דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לדעת לפני שבוחרים בחברת הובלות בחולון 

מאת    [ 22/07/2017 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2401 פעמים ]

מעבר דירה יכול להיות להיות מלווה בכאב ראש ומועקה רבה. לבחירת חברת הובלות טובה ואמינה, ישנה חשיבות מכרעת בכל הנוגע לתחושות שאיתן תצאו מהמעבר אל הדרך החדשה שלכם, שכן, הם עתידים להכנס למרחבים הכי אישיים שלכם. לגעת בחפצי שערכם הרב הוא לאו דווקא הכספי גרידא, אלא סנטימנטלי לא פחות. אלו ימים לחוצים שבהם אנחנו רק מתפללים שהכל יעבור בשלום ונתחיל דרך חדשה במקום אחר. הנה כמה טיפים שכדאי לקרוא לפני שבוחרים חברת הובלות.

הטיפ הראשון הוא אל תתביישו לשאול בני משפחה, חברים ומכרים על נותני שרות טובים בכלל וחברת הובלות בפרט. אין מתחרה להמלצה טובה מפי אדם שאתם מכירים על חווית השרות שלו ממקור ראשון. אנחנו חיים במציאות ובה לכולנו יוצא לעבור לפחות דירה אחת במהלך חיינו, כך שאין שום סיכוי שאם תשאלו כמה מבני המשפחה, החברים או המכרים על חברת הובלות ולאף אחד לא תהיה המלצה טובה אחת לפחות. צריך להבין את חשיבות העניין - עובדי ההובלה יכנסו למרחב הכי פרטי שלכם ובידיהם יופקדו פיסות חייכם שאת חלקן קשה לכמת בערך גשמי. 

הטיפ השני הוא לעשות את המעבר בין הטלפון לפגישה פנים אל פנים. עבודת הובלה היא, לרוב, אינה דבר זול ובעלת משתנים רבים. כדאי שפגישה עם הבחור האמון על העבודה תהיה בראש מעיינכם. התחרות בענף ההובלות בחולון היא גדולה ואף חברת הובלות לא תסתכן באיבוד לקוח, בשל בקשתו להיפגש טרם ביצוע העבודה. אתם עתידים להיות במחיצתו לפחות יום אחד, כדאי שיווצר בינכם לבין המוביל חיבור שיבטיח כי העבודה תתבצע בצורה מיטבית. 

טיפ שלישי הוא לוודא כי לחברת ההובלות ביטוח הובלות מלא. ישנם חברות אשר מעידות כי יש להם כזה, אך בפעול אינן מחזיקות במסמכים הדרושים. אל תחושו מבוכה ובקשו לראות את המסמכים טרם ביצוע העבודה. העבודה, לעיתים, נעשית בלחץ של זמן או בסביבה לחוצה כך שבעיות תמיד יכולות לצוץ. שימו לב כי אתם מקטינים את הסיכון שלכם למינימום.

 

טיפ נוסף והפעם הוא קשור בעיקר בתנהלות שלכם טרם יום המעבר. יום המעבר יכול להיות לחוץ, חברת הובלות כבר מגיעה לביצוע העבודה, וודאו כי יש למשאית מקום חניה, כי הבית ארוז ומוכן לשינוע ודאגו לעובדים לשתיה קרה. הכינו את שאר דיירי הבניין ליום המעבר, כך תוודאו כי הם יהיו מודעים לרגישות היום ולא יערימו קשיים מסוימים שיכולים לצוץ ביום המעבר. 

לסיכום, מעבר דירה הוא יום רגיש שכדאי להתכונן אליו. בבחירת חברת הובלות טובה, יש חשיבות מכרעת בסיכומו של יום ולכן כדאי לבצע את הבדיקות וההכנות הנדרשות כשהיום יגיע בכדי שתוכלו לעבור אותו בצורה הטובה ביותר. 

 

 

יואב,


חברת הובלות בחולון


https://www.youtube.com/watch?v=lw74OKPAtYs


menachem890@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב