דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת מגשי פירות לאירועים - המדריך המלא להפקה עצמאית 

מאת    [ 30/07/2017 ]

מילים במאמר: 839   [ נצפה 2244 פעמים ]

אחרי שהחלטתם את ההחלטות הגדולות כמו אולם וצלמים, אתם מגלים שיש לכם עוד מספיק כסף בתקציב של האירוע בשביל לחשוב על אטרקציות ותוספות מיוחדות כדי לשדרג את האירוע. אחת האטרקציות הראשונות שיכולות להיות רלוונטיות כמעט לכל סוג של מסיבה היא הזמנה של מגשי פירות טרנדים לאירועים. זוהי תופעה שמתאימה בדיוק לחוויית האירועים הישראלים, בוודאי אלו אשר מתרחשים תחת כיפת השמיים במהלך תקופת הקיץ. ולכן, יש כל כך הרבה פרטים שצריך לדעת על מנת לבצע הזמנת סושי פירות בצורה הכי מקצועית שיש. במדריך הקרוב, יצאנו בחיפוש אחרי כל הטיפים החשובים ביותר על מנת לאפשר לכם להפיק באופן עצמאי את האירוע שלכם ולקבל מגשי פירות בסטנדרט היוקרתי והגבוה ביותר שקיים כיום בתחום.


מתי כדאי לשלב מגשי פירות?


אז לפני שיוצאים לדרך, צריך להבין מתי בעצם כדאי להזמין מגשי פירות לאירועים כדי להנות מהם בצורה הכי טובה שיש. לרוב, הביקוש להזמנת מגשי פירות עולה כאשר:


1.    מתחילה עונת הקיץ, אשר מתאפיינת בדרך כלל ביותר אירועים תחת כיפת השמיים. אירועים כאלו הם אירועים שבהם אתם מחפשים פתרונות לקינוחים קרים וצוננים, ויכולים לעשות שימוש במגשי פירות שמגיעים לאולם האירועים קפואים לגמרי.


2.    אתם מתכננים אירועים עם כמות גדולה מאוד של אורחים, ומנסים לשדרג את שולחן הקינוחים. אפשר כמובן תמיד לשלב בין קינוחים מסורתיים כמו עוגות שוקולד ועוגות פירות, אבל התוספת של פירות מתוקים גם תוספת בריאה וגם זריקת צבע מרעננת לתוך שולחן קינוחים רגיל למדי.


3.    המשפחה שלכם מעדיפה לשמור על אורח חיים בריא גם כאשר אתם חוגגים אירועים או חגים ביחד. כך שאפשר להזמין מגשי פירות בגדלים משתנים שמתאימים גם לאירועים קטנים מאוד, במקום לעבוד קשה על מנת לייצר בעצמכם קינוחים שעומדים בסטנדרט שלכם.


תזמון נכון להזמנה - מבטיח איכות טובה יותר


עכשיו ה, ברור לכם שיש אופציה לעשות שימוש במגשי פירות או סושי פירות לטובת מגוון רחב מאוד של אירועים. כמעט כל אחד יכול למצוא לעצמו שימוש במגשי פירות, ובלבד שאתם מבינים איך הם משתלבים באירוע שלכם, על הצד הטוב ביותר. מכאן ואילך, מתחילה העבודה המשותפת עם אנשי המקצוע והיא קריטית מבחינת לוחות הזמנים.


הזמנה מוקדמת במקרים רבים היא ההחלטה הנכונה ביותר שאתם יכולים לקחת. בין היתר, משום שאת תהליך היצירה של מגשי פירות, צריך לתזמן בהתאם למכלול שלם של גורמים. מצד אחד, הספקים שצריכים למצוא פירות איכותיים וטריים. אנשי המקצוע שלכם שצריכים לעבוד על עיצוב המגש, וזאת במקביל להזמנות אחרות ונוספות שמתנהלות במקביל. אנשי המשלוח שחייבים לעבוד על פי לוח זמנים צפוף מאוד כדי לעמוד בדרישות שלכם בתור לקוחות. וכמובן, התזמון של האירוע שלכם, אשר קובע בסופו של יום את מסגרת לוחות הזמנים לכלל נותני השירותים.


בדיוק מהסיבה הזו, אם צריכים ליצור קשר עם אנשי החברה שאיתה בחרתם לעבוד כבר בשלבים המוקדמים לתהליך ההפקה של האירוע שלכם, וזאת על מנת להבין מתי כדאי לבצע את ההזמנה ואיך אתם יכולים לעזור כדי לקדם את ההזמנה.
החוויה שבעבודה עם איש מקצועי - היא חלק מהחוויה של הפקת האירוע כולו


כמו שחשוב לכם לעבוד עם צוות צלמים מקצועי, שמשחרר את האווירה וגורם לכל האורחים באירוע להרגיש בנוח מול המצלמה, כך חשוב לכם לייצר מערכת יחסים טובה גם עם הצוות שמייצר בשבילכם את הקינוח לאירוע. זוהי עבודה יצירתית מאוד שבה יש המון מקום לדמיון, ולכן במרבית המקרים אנשי המקצוע יבקשו לדבר איתכם קצת ולהכיר אתכם. השאלות האלו הם לא שאלות אישיות אלא רצון לדעת איזה סוג של מגשי פירות יהפוך את האירוע שלכם לשלם ומושלם. ומה אתם תאהבו מבחינת עיצוב, מראה סופי וגם שילוב של אלמנטים נוספים כמו שוקולדים, סוכריות ואפילו אגוזים בתוך מגשי הפירות. כך שלאורך כל הדרך אתם תגלו שיש אווירה טובה וחיובית עם הצוות והיא מלווה אתכם בהפקה כולה.


בחירת המוצרים הטריים ביותר והיפים ביותר


המרכזית כמו שבוודאי הצלחתם להבין, אשר אנשי המקצוע מבקשים למלא היא החיפוש אחרי מוצרים טריים ויפים. רוב אנשי המקצוע שעובדים כיום בתחום, בוחרים להזמין את הפירוט ישירות מהמשווקים, גם בארץ וגם בעולם, ויש לכך סיבה מאוד טובה. הפירות שמגיעים מהמשווקים הם פירות שלא נחשפו לתנאי מזג האוויר בצורה קיצונית ולא עברו יותר מידי ידיים בדרך ללקוחות. ומשום כך לרוב הם פירות שהקליפה החיצונית שלהם מבריקה ונקייה, הם נטולי פגמים, והם בסבירות גבוהה יותר נראים מושלמים גם אחרי החיתוך. זהו פרמטר חשוב מאוד, שיכול לקבוע כמה פירות יזרקו בתהליך העיצוב של מגשי פירות. וכתוצאה מכך גם מה יהיה המחיר של מגש ממוצע. כמו כן, במקרים רבים יש עדיפות לרכישה ישירות מהמשווקים, כך שהעלויות שיקבלו אנשי המקצוע שיוצרים את המגשים, יאפשרו לכם להנות מכל הטוב הזה, במחיר יחסית נוח שעומד בציפיות התקציב שלכם.


מחויבות לעמידה בלוחות הזמנים - היא הדרישה האחרונה לקראת האירוע


אחרי שסגרתם את כל הפרטים הקטנים, והחלטתם על סגנון המגש שמעניין אתכם להוסיף באירוע שלכם, אנשי החיתוך של מגשי פירות יוצאים לעבודה ואתם ממשיכים להתכונן ליום הגדול. בשלב הזה כמעט שום דבר לא מפריע לכם ואתם ממש לא חושבים על מה שמתרחש מאחורי הקלעים. אבל ביום האירוע עצמו יש המון לחץ סביבכם ואתם לא תמיד זוכרים מה צריך להתרחש בכל רגע נתון. ולכן, רגע אחד לפני האירוע עצמו אתם צריכים לחזור שוב פעם לצוות המקצועי ולעבור על הדרישות מבחינת המשלוח לטובת יום האירוע עצמו.


התזמון של המשלוח יכול לקבוע מה תהיה מידת שביעות הרצון של כל האורחים שלכם, ועד כמה אתם תוכלו להנות מהמגרש כאשר הוא נראה מושלם וטעים. מה שאומר, שאתם לא יכולים להתפשר על אף פרט ואתם מצפים לקבל משלוח ברמה הכי גבוהה והכי מסודרת שיש. בדיוק למועד שבו אתם מתכננים להוציא את הקינוחים באולם האירועים.


 

אריק כהן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב