דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לחתונה בעונה הקרירה: טיפים עבור חתונת חורף מוצלחת 

מאת    [ 27/07/2017 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 2630 פעמים ]

 מתכננים חתונה בנובמבר או בדצמבר, אולי בינואר? לחתונות חורף יש יתרונות רבים ולא מוערכים מספיק, מהמחירים האטרקטיביים ועד היעדר תחרות על תשומת הלב, זמנם וכיסם של האורחים מצד חתונות נוספות. אז תנו לעונה למלא אתכם בהשראה – כך תתכננו חתונות בינואר, בדצמבר ובשאר החודשים הקרירים של השנה. 

על אף שהעונה החמה בתחום החתונות היא בכלל באביב עד תחילת הסתיו, דווקא קביעת מועד חתונות בנובמבר ואילך, בחודשי החורף, מתגלה כשיחוק של ממש: זמינות גבוהה יותר של אולמות אירועים במרכז הארץ ושל הספקים השונים (הצלם, הקייטרינג, התקליטן וכו') ובמחירים נוחים יותר, ובלי היעדרויות אורחים בגלל נסיעות קיץ או אירוע אחר שנופל על אותו התאריך. מספרן של חתונות חורף הוא קטן יותר, ועל כן אין לכם מתחרים: כך שיש סיכוי שגם הצ'ק יהיה נדיב יותר מאשר בחודש עמוס אירועים. 

אל תחששו ממזג האוויר: אלא אם תכננתם חתונת חוץ בטבע או בגן אירועים (וגם לכך יש פתרונות), הרי שבתוככי אולם אירועים בחורף שורר אותו מזג אוויר נעים בחסות המזגן או מערכת החימום בדיוק כמו בשיא הקיץ. עם זאת, יש כמה וכמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם בתכנון חתונות בחורף, ובדיוק בשביל זה התכנסנו כאן: 

בדקו שהטמפרטורה באולם האירועים נעימה: מן הסתם באולם אירועים במרכז מערכת החימום/מיזוג חווה פחות קשיים, אבל אם אתם מקיימים חתונה בינואר בהרי ירושלים, או בגולן, בדקו שבעתיים שאכן נעים וחמים בתוככי האולם. 

חנייה וגישה: האורחים שלכם מתלבשים במיטב מחלצותיהם, האם יש להם גישה נוחה, מהירה ויבשה לאולם, או שאין חנייה באזור? אם אולם האירועים מציע חנייה, ודאו שהיא אינה בוצית בגשם, ושיש ממנה גישה נטולת בוץ ומהירה אל פנים האולם. 

לבוחרים באירוע של חתונה בשישי בצהריים בחורף: אם חשקה נפשכם דווקא בחתונה בשישי בצהריים בינואר, למשל, זכרו שעליכם להתחיל מוקדם – בחתונות באוקטובר ועד כאפריל שורר שעון חורף, והשבת נכנסת מוקדם. 

יש גנרטור? הפסקות חשמל עלולות לקרות בחורף – בדקו שאולם האירועים שבחרתם מוכן לתרחיש שכזה, אם ייפול במקרה באמצע חתונת החורף שלכם. 

החופה/החתונה בחוץ? אם אתם לא מוכנים לוותר על חתונת שישי בצהריים בגן אירועים פתוח, וחושבים לקיים אותה בשולי העונה (למשל, חתונה באוקטובר או חתונה במרץ-אפריל), בדקו עם המקום מה האלטרנטיבה או הפתרונות שהם יוכלו להציע למקרה שנפלתם על יום גשום. כנ"ל אם רציתם חופה בחוץ בחתונה בינואר, למשל – בדקו היטב מה קורה ביום שבו מזג האוויר לא משחק לטובתכם, שאכן יש תוכנית מגירה למקרה הצורך. יש גני אירועים שמציעים קירוי, אוהל או אפילו סגירת חורף חלקית, כך שניתן לקיים בהם גם חתונות בינואר, בשיא החורף. 

בחרו תפריט המתאים לעונה: בחתונה בחורף אפשר ללכת על תפריט כבד יותר, או על אוכל מנחם, ובוודאי על מנות שיחממו את האורחים ואת הלב – מרקים כיפים, סחלב חם ואפילו עמדת ערמונים על האש. לאמיצים: הכניסו את החום גם לבר: יין חם למשל, או סיידר חם וטעים. 

צילומי חתונה מקדימים: אל תשאירו את הצילומים הזוגיים לרגע האחרון, למקרה שתיפלו דווקא על השבוע הגשום והסוער היחיד בחודש שרובו שמש חורף ישראלית נעימה. ובכלל, הפכו את העונה ליתרון ותנו לחורף לחלחל לתמונותיה של חתונת החורף הפרטית שלכם: הוסיפו אקססוריז חורפיים של מגפיים, מטריה וצעיף, צלמו תמונות רומנטיות תחת מטריה אחת ושל דילוג בין שלוליות, ונצלו את הצבעים הדרמטיים של השמיים המעוננים. 

זכרו שגם לכם צריך להיות חם! גם בעת החתונה וגם בצילומי החוץ, אינכם רוצים לחטוף דלקת ריאות. אחרי הכל זו חתונה בנובמבר, דצמבר, ינואר או פברואר, אז התלבשו בהתאם - אתם לא רוצים להיות חולים בירח הדבש.

איתן אהרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב