרכז הארץ לפרטים נוספים, בקרו באתר : www.hiburimnamal.co.il  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב