כלל זהב
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כלל זהב 

מאת    [ 30/07/2017 ]
מילים במאמר: 463   [ נצפה 719 פעמים ]

 
 

מומחים מציעים טיפים לייעול המצב הנוכחי של קידום אתרים בגוגל וכיצד ניתן להשתמש בהם כדי למקסם את ההשקעה שלך במאמרי תוכן כבר בשנה הנוכחית. בעלי אתרים או חנויות וירטואליות מגבירים עם הזמן את השקעותיהם בתוכן אמין ומקצועי באתר האינטרנט שלהם, אבל כדי למנף את ההשקעה הזו, הם גם צריכים להקדיש לא מעט זמן ומאמץ לטובת לימוד הכללים המשתנים בתחום קידום האתרים. הזמנים של יצירת תנועת גולשים לאתר שלך על ידי פרסום כותרת עם מילות מפתח תמו וחלפו מזמן, כך סוברים מומחים ומנתחי מגמות באינטרנט. אך קיום האסטרטגיה החדשה של קידום אתרים בגוגל סובבת סביב השקעת תקציבים נוספים ובגדול להתמקד בשיווק.

"מבחינה היסטורית, ההמלצות הנוגעות לקידום אתרים כבר ... להתמקד במילות מפתח", אומר מרטין Laetsch, מנהל השיווק המקוון ב Beaverton, Ore. מבוססי אוטומציה שיווק החברה ויועץ SEO "המציאות היא כי מנועי החיפוש הפכו להיות הרבה יותר חכמים. כותבי התוכן הם בעלי הרבה פחות שליטה על האופן שבו הדפים שלהם מופיעים ואיזה מילים הן מופיעות ".

על פי מחקר שפורסם באוגוסט 2015 על עתיד SEO על ידי Moz Inc., חברת ייעוץ מבוססת SEO בסיאטל, הגורמים החשובים ביותר להשפעת SEO בשנה הבאה יהיו ידידותיות לניידים ולטלפונים החכמים, אשר תגדיל את ההשפעה ב -88%, ניתוח הערך הנתפס של דף (עלייה של 81%), נתוני שימוש כגון זמן מגורים (עד 67%), ואת הקריאות ואת העיצוב (עד 67%). גורמי קידום אתרים בגוגל מסבירים כי המחקר יפחית את ההשפעה ואת היעילות של קישורים בתשלום (ירידה של 55%) ואת ההשפעה של טקסט העוגן (ירידה של 49%). הנה, מומחים מציעים שישה טיפים כיצד להשתמש SEO כדי למקסם את ההשקעות שלך שיווק תוכן.

הכוונה היא הכול

אתה כבר לא צריך מילת מפתח מדויקת להציע תוצאה רלוונטית החיפוש, אומר סיירוס שפרד, מנהל פיתוח קהל ב- Moz. "בימים עברו, זה היה תלוי בגולש ובמילה שהוא החליט להקליק. עכשיו מנועי החיפוש רואים איך אנשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך, האם הם חוזרים ולוחצים על תוצאות, או שהם מוצאים את התשובות שהם מחפשים כשהם באתר שלך? היום מדובר בפעילות שלאחר קליק. אתה לא רק צריך לקבל את הקליקים, אלא אתה צריך לספק את כוונת המשתמש. "

אנו רואים מולנו הרבה מספרים ונתונים יבשים, מה שהם אומרים בפועל כי חל שינוי במהלך השנים כתוצאה מעקומת הלמידה של האלגוריתם של גוגל בניתוח דפי אינטרנט.המסוגלות שלהם להבין כמה זמן שוהה הגולש בדף ולאחר כמה זמן הוא נוטש את הדף ומכך בעצם להסיק מהי רמת העניין של הדף בעיני הגולשים הוא עצום. כמו כן האלגוריתם יודע לזהות הצפה של מילות מפתח טקסט שאיננו רלוונטי ועוד. בכל אופן ככותב מאמרי תוכן אני יודע להגיד בוודאות גמורה כי אצלנו לא משתמשים בכל הטריקים הזולים כדי לייצר מאמרים. הכותבים שלנו מקצועיים והמאמרים רציניים ומטרתם באמת לספק את היצר המקצועי של הגולשים. מעבר למילות מפתח אנו בהחלט יודעים לעשות שימוש גם במילות זנב ארוך, תחום שהתמקצענו בו בשנים האחרונות מה שמשפיע לטובה על קידום אתרים בגוגל.

אריק כהן

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב